Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Οι νέες τεχνολογίες μπαίνουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού

Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών

Ψηφιακό μάρκετινγκ φαρμακοβιομηχανία: Μερικές από τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούνται από τους παίκτες υγειονομικής περίθαλψης είναι: καθορισμός των σωστών πυλών για τη συμμετοχή της μέγιστης καταναλωτικής βάσης. Με οριστικούς στόχους και κοινό-στόχο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ είναι σε θέση να ακούσουν και να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά τις προόδους τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό διευρύνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας επισκεψιμότητα που τελικά ενεργοποιεί συνομιλίες που οδηγούν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ή τουλάχιστον αυξάνει την ευαισθητοποίηση. Οι εταιρείες είναι πλέον σε θέση να αναπτύξουν μια επωνυμία με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνοντας διαδικτυακές και offline καμπάνιες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Με μια ισχυρή κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης μπορούν επίσης να κοινοποιούν τις πολιτικές και τις ενημερώσεις τους.

Υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες υγειονομικής περίθαλψης, όπως η επέκταση της επιχειρηματικής τους έκθεσης και η παραγωγή μολύβδου, η διαχείριση καταναλωτών και δημοσίων σχέσεων, οι θεραπείες και οι αποφάσεις RX, η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την υγεία και η πρόσληψη για κλινικές δοκιμές.

Περιφερειακή ανάλυση

Λόγω του ισχυρού ρυθμού υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, οι ανεπτυγμένες χώρες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ιταλίας καθιστούν τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη ως τις δύο περιοχές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο δυναμικό ζήτησης για τους παίκτες αυτήν την αγορά. Τούτου λεχθέντος, οι αναδυόμενες οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας απασχολούν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού και τα κοινωνικά μέσα κάνουν μια αγορά και σε αυτά τα έθνη. Συνιστάται στις εταιρείες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία μάρκετινγκ να εστιάσουν σε αυτές τις αναπτυσσόμενες χώρες για να βρουν ουσιαστικές απαιτήσεις.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι Abbott Labs, Novartis, Bayer Pharmaceuticals, Astra Zeneca, Bristol Myers Squibb, Johnson and Johnson και Roche είναι μερικές από τις βασικές εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνωρισιμότητα τους. Η Transparency Market Research είναι μια παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών αγοράς που παρέχει παγκόσμιες επιχειρηματικές αναφορές και υπηρεσίες. Ο αποκλειστικός συνδυασμός ποσοτικής πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων παρέχει διορατικότητα για χιλιάδες υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Στροφή στην ψηφιακή διαφήμιση κάνουν οι φαρμακευτικές

Αύξηση φήμης και τεχνολογική ανάπτυξη έφερε στη φαρμακοβιομηχανία η πανδημία

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μηδαμινή η χρηματοδότηση για το νοσοκομειακό φάρμακο – Απειλούνται ασθενείς και εργαζόμενοι

Η Κυβέρνηση, 10 μήνες μετά το τέλος του 2023, αντιλήφθηκε ότι ο προϋπολογισμός για το νοσοκομειακό φάρμακο το 2023 δεν ήταν επαρκής.Απειλούνται ασθενείς και η πρόσβαση τους στις θεραπείες όσοι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία αλλά και οι εργαζόμενοι της φαρμακοβιομηχανίας με απολύσεις .

ΣΦΕΕ: Επιστολή προς Μητσοτάκη για το νοσοκομειακό clawback - Αποτυχημένη πολιτική

Η επιστολή του θεσμικού οργάνου της φαρμακοβιομηχανίας, αποτελεί μία de profundis εξομολόγηση και επίθεση για τη δραματική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος και οι επιχειρήσεις, συνεπεία του ύψους του clawback.Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ο ΣΦΕΕ, «Ακραία είναι υποχρηματοδότηση του νοσοκομειακού φαρμακευτικού προϋπολογισμού και διαχρονικά αποτυχημένη η πολιτική που ακολουθείται στον τομέα του φαρμάκου» […]

ΠΦΣ: Να αποδεχθεί ο Σύλλογος Φαρμακαποθηκαρίων τον έλεγχο των ποσοτήτων φαρμάκων από τον ΕΟΦ πριν αυτά εξαχθούν

ΠΦΣ: «Για μια ακόμη φορά ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φαρμακαποθηκαρίων αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας για όσα καταγγέλλονται για τις ανεξέλεγκτες εξαγωγές των φαρμακαποθηκών», ανακοίνωσε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος στο δελτίο τύπο που δημοσίευσε.

ΠΦΣ: Ανύπαρκτη η αξιοπιστία ορισμένων ιδιωτών Φαρμακαποθηκαρίων

ΠΦΣ: Ζητάμε από τον Πρόεδρο του ΕΟΦ να λάβει άμεσα μέτρα πατάσσοντας τις αθέμιτες και ανεπίτρεπτες πρακτικές, οι οποίες πλήττουν βαθύτατα τη δημόσια υγεία, το δημόσιο συμφέρον και την αξιοπρέπεια του Έλληνα ασθενή!

ΠΕΦ για την απάτη – “Μαμούθ” με φάρμακα σε βάρος του ΕΟΠΥΥ»

Για την πρόσφατη αποκάλυψη του κυκλώματος των παράνομων συνταγογραφήσεων η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας , τονίζει ότι ''Ο έλεγχος της κατανάλωσης και η πάταξη φαινομένων πλασματικής συνταγογράφησης βρίσκονται στον πυρήνα των θέσεων της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας και  ασφαλώς αποτελούν αίτημα για το σύνολο του φαρμακευτικού κλάδου.''

ΣΦΕΕ: Ανακοίνωση για την απάτη μαμούθ στον ΕΟΠΥΥ με φάρμακα

ΣΦΕΕ: Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι τέτοιες απάτες είναι εις βάρος του ΕΟΠΥΥ, θα πρέπει όμως να είναι γνωστό ότι η οικονομική επιβάρυνση που προκύπτει από αυτές, τουλάχιστον όσον αφορά το φάρμακο, καταβάλλεται από τις φαρμακευτικές εταιρείες μέσω των υποχρεωτικών επιστροφών.

Close Icon