Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Η φαρμακοβιομηχανία αναμένεται φέτος να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.


Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: Καθώς η διαφήμιση κινείται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και για τη φαρμακευτική και την υγειονομική περίθαλψη. Φέτος, η βιομηχανία αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Η αύξηση της βιομηχανίας άνω του 14% την τοποθετεί στη δεύτερη θέση από τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακριβώς πίσω από τα υπολογιστικά προϊόντα και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά στο 18%.  Ενώ η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη κινούνταν πιο αργά στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες βιομηχανίες του eMarketer, η πανδημία έχει επιταχύνει τους καταναλωτές και την επαγγελματική ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό τομέα, δήλωσε ο ειδικός ερευνητής.

Η αύξηση της φετινής ώθησης είναι η δαπάνη ψηφιακού μάρκετινγκ για πανδημικά μηνύματα σχετικά με τις δοκιμές και την ασφάλεια, καθώς και σχετικά θέματα που περιλαμβάνουν τηλεϊατρική, ιατρικά εφόδια και άνοιγμα των ιατρικών γραφείων, δήλωσε ο eMarketer. Πάνω από το ήμισυ των ψηφιακών δαπανών φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης (56%) το 2020 θα κατευθυνθούν προς τη διαφήμιση αναζήτησης, ενώ οι υπόλοιπες θα προβάλλουν διαφημίσεις τύπου ή banner.

Ακόμη και με αυξημένες δαπάνες, η ίδια η φαρμακευτική εταιρεία βρίσκεται ακόμα στη μέση της συσκευασίας μεταξύ άλλων κλάδων. Αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του συνόλου των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ, πολύ χαμηλότερο από τους κορυφαίους καταναλωτές, όπως το λιανικό εμπόριο στο 21% και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στο 15%, αλλά περισσότερο από τις βιομηχανίες που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία, όπως η ψυχαγωγία στο 5,2% και τα ταξίδια στο 2,4 %.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΣΦΕΕ: ’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης του Clawback και της συμμετοχής των ασθενών σε φθηνά φάρμακα

‘’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης των υποχρεωτικών επιστροφών και μεταφέρονται υποχρεώσεις από κάποιες ομάδες κατηγοριών φαρμάκων σε άλλες. Ενώ η μείωση στη συμμετοχή των ασθενών για όλα τα φάρμακα εκείνα με λιανική τιμή από €6 έως €10 για μηνιαία θεραπεία δεν θα γίνει πράξη.’’ τονίζει ο ΣΦΕΕ

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων και τις παρεμβάσεις του Υπουργείου Υγείας τονίζοντας ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΣΑΦΕΕ: Οι κλινικές μελέτες και η φαρμακοβιομηχανία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προσδίδει σήμερα τεράστια δύναμη στον χώρο της τεχνολογίας. Και ο χώρος της τεχνολογίας γίνεται ολοένα πιο ισχυρός και απρόβλεπτος. Μέχρι σήμερα ήταν προβλέψιμος και κινούνταν με μια γραμμική εξέλιξη.389 σύνεδροι παρακολούθησαν υβριδικά  το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κλινικών Μελετών & Έρευνας.

HMVO : Στην τελική ευθεία η εφαρμογή της οδηγίας για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα, που θα τεθεί σε λειτουργία στις 9 Φεβρουαρίου 2025

Ο Ελληνικός Οργανισμός Επαλήθευσης Φαρμάκων (HMVO) ανακοινώνει τη λειτουργία του ιστότοπου www.hmvo.gr (HMVO), που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας σχετικά με τα ψευδεπίγραφα φάρμακα.

Close Icon