Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Φαρμάκoυ

Νέο Παράρτημα ο Κώδικας Δεοντολογίας Διαφήμισης ΜΗΣΥΦΑ του ΕΦΕΧ

Νέο Παράρτημα ο Κώδικας Δεοντολογίας Διαφήμισης ΜΗΣΥΦΑ του ΕΦΕΧ

Η αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης ΜΗΣΥΦΑ του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) από το Δ.Σ. του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας των δύο φορέων σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των διαφημίσεων προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και την τήρηση των κανόνων δεοντολογίας.


Η συνεργασία αυτή είναι καθοριστικής σημασίας και μέσω αυτής ο ΕΦΕΧ αναγνωρίζεται πλέον ως βασικός συντελεστής στην προώθηση της υπεύθυνης διαφήμισης στον τομέα της υγείας, γεγονός που ενισχύει την αξιοπιστία και τη φήμη του στον κλάδο.

Παράλληλα, η αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας ΜΗΣΥΦΑ από το ΣΕΕ υπογραμμίζει τη δέσμευση και των δύο φορέων στα υψηλότερα πρότυπα ηθικής διαφήμισης, καθώς και την αφοσίωσή τους στις υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ.

Αναφερόμενος σε αυτή τη συνεργασία, ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ κ. Θωμάς Δόκιος επισημαίνει ότι «Μας τιμά και είμαστε ευγνώμονες για την πρόσφατη αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας μας από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Η δέσμευσή τους για την τήρηση των ηθικών προτύπων στον κλάδο αντανακλά μια κοινή αφοσίωση στην ακεραιότητα και την ευθύνη. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση ενός αξιόπιστου και διαφανούς διαφημιστικού περιβάλλοντος για όλους. Επαινούμε το ΣΕΕ για την επιμελή εργασία του στην προώθηση ηθικών πρακτικών και προσβλέπουμε στη συνεχιζόμενη συνεργασία για τη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων στον κλάδο μας».

Από τη πλευρά του ΣΕΕ, η Γενική Διευθύντρια κυρία Ελένη Δοντά δήλωσε: «Ο κλάδος των ΜΗΣΥΦΑ είναι εξαιρετικά σημαντικός, όσο και ευαίσθητος, αφού πρόκειται για προϊόντα που αφορούν άμεσα στην υγεία των καταναλωτών. Χρειάζεται γνώση, υπευθυνότητα και προσοχή για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η αγορά δυναμικά, χωρίς προβλήματα. Χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση την ένταξη του ΕΦΕΧ στο ΣΕΕ και την επικαιροποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης των ΜΗΣΥΦΑ και πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση όποιων ζητημάτων δεοντολογίας υπάρχουν στην επικοινωνία, προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων».

Λίγα λόγια για τον Σύνδεσμο Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης

Ο Σύνδεσμος ΕΦΕΧ εκπροσωπεί τις φαρμακευτικές εταιρείες μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, συμπληρωμάτων διατροφής και ιατροτεχνολογικών  προϊόντων αυτοφροντίδας στην Ελλάδα για περισσότερα από 40 χρόνια.

Στόχος του ΕΦΕΧ είναι να καλλιεργήσει ένα περιβάλλον όπου οι Επαγγελματίες Υγείας, οι Αρχές Υγείας και οι Έλληνες πολίτες μπορούν πραγματικά να κατανοήσουν το πλεονεκτήματα και την αξία της αυτοφροντίδας, προωθώντας με αυτό το τρόπο ένα βιώσιμο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης για όλους.

Ο Σύνδεσμος είναι μέλος της Ευρωπαϊκού Ένωσης Αυτοφροντίδας AESGP, με ενεργή συμμετοχή στο Διοικητικό της Συμβούλιο.

Λίγα λόγια για το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι ο ανεξάρτητος φορέας αυτορρύθμισης της διαφημιστικής αγοράς, που σκοπό έχει να ελέγχει τις διαφημίσεις με βάση τους κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και να προάγει τις αρχές και τις καλές πρακτικές της υπεύθυνης επικοινωνίας.

Ιδρύθηκε το 2003, σύμφωνα με το Νόμο 2863/2000, λειτουργεί στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης / αυτοδέσμευσης και έχει ως τακτικά μέλη την ΕΔΕΕ, τον ΣΔΕ, τις ενώσεις των διαφημιστικών Μέσων (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΙΗΕΑ, ΕΙΙΡΑ), την ένωση παραγωγών PACT και την ΕΡΤ. Το ΣΕΕ είναι μέλος της European Advertising Standards Alliance (EASA) και του International Council for Ad Self-regulation (ICAS).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Επανεκλογή του Δημήτρη Μωραΐτη ως Πρόεδρου του Συνδέσμου

«Με ΦροντίΖΩ ΚΑΛΑ» η νέα καμπάνια για την Αυτοφροντίδα από τον ΕΦΕΧ

ΕΦΕΧ: Η Αυτοφροντίδα στη μάχη κατά της αντιμικροβιακής αντοχής

Έρχεται το 19ο PHARMA point που διοργανώνει ο ΦΣΘ

Ο ΕΦΕΧ αποχαιρετά τον Γιώργο Δόκιο

ΕΦΕΧ:Παραμένει πρόεδρος ο Βασίλης Σερέτης

Το επόμενο βήμα στην αυτοφροντίδα και ο σύγχρονος φαρμακοποιός

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΣΦΕΕ: ’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης του Clawback και της συμμετοχής των ασθενών σε φθηνά φάρμακα

‘’Ακυρώνεται η προσπάθεια μείωσης των υποχρεωτικών επιστροφών και μεταφέρονται υποχρεώσεις από κάποιες ομάδες κατηγοριών φαρμάκων σε άλλες. Ενώ η μείωση στη συμμετοχή των ασθενών για όλα τα φάρμακα εκείνα με λιανική τιμή από €6 έως €10 για μηνιαία θεραπεία δεν θα γίνει πράξη.’’ τονίζει ο ΣΦΕΕ

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων

Χαιρετίζει η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις αλλαγές στην τιμολόγηση των παλαιών οικονομικών φαρμάκων και τις παρεμβάσεις του Υπουργείου Υγείας τονίζοντας ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΣΑΦΕΕ: Οι κλινικές μελέτες και η φαρμακοβιομηχανία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προσδίδει σήμερα τεράστια δύναμη στον χώρο της τεχνολογίας. Και ο χώρος της τεχνολογίας γίνεται ολοένα πιο ισχυρός και απρόβλεπτος. Μέχρι σήμερα ήταν προβλέψιμος και κινούνταν με μια γραμμική εξέλιξη.389 σύνεδροι παρακολούθησαν υβριδικά  το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κλινικών Μελετών & Έρευνας.

HMVO : Στην τελική ευθεία η εφαρμογή της οδηγίας για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα, που θα τεθεί σε λειτουργία στις 9 Φεβρουαρίου 2025

Ο Ελληνικός Οργανισμός Επαλήθευσης Φαρμάκων (HMVO) ανακοινώνει τη λειτουργία του ιστότοπου www.hmvo.gr (HMVO), που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας σχετικά με τα ψευδεπίγραφα φάρμακα.

Close Icon