Τεχνολογία

Τηλεϋγεία: Αυξάνονται τα ποσοστά των ασθενών που χρησιμοποιούν την ψηφιακή περίθαλψη

Τηλεϋγεία: Αυξάνονται τα ποσοστά των ασθενών που χρησιμοποιούν την ψηφιακή περίθαλψη
Τηλεϋγεία: Τα ευρήματα της δημοσκόπησης υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία των πυλών ασθενών στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης και την ανάγκη για δίκαιη πρόσβαση σε αυτές τις πλατφόρμες.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Σύμφωνα με μια νέα Εθνική Δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για την Υγιή Γήρανση, οι ηλικιωμένοι Αμερικανοί χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις πύλες ασθενών για να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες υγειονομικής περίθαλψης τους. Η δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι το 78% των ατόμων ηλικίας 50 έως 80 ετών χρησιμοποιούν τώρα τουλάχιστον μία πύλη ασθενών, μια σημαντική αύξηση από το 51% που αναφέρθηκε πριν από πέντε χρόνια.


“Πύλη” ασθενών

Η αύξηση της χρήσης της πύλης ασθενών μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην αυξανόμενη δημοτικότητα των επισκέψεων τηλευγείας. Η πανδημία COVID-19 έχει επιταχύνει την υιοθέτηση υπηρεσιών τηλευγείας, καθιστώντας την ασφαλή πρόσβαση στις πύλες ασθενών ακόμη πιο κρίσιμη για τους ηλικιωμένους που αναζητούν εικονική υγειονομική περίθαλψη. Ωστόσο, η δημοσκόπηση τόνισε τις διαφορές στη χρήση της πύλης και τα επίπεδα εμπιστοσύνης μεταξύ των διαφόρων δημογραφικών ομάδων.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι ηλικιωμένοι με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα κάτω των 60.000 $ και εκείνοι που ταυτοποιήθηκαν ως έγχρωμοι ή Ισπανόφωνοι είχαν χαμηλότερα ποσοστά χρήσης πύλης και ήταν λιγότερο πιθανό να αισθάνονται άνετα χρησιμοποιώντας τα. Άτομα με δίκαιη ή κακή σωματική ή ψυχική υγεία εξέφρασαν επίσης λιγότερη εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να συνδεθούν και να πλοηγηθούν σε μια πύλη ασθενών.

Για την αντιμετώπιση αυτών των ανισοτήτων και τη βελτίωση της ισότητας, οι ερευνητές τόνισαν τη σημασία της βελτίωσης της λειτουργικότητας και της προσβασιμότητας των συστημάτων πύλης. Ζήτησαν επίσης αυξημένα προγράμματα προσέγγισης και κατάρτισης για να βοηθήσουν τους ασθενείς να κατανοήσουν καλύτερα και να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πλατφόρμες.

Ενώ ορισμένοι ηλικιωμένοι εξακολουθούν να προτιμούν τις τηλεφωνικές κλήσεις για να προγραμματίσουν ραντεβού ή να αναζητήσουν ιατρική συμβουλή, η δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι είναι πιο διατεθειμένοι να χρησιμοποιούν τις πύλες ασθενών για να λάβουν αποτελέσματα εξετάσεων και να ζητήσουν αναπλήρωση συνταγών. Επιπλέον, πολλοί χρήστες πύλης έχουν χρησιμοποιήσει αυτές τις πλατφόρμες για τη διαχείριση της φροντίδας των αγαπημένων τους προσώπων, με το 49% να αναφέρει συμμετοχή στην υγειονομική περίθαλψη ενός αγαπημένου προσώπου, μια αύξηση από 43% το 2018.

Η δημοσκόπηση έριξε επίσης φως στο ψηφιακό χάσμα μεταξύ των ηλικιωμένων, με περίπου 22 εκατομμύρια ηλικιωμένους Αμερικανούς να στερούνται ευρυζωνικής πρόσβασης στο σπίτι. Αυτή η έλλειψη πρόσβασης περιορίζει την ικανότητά τους να επωφελούνται από βασικές υπηρεσίες ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης, όπως πύλες ασθενών. Η αντιμετώπιση αυτού του ψηφιακού χάσματος είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της ευημερίας των ηλικιωμένων, ειδικά εκείνων που βρίσκονται σε ευάλωτες κοινότητες.

Τα ευρήματα της δημοσκόπησης υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία των πυλών ασθενών στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης και την ανάγκη για δίκαιη πρόσβαση σε αυτές τις πλατφόρμες. Η βελτίωση της λειτουργικότητας της πύλης, η παροχή εκπαίδευσης και υποστήριξης και το κλείσιμο του ψηφιακού χάσματος είναι ουσιαστικά βήματα για να διασφαλιστεί ότι οι ηλικιωμένοι μπορούν να εμπλακούν πλήρως και να επωφεληθούν από αυτά τα ψηφιακά εργαλεία υγειονομικής περίθαλψης.