Τεχνολογία

Υγειονομική περίθαλψη πανδημία: Η προκλήσεις της νέας τεχνολογίας

Υγειονομική περίθαλψη πανδημία: Η προκλήσεις της νέας τεχνολογίας
Η πιο σημαντική αλλαγή ήταν η απομάκρυνση από προσωπικές επαφές και η αυξημένη εξάρτηση από την τηλεθεραπεία

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Υγειονομική περίθαλψη πανδημία: Η επιδημία COVID-19 επηρέασε σημαντικά την παροχή υπηρεσιών υγείας συμπεριφοράς, οι οποίες έπρεπε να τροποποιηθούν γρήγορα από άτομο σε άτομο σε απομακρυσμένη κατάσταση, σύμφωνα με μια μελέτη του Rutgers που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Community Mental Health Journal.

Οι ερευνητές ερεύνησαν 238 παρόχους υγειονομικής περίθαλψης σε όλη τη Νέα Υόρκη – ένα από τα πρώτα επίκεντρα της πανδημίας στις Ηνωμένες Πολιτείες – σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν σχετικά με το προσωπικό που παρέχει υπηρεσίες εξ αποστάσεως, διατηρώντας προσωπικές πρακτικές ασφάλειας και την ικανότητα των πελατών να χρησιμοποιούν τεχνολογία για να λάβετε υπηρεσίες, οι οποίες συχνά παρέχονται πιο αποτελεσματικά αυτοπροσώπως.


“Η κατανόηση αυτού του αντίκτυπου είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς αυτές οι υπηρεσίες υποστηρίζουν ευάλωτους πληθυσμούς που ενδέχεται να διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο μόλυνσης από κορωνοϊό , καθώς και άλλες αρνητικές συνέπειες “, λέει ο επικεφαλής συγγραφέας Kenneth Gill, πρόεδρος του Τμήματος Ψυχιατρικών Επανορθωτικών και Συμβουλευτικών Επαγγελμάτων στη Σχολή Rutgers of Επαγγέλματα Υγείας. Συζητά τα ευρήματά τους:

Ποιες είναι οι προκλήσεις για τη φροντίδα των ασθενών;

Η πιο σημαντική αλλαγή ήταν η απομάκρυνση από προσωπικές επαφές και η αυξημένη εξάρτηση από την τηλεθεραπεία. Η έλλειψη προσωπικών συναντήσεων έκανε δυσκολότερες τις προσλήψεις, τις ολοκληρωμένες αξιολογήσεις και τη δέσμευση με τους πελάτες. Ορισμένοι πελάτες δεν ήθελαν να επικοινωνήσουν με το προσωπικό μέσω τηλεφώνου ή βίντεο. Επιπλέον, ορισμένοι πελάτες αρνήθηκαν απομακρυσμένες υπηρεσίες και άλλοι απέτυχαν να απαντήσουν στο τηλέφωνο για προγραμματισμένα ραντεβού. Η έλλειψη προσωπικών υπηρεσιών παρουσίασε επίσης προκλήσεις σχετικά με την παρακολούθηση φαρμάκων και τη χορήγηση ενέσιμων φαρμάκων.

Η εξάρτηση από την τηλε-υγεία υπογράμμισε το ψηφιακό χάσμα που υπάρχει για άτομα με χαμηλότερους κοινωνικοοικονομικούς πόρους, άτομα με αναπηρία και εκείνους που ζουν σε αγροτικές περιοχές. Ένα μεγάλο ζήτημα ήταν η πρόσβαση των πελατών σε τεχνολογία και αξιόπιστες υπηρεσίες Διαδικτύου. Πολλοί είχαν επίσης περιορισμένα σχέδια κινητών τηλεφώνων, τα οποία δυσκολεύτηκαν ακόμη και τα ραντεβού μέσω τηλεφώνου.

Μια πρόσφατη έκθεση Pew Research έδειξε ότι τα άτομα με αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένων των ψυχιατρικών αναπηριών, είναι τρεις φορές πιο πιθανό να αναφέρουν ότι ποτέ δεν θα συνδεθούν στο διαδίκτυο και περίπου το 20% είναι λιγότερο πιθανό να κατέχουν ηλεκτρονικές συσκευές όπως tablet, έξυπνα τηλέφωνα και υπολογιστές ή να διαθέτουν οικιακές ευρυζωνικές υπηρεσίες. Η πανδημία υπογράμμισε την ανάγκη για αυξημένη πρόσβαση στην τεχνολογία για άτομα που δεν μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από τις υπηρεσίες απομακρυσμένης και τηλε-υγείας.

Ωστόσο, εάν το ψηφιακό χάσμα μπορεί να γεφυρωθεί, οι υπηρεσίες τηλεθεραπείας μπορεί να είναι σε θέση να παρέχουν ευκαιρίες για την προώθηση ευεξίας και αποκατάστασης ευρύτερα. Δυνητικά, η τηλε- υγεία είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης ατόμων που έχουν περιορισμένη προσβασιμότητα λόγω γεωγραφικής θέσης, προβλημάτων υγείας , μεταφορών και χρονικών περιορισμών.