Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: άνοδος εν μέσω πανδημίας

Η φαρμακοβιομηχανία αναμένεται φέτος να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.



Ψηφιακή διαφήμιση φάρμακο: Καθώς η διαφήμιση κινείται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και για τη φαρμακευτική και την υγειονομική περίθαλψη. Φέτος, η βιομηχανία αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον ερευνητή eMarketer.

Η αύξηση της βιομηχανίας άνω του 14% την τοποθετεί στη δεύτερη θέση από τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακριβώς πίσω από τα υπολογιστικά προϊόντα και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά στο 18%.  Ενώ η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη κινούνταν πιο αργά στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες βιομηχανίες του eMarketer, η πανδημία έχει επιταχύνει τους καταναλωτές και την επαγγελματική ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό τομέα, δήλωσε ο ειδικός ερευνητής.


Η αύξηση της φετινής ώθησης είναι η δαπάνη ψηφιακού μάρκετινγκ για πανδημικά μηνύματα σχετικά με τις δοκιμές και την ασφάλεια, καθώς και σχετικά θέματα που περιλαμβάνουν τηλεϊατρική, ιατρικά εφόδια και άνοιγμα των ιατρικών γραφείων, δήλωσε ο eMarketer. Πάνω από το ήμισυ των ψηφιακών δαπανών φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης (56%) το 2020 θα κατευθυνθούν προς τη διαφήμιση αναζήτησης, ενώ οι υπόλοιπες θα προβάλλουν διαφημίσεις τύπου ή banner.

Ακόμη και με αυξημένες δαπάνες, η ίδια η φαρμακευτική εταιρεία βρίσκεται ακόμα στη μέση της συσκευασίας μεταξύ άλλων κλάδων. Αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του συνόλου των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ, πολύ χαμηλότερο από τους κορυφαίους καταναλωτές, όπως το λιανικό εμπόριο στο 21% και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στο 15%, αλλά περισσότερο από τις βιομηχανίες που πλήττονται σοβαρά από την πανδημία, όπως η ψυχαγωγία στο 5,2% και τα ταξίδια στο 2,4 %.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

HMVO : Στην τελική ευθεία η εφαρμογή της οδηγίας για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα, που θα τεθεί σε λειτουργία στις 9 Φεβρουαρίου 2025

Ο Ελληνικός Οργανισμός Επαλήθευσης Φαρμάκων (HMVO) ανακοινώνει τη λειτουργία του ιστότοπου www.hmvo.gr (HMVO), που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας σχετικά με τα ψευδεπίγραφα φάρμακα.

ΠΕΦ: Η εκλογή Trump έναυσμα ώστε η Ευρώπη να αναπροσαρμόσει τη στρατηγική της προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της παραγωγής φαρμάκου

ΠΕΦ: Σχετικά με την εκλογή του Πρόεδρου Trump στην Προεδρία των ΗΠΑ και τις επιπτώσεις της για την ευρωπαϊκή φαρμακοβιομηχανία, ο πρόεδρος της ΠΕΦ δήλωσε: «Ελπίζουμε ότι η εκλογή του Πρόεδρου Trump, πέρα από τις όποιες γεωπολιτικές επιπτώσεις, θα αποτελέσει έναυσμα, ώστε η Ευρώπη, επιτέλους, να αντιδράσει ταχύτερα, αναπροσαρμόζοντας τη στρατηγική της προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της παραγωγής».

Pharmacy 4.0: Τηλεϊατρική, ψηφιακή υπογραφή και ΦΥΚ έρχονται στα φαρμακεία το 2025

Pharmacy 4.0: Δομικές αλλαγές έρχονται εντός του 2025 στη λειτουργία των φαρμακείων με στόχο οι παρεχόμενες υπηρεσίες των φαρμακοποιών προς τους πολίτες να είναι πολυδιάστατες, συμβάλλοντας έτσι στην ευημερία τους, αλλά και στην παράλληλη εξισορρόπηση των δαπανών υγείας.

ΕΟΦ: H ορθή χρήση των φαρμάκων αποτελεί ουσιώδη προϋπόθεση για την ασφάλεια των χρηστών

ΕΟΦ: Ο ΕΟΦ συμμετέχει στην MedSafetyWeek2024, η οποία ξεκινά σήμερα και διαρκεί ως τις 10 Νοεμβρίου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού και των επαγγελματιών υγείας σχετικά με τρόπους που θα κάνουν τη χρήση των φαρμάκων ασφαλέστερη.

Close Icon