Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών


Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Μερικές από τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούνται από τους παίκτες υγειονομικής περίθαλψης είναι: καθορισμός των σωστών πυλών για τη συμμετοχή της μέγιστης καταναλωτικής βάσης. Με οριστικούς στόχους και κοινό-στόχο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ είναι σε θέση να ακούσουν και να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά τις προόδους τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό διευρύνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας επισκεψιμότητα που τελικά ενεργοποιεί συνομιλίες που οδηγούν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ή τουλάχιστον αυξάνει την ευαισθητοποίηση. Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Με μια ισχυρή κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης μπορούν επίσης να κοινοποιούν τις πολιτικές και τις ενημερώσεις τους.

Υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες υγειονομικής περίθαλψης, όπως η επέκταση της επιχειρηματικής τους έκθεσης και η παραγωγή μολύβδου, η διαχείριση καταναλωτών και δημοσίων σχέσεων, οι θεραπείες και οι αποφάσεις RX, η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η πρόσληψη για κλινικές δοκιμές.

Περιφερειακή ανάλυση

Λόγω του ισχυρού ρυθμού υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, οι ανεπτυγμένες χώρες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ιταλίας καθιστούν τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη ως τις δύο περιοχές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο δυναμικό ζήτησης για τους παίκτες αυτήν την αγορά. Τούτου λεχθέντος, οι αναδυόμενες οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας απασχολούν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού και τα κοινωνικά μέσα κάνουν μια αγορά και σε αυτά τα έθνη. Συνιστάται στις εταιρείες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία μάρκετινγκ να εστιάσουν σε αυτές τις αναπτυσσόμενες χώρες για να βρουν ουσιαστικές απαιτήσεις.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι Abbott Labs, Novartis, Bayer Pharmaceuticals, Astra Zeneca, Bristol Myers Squibb, Johnson and Johnson και Roche είναι μερικές από τις βασικές εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνωρισιμότητα τους. Η Transparency Market Research είναι μια παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών αγοράς που παρέχει παγκόσμιες επιχειρηματικές αναφορές και υπηρεσίες. Ο αποκλειστικός συνδυασμός ποσοτικής πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων παρέχει διορατικότητα για χιλιάδες υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Στροφή στην ψηφιακή διαφήμιση κάνουν οι φαρμακευτικές

Αύξηση φήμης και τεχνολογική ανάπτυξη έφερε στη φαρμακοβιομηχανία η πανδημία

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΣΦΕΕ: ’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης του Clawback και της συμμετοχής των ασθενών σε φθηνά φάρμακα

‘’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης των υποχρεωτικών επιστροφών και μεταφέρονται υποχρεώσεις από κάποιες ομάδες κατηγοριών φαρμάκων σε άλλες. Ενώ η μείωση στη συμμετοχή των ασθενών για όλα τα φάρμακα εκείνα με λιανική τιμή από €6 έως €10 για μηνιαία θεραπεία δεν θα γίνει πράξη.’’ τονίζει ο ΣΦΕΕ

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων και τις παρεμβάσεις του Υπουργείου Υγείας τονίζοντας ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΣΑΦΕΕ: Οι κλινικές μελέτες και η φαρμακοβιομηχανία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προσδίδει σήμερα τεράστια δύναμη στον χώρο της τεχνολογίας. Και ο χώρος της τεχνολογίας γίνεται ολοένα πιο ισχυρός και απρόβλεπτος. Μέχρι σήμερα ήταν προβλέψιμος και κινούνταν με μια γραμμική εξέλιξη.389 σύνεδροι παρακολούθησαν υβριδικά  το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κλινικών Μελετών & Έρευνας.

HMVO : Στην τελική ευθεία η εφαρμογή της οδηγίας για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα, που θα τεθεί σε λειτουργία στις 9 Φεβρουαρίου 2025

Ο Ελληνικός Οργανισμός Επαλήθευσης Φαρμάκων (HMVO) ανακοινώνει τη λειτουργία του ιστότοπου www.hmvo.gr (HMVO), που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας σχετικά με τα ψευδεπίγραφα φάρμακα.

Close Icon