Τεχνολογία

Zoom meeting: Ένα από τα λίγα success stories την περίοδο της πανδημίας

Zoom meeting: Ένα από τα λίγα success stories την περίοδο της πανδημίας
Your browser does not support the video tag. Zoom meeiting: Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, πολλοί άνθρωποι μετέφεραν το γραφείο και την κοινωνική τους ζωή στο σπίτι, καθώς στις περισσότερες χώρες επιβλήθηκαν μέτρα lockdown. Η νέα τάση στην τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση έχει όνομα, και αυτό είναι: Zoom. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έγινε ανάρπαστη με […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Zoom meeiting: Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, πολλοί άνθρωποι μετέφεραν το γραφείο και την κοινωνική τους ζωή στο σπίτι, καθώς στις περισσότερες χώρες επιβλήθηκαν μέτρα lockdown. Η νέα τάση στην τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση έχει όνομα, και αυτό είναι: Zoom. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έγινε ανάρπαστη με το ξέσπασμα του κορωνοϊού, καθώς επιτρέπει στον χρήστη να επικοινωνεί με υπερβολικά πολλούς (άλλους) χρήστες ταυτόχρονα, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γνωστές εφαρμογές.

Η εκτόξευση των χρηστών της Zoom, έκανε την εταιρεία ένα από τα λίγα success stories την περίοδο της πανδημίας. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας σημείωσε «εκκωφαντική» άνοδο ξεπερνώντας τη συνολική αξία των 7 μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Visualcapitalist. Μέχρι τις 15 Μαΐου, η χρηματιστηριακή αξία της Zoom έφτασε τα 48,8 δισ. δολάρια, παρά το γεγονός ότι τα έσοδα της για το 2019 έφταναν τα 623 εκατ. δολάρια. Από την άλλη, η συνολική χρηματιστηριακή αξία των Southwest, Delta, United, IAG, Lufthansa, American Airlines και AirFranceKLM, ανέρχεται στα 46,21 δισ. δολάρια.


 

Αναλυτές της βιομηχανίας λένε ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για επιχειρηματικό σκοπό, απολαμβάνουν την ευκολία διεπαφής και διαχείρισης του app, καθώς και το γεγονός ότι μπορεί να φιλοξενήσει τουλάχιστον 100 σε μία βιντεοκλήση. Η εφαρμογή έχει επίσης σημειώσει άνοδο και από τη χρήση των εκπαιδευτικών για ηλεκτρονική εκπαίδευση, καθώς πολλά σχολεία ανέστελλαν τη λειτουργία τους λόγω της πανδημίας. Τον Δεκέμβριο του 2019 οι χρήστες της Zoom έφταναν τους 10 εκατ. ενώ τον Απρίλιο του 2020, έφτασαν τα 300 εκατομμύρια.

Οι απώλειες για τις αεροπορικές

Αντιπαραθετικά, η αεροπορική βιομηχανία σημείωσε μόνο αρνητικά ρεκόρ, λόγω της άνευ προηγουμένου πτώσης της ζήτησης από τα lockdown. Από τα τέλη Ιανουαρίου οι 7 μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες εκτιμάται ότι έχουν χάσει το 62% των συνολικών εσόδων τους. Καθώς οι χώρες προσπαθούν να περιορίσουν την εξάπλωση του COVID-19, πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει τα ταξίδια τους, έχουν απολύσει εργαζόμενους και έχουν κόψει τα μερίσματα σε στελέχη. Εάν και πότε θα επιστρέψουν τα τακτικά αεροπορικά ταξίδια παραμένει ένα σημαντικό ερωτηματικό, με επενδυτές όπως ο Γουόρεν Μπάφετ να έχουν αποσυρθεί από την αγορά μετοχών αεροπορικών.

 

Η πρόσφατη επιτυχία της Zoom οφείλεται στην ιστορική συγκυρία, αλλά θα διαρκέσει;

Αυτή είναι μια ερώτηση που υπάρχει στο μυαλό πολλών επενδυτών και ειδικών με τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο της εταιρείας να δημοσιεύονται μέσα στον Ιούνιο. Τα περιστατικά «Zoom Bombing» (παρενόχληση χρηστών με ευαίσθητο περιεχόμενο από τρίτους) ήταν ένα πρόβλημα για την εταιρεία, όπως πρόβλημα ήταν και οι καταγγελίες σε Ευρώπη και ΗΠΑ για το πλαίσιο ασφαλείας προσωπικών δεδομένων της εφαρμογής. Ωστόσο, η εταιρεία παρέμεινε ανθεκτική, λύνοντας γρήγορα αυτά τα ζητήματα.