Πολιτική Υγείας

Covid-19 Εκπαίδευση: Η επιδημία απουσιών ανησυχεί τις ομάδες γονέων που αναζητούν ομαλότητα μετά την πανδημία

Covid-19 Εκπαίδευση: Η επιδημία απουσιών ανησυχεί τις ομάδες γονέων που αναζητούν ομαλότητα μετά την πανδημία
Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά πρέπει πρώτα να είναι στο σχολείο και δεύτερον να ασχολούνται με το σχολείο για να κάνουν βήματα προόδου και να καλύψουν τις ακαδημαϊκές και κοινωνικές ελλείψεις των τελευταίων 3 άτυπων ετών.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Covid-19 Εκπαίδευση: Ο αριθμός των μαθητών που απουσιάζουν χρόνια έχει αυξηθεί εκθετικά σε ορισμένες περιφέρειες. Η πτώση των βαθμολογιών στις εξετάσεις και οι κοινωνικές δεξιότητες προκαλούνται από τις σχολικές επιτροπές και τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών, λέει μητέρα. Μια μητέρα τεσσάρων παιδιών από το Φέρφαξ της Βιρτζίνια κατηγορεί τις σχολικές επιτροπές και τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα για την πτώση των βαθμολογιών των μαθητών στα μαθηματικά και την ανάγνωση.


Η τάση της “απουσίας” εξακολουθεί να εξαντλεί τις τάξεις σε όλη τη χώρα, καθώς η εποχή της πανδημίας πλησιάζει στο τέλος της, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τις βλάβες που προκαλεί η εξ αποστάσεως και η υβριδική μάθηση και προκαλώντας ανησυχία σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

“Ορισμένες περιφέρειες εξακολουθούν να “στρέφονται προς την εξ αποστάσεως μάθηση” – τι συμβαίνει όταν τα παιδιά δεν μπορούν να επιστρέψουν; Απουσιάζουν, χάνουν ύλη, μένουν πίσω, απουσιάζουν κι άλλο.

Οι χρόνιες απουσίες των τελευταίων δύο ετών είναι μια προειδοποιητική ιστορία”, έγραψε το Σάββατο στο Twitter ο μη κερδοσκοπικός συνασπισμός γονέων Arlington Parents for Education.

Σε δήλωσή του στο Fox News Digital, ο συνασπισμός ανέφερε ότι το μήνυμα ότι η αντιμετώπιση της φυσικής παρουσίας στο σχολείο ως “ασήμαντη” είναι ένας σημαντικός ένοχος πίσω από την πτώση.

“Συνεχίζουμε να ανησυχούμε για το επίπεδο των απουσιών μετά την επιστροφή από το κλείσιμο των σχολείων COVID, το οποίο έχουμε ακούσει ανεπίσημα από τους εκπαιδευτικούς ότι είναι μεγαλύτερο από το τυπικό αυτή την εποχή του έτους”, έγραψε η οργάνωση.

“Όταν οι εκπαιδευτικοί και οι διοικητικοί υπάλληλοι στέλνουν το μήνυμα ότι η φυσική παρουσία στο σχολείο είναι ασήμαντη – είτε κλείνοντας τα σχολεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είτε εφαρμόζοντας περιορισμούς καραντίνας που είναι πιο επαχθείς από ό,τι χρειάζεται, είτε (όπως στο Άρλινγκτον) προσπαθώντας να καθιερώσουν προγράμματα εικονικής διδασκαλίας – δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι απουσίες θα αυξηθούν.

“Οι σχολικές περιφέρειες θα πρέπει να τονίζουν, με λόγια και πράξεις, τη σημασία της φυσικής παρουσίας στα σχολεία, όπου οι εκπαιδευτικοί μας μπορούν να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο”, προσθέτουν.

Το ζήτημα, όμως, υπερβαίνει κατά πολύ το Άρλινγκτον.

Ερευνητές που συνδέονται με το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Attendance Works ανακάλυψαν ότι τουλάχιστον 10,1 εκατομμύρια μαθητές ήταν “χρόνια απόντες” κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021, σύμφωνα με την Washington Post, αλλά το πρόβλημα μπορεί να επιδεινώνεται.

“Τα πρώτα στοιχεία από μια χούφτα πολιτείες κατά τη διάρκεια του δεύτερου πλήρους σχολικού έτους της πανδημίας δείχνουν ότι οι απουσίες μπορεί να έχουν επιδεινωθεί δραματικά.

Τα ποσοστά πιθανώς θα διπλασιαστούν, σε σύγκριση με το έτος πριν από την πανδημία, είπαν οι ερευνητές – μια “ανησυχητική” αύξηση”, έγραψε η Donna St. George, δημοσιογράφος για την εκπαίδευση στην Washington Post.

Πρόσθεσε ότι οι εν λόγω ερευνητές υποστηρίζουν ότι το ζήτημα έχει “σαφώς μειώσει τα αποτελέσματα των εξετάσεων” από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, αναφέροντας τον καθηγητή εκπαίδευσης του Johns Hopkins Robert Balfanz ότι κατευθύνει το πρόβλημα σε “λιγότερη διδασκαλία” ή “λιγότερο συνεπή” διδασκαλία.

Ο St. George σημείωσε τέσσερις πολιτείες – το Οχάιο, τη Βιρτζίνια, το Κονέκτικατ και ένα τμήμα της Καλιφόρνια – τα στοιχεία των οποίων δείχνουν ανησυχητικές αιχμές στις απουσίες για το σχολικό έτος 2021-2022, ακόμη και διπλασιασμό, όπως προέβλεψε ο Balfanz.

Το Project Baltimore ανέλυσε το θέμα στο Μέριλαντ και κατέληξε σε παρόμοια ευρήματα, ειδικά στην κομητεία της Βαλτιμόρης.

“Όλο και λιγότεροι μαθητές παρακολουθούν τακτικά το δημόσιο σχολείο στο Μέριλαντ”, έγραψε τον περασμένο μήνα ο Chris Papst του FOX 45.

Χαρακτήρισε ως πρόβλημα κάθε μαθητή που χάνει πάνω από το 10% της σχολικής χρονιάς και δήλωσε ότι το ζήτημα μπορεί να είναι ακόμη και εγκληματικό.

“Δεν είναι απλώς ένα εμπόδιο για τη μάθηση των μαθητών. Μπορεί να είναι και παράνομο”, έγραψε.

Οι αριθμοί αυξήθηκαν από το 19% των χρονίως απουσιάζοντων το 2019 στο 22% των χρονίως απουσιάζοντων το 2021, αλλά τα δημοτικά σχολεία της Βαλτιμόρης σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος της κρίσης με 30,5% χρονίως απουσιάζοντες το 2022.

Η Amy Adams, πρόεδρος και εκπρόσωπος του Baltimore County Parent and Student Coalition, δήλωσε στο Fox News Digital ότι αρκετές πολιτικές που σχετίζονται με την COVID-19 – συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων μάσκας, των περιορισμένων εξωσχολικών δραστηριοτήτων και του κλεισίματος των σχολείων, μεταξύ άλλων, διήρκεσαν μέχρι τις αρχές του 2022 πριν από την “κανονική” επιστροφή στα μαθήματα αυτό το φθινόπωρο.

“Υπήρχαν πρωτόκολλα καραντίνας [για το σχολικό έτος 2021-2022] που έστελναν επανειλημμένα τα εκτεθειμένα παιδιά στο σπίτι για παρατεταμένες περιόδους για πιθανή έκθεση και δεν τους επέτρεπαν να επιστρέψουν μέχρι να περάσει ένας συγκεκριμένος αριθμός ημερών ή να ληφθεί αρνητικό τεστ PCR Covid”, δήλωσε ο Άνταμς.

Charlie Hurt: Ο Μπάιντεν είναι ” εκτός επαφής” με τους ψηφοφόρους σχετικά με τις πολιτικές COVID στα σχολεία

“Πάνω από 35 από τα 175 σχολεία έκλεισαν και πάλι κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου 2022 λόγω έλλειψης προσωπικού που σχετίζεται με την τοπική έξαρση της Covid – και πάλι αποσυνδέοντας τους μαθητές από τη σχολική κοινότητα και τη ρουτίνα τους”.

Ο Adams, όπως και άλλοι, εξέφρασε ανησυχίες για την αποτυχία των δημόσιων σχολείων να απασχολήσουν ένα μεγάλο ποσοστό του μαθητικού σώματος ως συνέπεια της πανδημίας, σημειώνοντας ότι το 15% των 111.000 μαθητών των δημόσιων σχολείων της κομητείας της Βαλτιμόρης “δεν μπόρεσαν να απασχοληθούν” κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του σχολικού έτους 2021-2022.

“Ο Συνασπισμός Γονέων και Μαθητών της κομητείας της Βαλτιμόρης προσπάθησε να μιλήσει στους ηγέτες των σχολείων και της κομητείας μας, ξεκινώντας από το καλοκαίρι του 2020, για τις απρόβλεπτες συνέπειες που θα είχε το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων στο παιδί. Παρακολουθήσαμε τα σχολεία σε όλη τη χώρα και την πολιτεία να ανοίγουν ξανά το φθινόπωρο του 2020 και αναρωτηθήκαμε τι ήταν τόσο διαφορετικό στους μαθητές μας που απαιτούσε να παραμείνουν άδεια τα σχολικά κτίρια”, έγραψε.

“Ο Συνασπισμός ενδιαφέρεται πολύ να δει τα δεδομένα που σχετίζονται με τις χρόνιες απουσίες και στη συνέχεια το σχολικό σύστημα να παρουσιάσει ένα σχέδιο για την αντιμετώπισή τους. Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά πρέπει πρώτα να είναι στο σχολείο και δεύτερον να ασχολούνται με το σχολείο για να κάνουν βήματα προόδου και να καλύψουν τις ακαδημαϊκές και κοινωνικές ελλείψεις των τελευταίων 3 άτυπων ετών. Γνωρίζουμε επίσης ότι για να έχει ένα παιδί επιλογές ως ενήλικας στην κοινωνία, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον μια βασική εκπαίδευση”, πρόσθεσε.

Το FOX 17 του Νάσβιλ του Τενεσί διαπίστωσε παρόμοια δυσπραγία στα σχολεία της περιοχής, λέγοντας ότι ο αριθμός των μαθητών που απουσιάζουν χρόνια διπλασιάστηκε μετά την πανδημία και το περιφερειακό συμβούλιο επιθυμεί να συστήσει μια επιτροπή για να ασχοληθεί με το θέμα.

Στη Τζόρτζια, οι μαζικές απουσίες κατέλαβαν επίσης το μετρό της Ατλάντα και τις γύρω κομητείες κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία, με την Atlanta Journal Constitution να καταλογίζει ένα μεγάλο μέρος των απουσιών σε καραντίνες, διαγνώσεις ή αναμονή για τα αποτελέσματα των εξετάσεων κατά τη διάρκεια του κύματος Omicron τον Ιανουάριο.