Amazon υγειονομική περίθαλψη: Η υπηρεσία, η οποία είναι διαθέσιμη για τους υπαλλήλους της Amazon και τα εξαρτώμενα μέλη τους, έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την πρόσβαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη επιτρέποντας στους υπαλλήλους να ανταλλάσσουν μηνύματα με έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή να μεταβούν σε μια εικονική κλινική. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμες επισκέψεις στο σπίτι σε ορισμένους ταχυδρομικούς κώδικες, αν και αυτοί δεν αποτελούν μέρος της επέκτασης. Η κλινική, η οποία ξεκίνησε ως πιλότος τον Σεπτέμβριο του 2019, περιγράφεται στον ιστότοπό της ως ένα νέο όφελος για τους υπαλλήλους που προσφέρει «το καλύτερο της εικονικής και προσωπικής φροντίδας».
Ενώ οι περισσότεροι από τους εταιρικούς υπαλλήλους της Amazon βρίσκονται στο Σιάτλ και τα προάστια του, έχει επίσης επεκταθεί και άλλους τύπους εγκαταστάσεων σε Spokane, Cheney, Βανκούβερ και αλλού. Η εταιρεία αρνήθηκε να πει πόσους συνολικά υπαλλήλους καλύπτει αυτή τη στιγμή. «Αυτό είναι το πρώτο μεγάλο βήμα», δήλωσε η Kristen Helton, διευθύντρια της Amazon Care. ″Επεκτείνουμε την εικονική μας υπηρεσία σε όλη την πολιτεία.” Η Helton είπε ότι η βαθμολογία ικανοποίησης του ασθενούς είναι 4,7 στα 5, κάτι που αποτελεί μεγάλο παράγοντα εξέλιξης και ανάπτυξης. Ωστόσο, συμπλήρωσε ότι η Amazon Care εξετάζει επίσης άλλα μέτρα, όπως ποιότητα, κόστος φροντίδας και ευκολία. Ακόμη: Η Amazon και ο αγώνας δρόμου για προστατευτικό εξοπλισμό λόγω πανδημίας
Η Helton δεν μοιράστηκε περαιτέρω σχέδια επέκτασης σε άλλες πολιτείες όπου η Amazon έχει πολλούς μεγάλους υπαλλήλους, όπως η Καλιφόρνια, αλλά είπε ότι η εταιρεία «χτίζει την υπηρεσία και θέλει να επεκταθεί όσο μπορεί». Το Amazon Care είναι ένα από τα έργα στα οποία εργάζεται η εταιρεία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Έχει ένα τμήμα φαρμακείων υπό το PillPack, μια εταιρεία που απέκτησε το 2018 και μια ομάδα έρευνας και ανάπτυξης γνωστή ως Grand Challenge που έχει εργαστεί σε έργα που σχετίζονται με την υγεία. Επίσης, κυκλοφόρησε πρόσφατα μία φορητή συσκευή, που ονομάζεται Halo, η οποία μπήκε στον ανταγωνισμό με εταιρείες όπως η Apple και η Fitbit.
Η τηλεϊατρική, η οποία περιλαμβάνει εικονικές επισκέψεις μεταξύ ασθενών και ιατρών, είναι μια ολοένα και μεγαλύτερη ευκαιρία. Η τεχνολογία υπάρχει εδώ και δεκαετίες, αλλά έχει επιταχυνθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ως εναλλακτική λύση στην προσωπική φροντίδα. Η Amazon Care δεν έχει απαλλαγεί από αυτές τις αλλαγές, τόσο ως εργαλείο για να βοηθήσει τους υπαλλήλους που φοβούνται ότι μπορεί να έχουν Covid-19 είτε ως τρόπο για να λάβουν φροντίδα ρουτίνας χωρίς να διακινδυνεύσουν την έκθεση στον ιό. «Νομίζω ότι έχουμε προσαρμοστεί καλά για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον που έχει δημιουργήσει ο Covid-19», δήλωσε η Helton. «Θα έλεγα ότι έχει κάνει πιο σημαντικές υπηρεσίες όπως το Amazon Care».