Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού
Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Μερικές από τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούνται από τους παίκτες υγειονομικής περίθαλψης είναι: καθορισμός των σωστών πυλών για τη συμμετοχή της μέγιστης καταναλωτικής βάσης. Με οριστικούς στόχους και κοινό-στόχο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ είναι σε θέση να ακούσουν και να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά τις προόδους τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό διευρύνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας επισκεψιμότητα που τελικά ενεργοποιεί συνομιλίες που οδηγούν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ή τουλάχιστον αυξάνει την ευαισθητοποίηση. Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Με μια ισχυρή κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης μπορούν επίσης να κοινοποιούν τις πολιτικές και τις ενημερώσεις τους.

Υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες υγειονομικής περίθαλψης, όπως η επέκταση της επιχειρηματικής τους έκθεσης και η παραγωγή μολύβδου, η διαχείριση καταναλωτών και δημοσίων σχέσεων, οι θεραπείες και οι αποφάσεις RX, η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η πρόσληψη για κλινικές δοκιμές.


Περιφερειακή ανάλυση

Λόγω του ισχυρού ρυθμού υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, οι ανεπτυγμένες χώρες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ιταλίας καθιστούν τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη ως τις δύο περιοχές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο δυναμικό ζήτησης για τους παίκτες αυτήν την αγορά. Τούτου λεχθέντος, οι αναδυόμενες οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας απασχολούν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού και τα κοινωνικά μέσα κάνουν μια αγορά και σε αυτά τα έθνη. Συνιστάται στις εταιρείες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία μάρκετινγκ να εστιάσουν σε αυτές τις αναπτυσσόμενες χώρες για να βρουν ουσιαστικές απαιτήσεις.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι Abbott Labs, Novartis, Bayer Pharmaceuticals, Astra Zeneca, Bristol Myers Squibb, Johnson and Johnson και Roche είναι μερικές από τις βασικές εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνωρισιμότητα τους. Η Transparency Market Research είναι μια παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών αγοράς που παρέχει παγκόσμιες επιχειρηματικές αναφορές και υπηρεσίες. Ο αποκλειστικός συνδυασμός ποσοτικής πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων παρέχει διορατικότητα για χιλιάδες υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.