Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Η φαρμακοβιομηχανία αναμένεται φέτος να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.


Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: Καθώς η διαφήμιση κινείται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και για τη φαρμακευτική και την υγειονομική περίθαλψη. Φέτος, η βιομηχανία αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Η αύξηση της βιομηχανίας άνω του 14% την τοποθετεί στη δεύτερη θέση από τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακριβώς πίσω από τα υπολογιστικά προϊόντα και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά στο 18%.  Ενώ η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη κινούνταν πιο αργά στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες βιομηχανίες του eMarketer, η πανδημία έχει επιταχύνει τους καταναλωτές και την επαγγελματική ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό τομέα, δήλωσε ο ειδικός ερευνητής.

Η αύξηση της φετινής ώθησης είναι η δαπάνη ψηφιακού μάρκετινγκ για πανδημικά μηνύματα σχετικά με τις δοκιμές και την ασφάλεια, καθώς και σχετικά θέματα που περιλαμβάνουν τηλεϊατρική, ιατρικά εφόδια και άνοιγμα των ιατρικών γραφείων, δήλωσε ο eMarketer. Πάνω από το ήμισυ των ψηφιακών δαπανών φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης (56%) το 2020 θα κατευθυνθούν προς τη διαφήμιση αναζήτησης, ενώ οι υπόλοιπες θα προβάλλουν διαφημίσεις τύπου ή banner.

Ακόμη και με αυξημένες δαπάνες, η ίδια η φαρμακευτική εταιρεία βρίσκεται ακόμα στη μέση της συσκευασίας μεταξύ άλλων κλάδων. Αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του συνόλου των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ, πολύ χαμηλότερο από τους κορυφαίους καταναλωτές, όπως το λιανικό εμπόριο στο 21% και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στο 15%, αλλά περισσότερο από τις βιομηχανίες που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία, όπως η ψυχαγωγία στο 5,2% και τα ταξίδια στο 2,4 %.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη, Πρόεδρος PIF: «Η καινοτομία είναι το μέλλον της φαρμακευτικής πολιτικής»

Η Συμμετοχή του PIF στο 10ο Delphi Economic Forum: Καινοτομία, Ανάπτυξη και Υγειονομική Ευημερία στην Πρώτη Γραμμή.Η φαρμακευτική καινοτομία, βρέθηκε στο επίκεντρο του 10ου Delphi Economic Forum, με το PhARMA Innovation Forum (PIF) να συμμετέχει στο πάνελ με τίτλο "Safeguarding Innovation, Fueling Growth, and Social Prosperity".

Οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις έχουν φτάσει πια σε οριακό σημείο

Η υποχρηματοδότηση της δαπάνης του φαρμάκου - αποτέλεσμα της πολυετούς οικονομικής κρίσης και των μνημονίων - και οι καθυστερήσεις σε έναρξη και αποδοτικότητα σημαντικών διαρθρωτικών μέτρων, (όπως η εφαρμογή κλειδωμένων θεραπευτικών πρωτοκόλλων, ο ψηφιακός φάκελος ασθενούς, τα μητρώα ασθενών, η αύξηση της διείσδυσης των γενοσήμων, καθώς και η υιοθέτηση νέων μοντέλων αξιολόγησης και αποζημίωσης των νέων θεραπειών), οδήγησαν σε υψηλές υποχρεωτικές επιστροφές από τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις και δημιούργησαν εμπόδια για την είσοδο νέων φαρμάκων στη χώρα μας.

Νέος κλειστός προϋπολογισμός Γ- Σφαιρίνης για το έτος 2024

Με απόφαση του Υπουργού Υγείας θεσπίστηκε κλειστός προϋπολογισμός για τα προϊόντα Γ- Σφαιρίνης για το έτος 2024, για τις ποσότητες που διατίθενται στα νοσοκομεία του ΕΣΥ – Γ.Ν. Θεσσαλονίκης“Παπαγεωργίου”.

Close Icon