Τεχνολογία

Τεχνολογία Πανδημία: Διαχείριση των προκλήσεων της πληροφορικής στα νοσοκομεία covid-19

Τεχνολογία Πανδημία: Διαχείριση των προκλήσεων της πληροφορικής στα νοσοκομεία covid-19
Όσον αφορά τις τάσεις που αναδύονται από την πανδημία, η τηλεϊατρική είναι μια περιοχή που έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη. «Η τηλεϊατρική υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά η πανδημία έχει προωθήσει τη χρήση της προς τα εμπρός.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Τεχνολογία Πανδημία: Η πανδημία έχει επηρεάσει περισσότερο τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης από οτιδήποτε άλλο. Το εργατικό δυναμικό δουλεύει σε σημείο αιχμής, με τα νοσοκομεία επίσης υπό τεράστιο άγχος. «Αυτό επηρεάζει κάθε πτυχή των λειτουργιών τους, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας», λέει η Deres. «Είμαι νοσοκόμα που μπήκε στην πληροφορική και μπορώ να σας πω από προσωπική εμπειρία ότι τα συστήματα πληροφορικής υγειονομικής περίθαλψης δεν δημιουργήθηκαν ποτέ για να διαχειριστούν μια πανδημία ολόκληρο το έτος».


 

“Αυτό είχε μια επίδραση σε όλες τις τεχνολογικές ομάδες, οι οποίες τώρα αναγκάζονται να λειτουργούν με τρόπους που δεν εκπαιδεύτηκαν ποτέ, ενώ χρησιμοποιούν λογισμικό που δεν είχε σχεδιαστεί ποτέ για να υποστηρίζει τα είδη καταστάσεων μιας πανδημίας που πρέπει να αντιμετωπίζουν κάθε μέρα”. Όμως, ενώ τα συστήματα έχουν προωθηθεί με άνευ προηγουμένου τρόπο, η Deres λέει ότι αυτά έχουν αντιμετωπίσει τα πάντα εκπληκτικά καλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Έχουμε δει πολλά συστήματα να τεντώνονται, αλλά δεν υπήρξαν σχεδόν καθόλου καταστροφικές αποτυχίες ή διακοπές.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί με τόσο μεγάλο πλεονασμό που οι οργανωμένες ομάδες πληροφορικής να βρίσκουν λύσεις για να αντέξουν την καταιγίδα. “Αν το σκεφτείτε πραγματικά, δεν έχετε δει πολλές ειδήσεις σχετικά με κατάρρευση συστημάτων νοσοκομείων. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πολλές ταλαντούχες τεχνολογικές ομάδες που εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για να διατηρούν τα πάντα σε λειτουργία και να λειτουργούν αποτελεσματικά. Αυτοί οι επαγγελματίες είναι καταπληκτικοί και δεν λαμβάνουν τα χρήματα που τους αξίζουν. Αυτό που συχνά παραβλέπεται είναι ότι υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που δεν έχουν ανακοινωθεί, όπως η εξομοίωση τερματικών, που λειτουργούν στο παρασκήνιο και βοηθούν στην υποστήριξη της ικανότητας των ομάδων πληροφορικής να εκπληρώνουν τις αποστολές τους.

Όσον αφορά τις τάσεις που αναδύονται από την πανδημία, η τηλεϊατρική είναι μια περιοχή που έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη. «Η τηλεϊατρική υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά η πανδημία έχει προωθήσει τη χρήση της προς τα εμπρός. Το κάνει πολύ πιο εύκολο να έρθετε σε επαφή με έναν ιατρό χωρίς να φύγετε από το σπίτι, κάτι που απλώς επιτρέπει την προσβασιμότητα. «Η μητέρα που προσπαθεί να βρει τον χρόνο της ημέρας της για να φέρει ένα άρρωστο παιδί στον γιατρό και να περιμένει να τον δει, ή το άτομο με προβλήματα κινητικότητας που αγωνίζεται να πάρει ραντεβού, όλα εξαφανίζονται όταν ο επαγγελματίας ιατρός μπορεί ουσιαστικά να σας έρθει στην οθόνη.

Αυτοί οι τύποι τεχνολογιών θα πρέπει να επεκταθούν ώστε να περιλαμβάνουν και διαγνωστικές δυνατότητες.

Ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που όλοι παίρνουμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι ότι πολλά κληρονομικά συστήματα είναι αλεξίσφαιρα – και ότι ορισμένες νεότερες εφαρμογές στην πραγματικότητα δεν είναι κατάλληλες για το έργο. «Μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες που βλέπουμε είναι ότι τα νοσοκομεία και άλλοι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης προσαρμόζουν τις υπάρχουσες τεχνολογίες τους για να καλύψουν απρόβλεπτες ανάγκες. Υπάρχουν πολλά προγράμματα στα οποία τα περισσότερα άτομα δεν αλληλεπιδρούν καθημερινά, όπως η εξομοίωση τερματικών, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση και λειτουργία των σύνθετων τεχνολογικών υποδομών. Βγαίνοντας από αυτήν την πανδημία, νομίζω ότι θα υπάρξει πολύ περισσότερος σεβασμός για αυτά τα εργαλεία που μόλις κάνουν όλη τη δουλειά. “