Εφοδιαστική αλυσίδα εμβόλιο: Ανεξάρτητα από το πόσο εξελιγμένη είναι η εφοδιαστική αλυσίδα, η πρόκληση είναι να βοηθήσουμε στην εκπλήρωση παραγγελιών και να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι. Ένας ειδικός logistics, παρέχει μερικές συμβουλές βελτίωσης για το 2021. Για να αποκτήσει μια νέα εικόνα για το πώς οι εταιρείες logistics μπορούν να μετατρέψουν την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, μιλά ο Brendan Heegan της Boxzooka, η οποία είναι μια παγκόσμια εταιρεία logistics που καλύπτει τη διαχείριση της ροής των πραγμάτων μεταξύ του σημείου προέλευσης και του σημείου κατανάλωση. Η εξάλειψη της τάσης του κορωνοϊού και της διαταραχής που προκαλείται είναι το κλειδί. Ο Heegan εξηγεί πώς συνεργάζεται με τους πελάτες για να προβλέψει τάσεις, να τους βοηθήσει να κλιμακωθούν και να είναι ένας συνεχής πόρος στην αλυσίδα εφοδιασμού. .
Προετοιμασία της λειτουργίας εκπλήρωσης για το νέο έτος
Ο Heegan εξηγεί ότι η εξέταση της πραγματικής εργασίας που έχει αναληφθεί είναι σημαντική και με τις απαραίτητες τροποποιήσεις: “Ήρθε η ώρα να βελτιώσετε το απόθεμα, καθώς και τις στρατηγικές παράδοσης και επιστροφής. Αυτό ισχύει για την αναβάθμιση της επιχείρησής σας το 2021. Πριν από το 2020 , οι επιχειρήσεις που βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο πραγματοποίησαν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών τους κατά τους χειμερινούς μήνες”. Τώρα αυτό είναι πιθανότατα όλο το χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς COVID-19.
Η συμβουλή του Heegan για την αντιμετώπιση αυτού του πιεστικού ζητήματος είναι: “Από την αποθήκευση στο απόθεμα και την πρόβλεψη καυτών σημείων για παράδοση και αποθήκευση έως την εξωτερική ανάθεση εφοδιαστικής τρίτων όταν είναι απαραίτητο, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την εκπλήρωση της παραγγελίας σας.”
Αποθηκεύω
Με έμφαση στα αποθέματα και τις προμήθειες, ο Heegan συνιστά: “Προβλέψτε τη ζήτηση το συντομότερο δυνατό για να διασφαλίσετε ότι έχετε τα πιο ενημερωμένα επίπεδα αποθεμάτων. Κοιτάξτε πίσω τις προηγούμενες παραγγελίες για να κατανοήσετε την ποσότητα, την κατασκευή και το μοντέλο για να πάρετε μια αίσθηση για το πόση αποθήκευση θα χρειαστείτε και πότε. ”
Στη συνέχεια προσθέτει ότι είναι πολύ χρήσιμο να: “Αναλύστε δεδομένα πωλήσεων από προηγούμενα χρόνια για να κατανοήσετε τα καυτά σημεία για παραδόσεις από τις οποίες παραγγέλνουν οι καταναλωτές, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε χώρο αποθήκευσης. Συνεργαστείτε με τον τρίτο πάροχο εφοδιαστικής για να συζητήσετε τις τάσεις των πωλήσεων, προκειμένου να ενισχυθεί η απόδοση. ” Ο Heegan προτείνει τον προγραμματισμό χώρου: “Χωρίς την κατάλληλη πρόβλεψη των πωλήσεων, μπορεί να καταλήξετε να έχετε πάρα πολλά αποθέματα και να σπαταλήσετε χρήματα για εξόφληση υψηλών δαπανών. Βρείτε μια ισορροπία μεταξύ της ύπαρξης αρκετών από τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις για να αποτρέψετε τους πελάτες από το να περιμένετε πολύ χρόνο για αποστολή. ”
Κάντε ένα σχέδιο και αυξήστε ανάλογα με τις ανάγκες
Ο προγραμματισμός είναι το κλειδί, λέει ο Heegan, και ιδανικά βασίζεται σε καλά δεδομένα: “Οι έμποροι λιανικής πώλησης θα είναι πολυάσχολοι να σχεδιάσουν για ό, τι έμαθαν και τρόπους για την κλιμάκωση της διαδικτυακής τους επιχείρησης το 2021. Ανάλυση του ιστορικού πωλήσεών σας από προηγούμενα χρόνια, καθώς και μέτρηση πιθανών σεναρίων λογιστικής που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά”.
Εκπλήρωση εξωτερικών πόρων όταν είναι δυνατόν
Η προσαρμογή στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού είναι κάτι που πολλές εταιρείες χρειάστηκαν να αντιμετωπίσουν. Με το πιεστικό του θέμα, ο Heegan σημειώνει: “Η διαφοροποίηση των κέντρων εκπλήρωσης θα σας επιτρέψει να αποθηκεύσετε και να αποστείλετε προϊόντα στους πελάτες σας γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά.” Βελτιστοποιήστε την παρακολούθηση πακέτων και τις ενημερώσεις για να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ο Heegan λέει ότι η διατήρηση του πελάτη ευτυχισμένου είναι υψίστης σημασίας και απαραίτητη για την εξασφάλιση επαναλαμβανόμενων εργασιών: “Αυτή η προηγούμενη περίοδος αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε ενημερωμένες πληροφορίες παρακολούθησης και ενημερώσεις μέσω e-mail ή / και γραπτού μηνύματος. Αυτό θα ανακουφίσει επίσης τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που ενδέχεται να πλημμυρίσουν από ερωτήσεις πελατών”.
Προβλέψτε επιστροφές και ευκαιρίες για μεταπώληση
Η αντιμετώπιση των επιστροφών είναι σημαντική, ιδίως για τη διατήρηση των εσόδων:, λέει ο Heegan “Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου πιθανότατα θα βομβαρδιστούν με επιστροφές. Επομένως, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τα αντικείμενα που αποστέλλονται πίσω στις αποθήκες για γρήγορη μεταπώληση ή ανταλλαγή όταν ισχύει. Αυτό θα βοηθήσει αποφύγετε την απώλεια νέων εσόδων”