Τεχνολογία

Υγεία Νοσηλευτές: Το κλειδί για μια ισχυρή στρατηγική πληροφορικής προς όφελος της υγειονομικής φροντίδας [vid]

Υγεία Νοσηλευτές: Το κλειδί για μια ισχυρή στρατηγική πληροφορικής προς όφελος της υγειονομικής φροντίδας [vid]
Η καλύτερη στρατηγική είναι να προσλάβετε τον κατάλληλο εμπειρογνώμονα, ιδανικά, έναν ειδικό νοσηλευτή πληροφορικής - για να χρησιμεύει ως σύνδεσμος μεταξύ νοσοκόμων και ομάδων πληροφορικής και να φυτέψετε τους σπόρους που οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα ωφελούν όλους.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Υγεία Νοσηλευτές: Ανοίγοντας την πόρτα για να μοιραστούν εμπειρίες, προσδοκίες και ανάγκες, οι νοσηλευτές μπορούν να ωφελήσουν τις τεχνολογικές ομάδες. Είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ρωτώ συστηματικά σε οποιαδήποτε ομάδα επαγγελματιών στον τομέα της υγείας: «Σηκώστε το χέρι σας αν σας ζητήθηκε ποτέ από νοσοκόμα να αλλάξει μια τεχνολογία, όπως ένα ηλεκτρονικό αρχείο υγείας, μόνο για να σας πει, αφού ολοκληρώσετε τη σκληρή δουλειά. πως η λύση δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν.» Αμετάβλητα, το χέρι όλων θα ανεβαίνει. Δυστυχώς, αυτό το σενάριο παίζεται πολύ συχνά – και είναι μια κατάσταση απώλειας για όλα τα μέρη.


Ένα ασαφές ξεκίνημα είναι συχνά ο ένοχος. Χωρίς σαφή και ακριβή προσδιορισμό των αναγκών, των ορισμών και των προσδοκιών που συμφωνήθηκαν από τα δύο μέρη, κανείς δεν είναι ικανοποιημένος. Η αποσύνδεση μπορεί επίσης να σπαταλήσει χρόνο και χρήμα και να καθυστερήσει την αποτελεσματική φροντίδα.

Πώς συμβαίνει αυτό; Ξεκινά με το γεγονός ότι οι ομάδες πληροφορικής υγείας και οι νοσοκόμες μιλούν διαφορετικές γλώσσες και ότι και οι δύο είναι περίπλοκες. Για παράδειγμα, μια ομάδα μπορεί να αναφέρεται σε ένα κελί ως μπαταρία που δημιουργεί ηλεκτρική ενέργεια. Ο άλλος είναι πιθανό να το θεωρήσει ως τη βασική δομική μονάδα ενός ζωντανού οργανισμού. Ομοίως, κάθε μέρος μπορεί να έχει τις δικές του απόψεις για τις ικανότητες ή τις ελλείψεις ενός ιατροτεχνολογικού προϊόντος κατά τη διάρκεια διαφόρων σταδίων της πορείας του ασθενούς. Η νοσηλευτική είναι το μεγαλύτερο επάγγελμα της υγειονομικής περίθαλψης του έθνους, επομένως είναι απαραίτητες οι συνεχείς προσπάθειες για τη διάσπαση των σιλό με υποστήριξη πληροφορικής. Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε.

1. Κατανοήστε τις διαφορές σας και πράξτε ανάλογα

Πολλοί επαγγελματίες στον τομέα της υγείας προέρχονται από τον επιχειρηματικό κόσμο, όπου μάλλον έχουν συνηθίσει να εργάζονται σε οικονομικούς, ανθρώπινους πόρους, αλυσίδα εφοδιασμού και άλλες εφαρμογές που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις – όχι κλινικές. Ως εκ τούτου, μπορεί να φέρουν εργαλεία και λύσεις που δεν λειτουργούν καλά με την παροχή υγειονομικής περίθαλψης. Περισσότερο από το 50% της ροής εργασίας μιας νοσοκόμας είναι γνωστικής φύσης. Συλλέγουν και αναλύουν συνεχώς δεδομένα, λαμβάνουν εξατομικευμένες αποφάσεις ασθενών και περιστρέφονται καθώς δημιουργούνται νέα δεδομένα. Οι νοσοκόμες εντοπίζουν και αξιολογούν τους στόχους των ασθενών, συχνά για πολλές περιπτώσεις ταυτόχρονα, σε συνεννόηση με άλλους επαγγελματίες υγείας. Τα εργαλεία, όπως η χαρτογράφηση επιχειρηματικών διαδικασιών ή τα διαγράμματα κολύμβησης, ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα. Για να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι νοσοκόμες αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία, οι αναλύσεις γνωστικών εργασιών μπορούν να παρέχουν πιο διορατικά αποτελέσματα.

  1. Γνωρίστε την εργασία των νοσοκόμων – Κοντά και προσωπικά

Μια τεχνική για την καλύτερη κατανόηση της νοσηλευτικής πρακτικής είναι να τη βιώσετε από πρώτο χέρι. Προσπαθήστε να έχετε τους επαγγελματίες πληροφορικής σκιώδεις νοσηλευτές για πλήρη αλλαγή – έχοντας υπόψη ότι οι νοσηλευτές εξασκούνται διαφορετικά, ανάλογα με την ειδικότητα, την οξύτητα του ασθενούς και άλλους παράγοντες. Ωστόσο, είναι σημαντικό να εκτιμήσουμε τη βαριά γνωστική ροή εργασίας των νοσοκόμων σε όλες τις ρυθμίσεις. Το προσωπικό πληροφορικής πρέπει να κάνει ερωτήσεις για να αποκαλύψει τι σκέφτονται οι νοσοκόμες:

Ποια δεδομένα συλλέγουν και αναλύουν στο μυαλό τους; Τι αποφάσεις λαμβάνουν; Ομοίως, οι νοσοκόμες πρέπει να κληθούν να συμμετάσχουν σε συναντήσεις πληροφορικής υγείας για να ακούσουν, να μάθουν και να μοιραστούν πληροφορίες. Στην ιδανική περίπτωση, αυτοί πρέπει να είναι ειδικοί νοσηλευτές πληροφορικής που είναι εκπαιδευμένοι και έμπειροι στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ νοσηλευτικών πρακτικών και τεχνολογικών ομάδων για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Μια τέτοια εμπειρία είναι ανεκτίμητη. Μια πρόσφατη έρευνα της Κοινωνίας Πληροφοριών και Συστημάτων Διαχείρισης Υγείας διαπίστωσε ότι το κορυφαίο εμπόδιο στην επιτυχία στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι νοσηλευτές είναι η δυσαρμονία μεταξύ των προτεραιοτήτων πληροφορικής και νοσηλευτικής τεχνολογίας.

  1. Εργαστείτε συλλογικά για να εντοπίσετε βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες

Η αγορά νέων τεχνολογιών για νοσηλευτές θα πρέπει να αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής με επικεφαλής τους ηγέτες νοσοκόμων με συμβολή ιατρών και ηγετών πληροφορικής υγείας. Αυτή η στρατηγική πρέπει να περιλαμβάνει σαφή προσδιορισμό των αναγκών καθώς και γνώση της νοσηλευτικής πρακτικής και προτιμήσεων, τυχόν περιορισμούς που σχετίζονται με το φυσικό περιβάλλον και διαθέσιμες επιλογές. Διαφορετικά, ακόμα και μια καλοπροαίρετη προσπάθεια θα μπορούσε να αποτύχει. Είμαι εξοικειωμένος με ένα σύστημα υγείας που αγόρασε ανελκυστήρες με οροφή – μια εξαιρετική λύση για τη ζύγιση και την επανατοποθέτηση των ασθενών, αποτρέποντας ταυτόχρονα τους τραυματισμούς στην πλάτη σε νοσοκόμες. Ωστόσο, ο εξοπλισμός τοποθετήθηκε σε μια άβολη τοποθεσία για την ομάδα φροντίδας δίπλα στο κρεβάτι λόγω περιορισμένου χώρου, οπότε το προσωπικό αντλούσε γρήγορα μερικές νοσοκόμες μαζί και χρησιμοποιούσε σεντόνια για να γυρίζει τους ασθενείς.

  1. Υποστήριξη εκπροσώπησης και ανοιχτού διαλόγου μεταξύ των τμημάτων

Οποιοσδήποτε οργανισμός πρέπει να είναι δομημένος και να λειτουργεί για επιτυχία, και η υγειονομική περίθαλψη δεν διαφέρει. Αλλά είναι μοναδικό στο ότι η φροντίδα των ασθενών λειτουργεί σε στενό περιθώριο για σφάλματα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την ανθρώπινη ζωή και συχνά να είναι μη αναστρέψιμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανοιχτή και συνεχής επικοινωνία, καθοδηγούμενη από εκπροσώπους για τη συλλογή και την παράδοση σχολίων, μπορεί να έχει μεγαλύτερη επίδραση στη δημιουργία αλλαγών. Η καλύτερη στρατηγική είναι να προσλάβετε τον κατάλληλο εμπειρογνώμονα, ιδανικά, έναν ειδικό νοσηλευτή πληροφορικής – για να χρησιμεύει ως σύνδεσμος μεταξύ νοσοκόμων και ομάδων πληροφορικής και να φυτέψετε τους σπόρους που οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα ωφελούν όλους.