Η τηλεϋγεία είναι ένα από τα πιο καυτά θέματα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η πανδημία COVID-19 έφερε την τεχνολογία επιτέλους στην επικρατούσα τάση της υγειονομικής περίθαλψης. Η ζήτηση για συμπεριφορική υγειονομική περίθαλψη εκτινάχθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι περιορισμοί στην προσωπική φροντίδα και οι ελλείψεις κλινικών έκαναν δύσκολη την πρόσβαση στη φροντίδα, οδηγώντας σε μεγάλους χρόνους αναμονής για ραντεβού και δυνητικά χειρότερα αποτελέσματα των ασθενών.
Ταυτόχρονα, επιτάχυνε την προθυμία των ανθρώπων να ασχοληθούν με την τηλεϋγεία. Η αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων ψυχικής υγείας θα είναι ένα μακρύ, προκλητικό ταξίδι, αλλά είναι απαραίτητο για την ευημερία του έθνους μας. Η δημιουργία του μονοπατιού για τη θεραπεία ξεκινά με την αντιμετώπιση της έλλειψης πόρων ψυχικής υγείας και τη βελτίωση της πρόσβασης σε φροντίδα και συμβουλευτική υψηλής ποιότητας, η οποία πρέπει να βασίζεται σε δεδομένα.
Η πανδημία αφύπνισε επίσης τους ασθενείς για την ευκολία και την αποτελεσματικότητα που μπορούν να προσφέρουν οι επιλογές τηλεϋγείας. Είναι σαφές ότι, για το άμεσο μέλλον, ένα σημαντικό ποσοστό ασθενών θα εξακολουθεί να επιθυμεί να λάβει την ψυχιατρική του φροντίδα εξ αποστάσεως. Το να είσαι καλός διαχειριστής της φροντίδας με επίκεντρο τον ασθενή σημαίνει παροχή αυτών των επιλογών. Επιπλέον, με την άνοδο της περίθαλψης που βασίζεται στην αξία, τα συστήματα υγείας αρχίζουν να βλέπουν τον αντίκτυπο που έχουν οι συνεπείς συμπεριφορικές υπηρεσίες υγείας στη μείωση του κόστους φροντίδας.
Η τηλεψυχιατρική θα είναι κεντρική σε πολλά σχέδια περίθαλψης ασθενών του συστήματος υγείας, ιδιαίτερα για την εξυπηρέτηση ασθενών που αντιμετωπίζουν προκλήσεις που σχετίζονται με κοινωνικούς καθοριστικούς παράγοντες της υγείας, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, της μεταφοράς ή άλλων εμποδίων πρόσβασης. Οι πάροχοι υγείας συμπεριφοράς πρέπει να προσαρμοστούν στην τηλεϋγεία όχι μόνο για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη φροντίδα των ασθενών αλλά και τη δική τους μακροπρόθεσμη επιτυχία.