Τεχνολογία

YouTube Health: Πρόσκληση για προϊόντα υγείας που ενισχύουν την προβολή & την αξιοπιστία

YouTube Health: Πρόσκληση για προϊόντα υγείας που ενισχύουν την προβολή & την αξιοπιστία
YouTube Health: Οι επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου μπορούν πλέον να υποβάλουν αίτηση για να κάνουν τα βίντεό τους κατάλληλα για τις λειτουργίες προϊόντων υγείας της δημοφιλούς εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Το YouTube Health άνοιξε μια νέα πόρτα στους επαγγελματίες υγείας, έτσι ώστε να φέρουν υψηλής ποιότητας πληροφορίες υγείας στα σπίτια των ασθενών. Οι επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου μπορούν πλέον να υποβάλουν αίτηση για να κάνουν τα βίντεό τους κατάλληλα για τις λειτουργίες προϊόντων υγείας της δημοφιλούς εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο, οι οποίες κυκλοφόρησαν πέρυσι και προηγουμένως ήταν διαθέσιμες μόνο σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, τμήματα δημόσιας υγείας, νοσοκομεία και κρατικούς φορείς.


Οι εξουσιοδοτημένοι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι επαγγελματίες ψυχικής υγείας και οι πάροχοι πληροφοριών υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να αποδείξουν ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές για την ανταλλαγή πληροφοριών υγείας, όπως καθορίζεται από το Συμβούλιο Ιατρικών Ειδικευμένων Εταιρειών (CMSS), την Εθνική Ακαδημία Ιατρικής (NAM) και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και να έχετε ένα κανάλι σε καλή κατάσταση στο YouTube. Τα εγκεκριμένα κανάλια θα λάβουν ένα πλαίσιο πληροφοριών πηγής υγείας για να επιβεβαιώσουν την ιατρική τους αξιοπιστία και τα βίντεό τους θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης για περιεχόμενο υγείας.

«Είναι σημαντικό οι πληροφορίες να μην είναι απλώς αξιόπιστες αλλά και ελκυστικές την ίδια στιγμή», δήλωσε στο Fierce Healthcare ο Garth Graham, M.D., διευθυντής και παγκόσμιος επικεφαλής υγειονομικής περίθαλψης και δημόσιας υγείας στο YouTube. «Η υγειονομική περίθαλψη βρίσκεται ακόμα στο σημείο όπου διανέμουμε πληροφορίες στους ασθενείς σε φυλλάδια και φυλλάδια, ακόμη και διαφημιστικές πινακίδες. Θα έλεγα ότι αυτές οι μέρες γίνονται πιο απαρχαιωμένες όσον αφορά την επικοινωνία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες ως μέρος του καθημερινού τους ταξιδιού. Το αναζητούν για να εμφανίζεται στο τηλέφωνό τους τη στιγμή που έχουν ερωτήσεις που αναζητούν απαντήσεις. Επομένως, είναι σημαντικό για εμάς να εξελίξουμε αυτή την επικοινωνία εκεί που βρίσκονται οι άνθρωποι».

Οι πρόσθετες απαιτήσεις από το YouTube Health υποδηλώνουν ότι το κανάλι πρέπει να αποτελείται κυρίως από ιατρικά ενημερωτικά βίντεο, να έχει περισσότερες από 2.000 έγκυρες ώρες δημόσιας παρακολούθησης τον τελευταίο χρόνο και να ακολουθεί τις πολιτικές δημιουργίας εσόδων του YouTube. Για να ακολουθήσει τις βέλτιστες πρακτικές για την ανταλλαγή πληροφοριών υγείας, όπως ορίζεται από το CMSS, το NAM και τον ΠΟΥ, ένα κανάλι πρέπει να επιδεικνύει ευθυγράμμιση με τις αρχές του NAM καθώς το περιεχόμενό του είναι επιστημονικό, αντικειμενικό και διαφανές και υπεύθυνο.

Οι δημιουργοί περιεχομένου υγείας στις ΗΠΑ μπορούν πλέον να υποβάλουν αίτηση για τη διάκριση. Εκτός των Η.Π.Α., οι επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε μεταγενέστερη ημερομηνία, εκτός από νοσηλευτές, οι οποίοι πρέπει να έχουν άδεια εντός των ΗΠΑ για να υποβάλουν αίτηση.