Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τεχνολογία Ηχητικά μηνύματα: Καθημερινή ρουτίνα για πολλούς εν μέσω πανδημίας

Τεχνολογία Ηχητικά μηνύματα: Καθημερινή ρουτίνα για πολλούς εν μέσω πανδημίας

Τεχνολογία Ηχητικά μηνύματα: Εξαιτίας της πανδημίας η χρήση ηχητικών "κειμένων" έναντι του γραπτού λόγου έχει αυξηθεί σημαντικά. Χρήστες εφαρμογών αποστολής ηχητικών μηνυμάτων μιλούν για το πόσο σημαντική είναι η δυνατότητα να ακούς και να ακούγεσαι από τους αγαπημένους σου ανθρώπους, ειδικά αυτόν τον καιρό που η φυσική επαφή και συνεύρεση είναι περιορισμένη και σε κάποιες περιπτώσεις απαγορευμένη. Τα ηχητικά μηνύματα έχουν γίνει καθημερινή ρουτίνα για πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο και το νεό στοίχημα των ομίλων επικοινωνίας και τεχνολογίων είναι να δημιουργήσουν εφαρμογές που θα διευκολύνουν την επικοινωνία διαμέσου ηχητικών ανταλλαγών μεταξύ των χρηστών.



Εξαιτίας της πανδημίας η χρήση ηχητικών “κειμένων” έναντι του γραπτού λόγου έχει αυξηθεί σημαντικά. Χρήστες εφαρμογών αποστολής ηχητικών μηνυμάτων μιλούν για το πόσο σημαντική είναι η δυνατότητα να ακούς και να ακούγεσαι από τους αγαπημένους σου ανθρώπους, ειδικά αυτόν τον καιρό που η φυσική επαφή και συνεύρεση είναι περιορισμένη και σε κάποιες περιπτώσεις απαγορευμένη. Τα ηχητικά μηνύματα έχουν γίνει καθημερινή ρουτίνα για πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο και το νεό στοίχημα των ομίλων επικοινωνίας και τεχνολογίων είναι να δημιουργήσουν εφαρμογές που θα διευκολύνουν την επικοινωνία διαμέσου ηχητικών ανταλλαγών μεταξύ των χρηστών.


Εδώ και χρόνια, η Apple και άλλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν την επιλογή να καταγράφουν σύντομα μηνύματα και να τα στέλνουν μέσω εφαρμογών κειμένου και συνομιλίας. Όμως, η επιλογή έχει αποκτήσει χαρακτήρα έκκλησης για πολλούς στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς πλησιάζουμε έναν χρόνο σχεδόν όπου οι δυνατότητες για κοινωνικοποίηση με φίλους, οικογένεια και συνεργάτες είναι εξαιρετικά περιορισμένες.

Το Clubhouse είναι μια πολυσύχναστη εφαρμογή μόνο για ήχο, όπου τα μέλη συμμετέχουν σε εικονικές αίθουσες για να κάνουν “ζωντανές” συζητήσεις. Το app εκίνησε στις αρχές της πανδημίας και τώρα έχει 10 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες και χιλιάδες “δωμάτια”, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας. Οι δύο ιδρυτές του Clubhouse, ο Paul Davison και ο Rohan Seth, συνόψισαν τη σκέψη τους σχετικά με τη δύναμη των προϊόντων που εστιάζουν στη φωνή λίγο μετά την έναρξη της εφαρμογής πέρυσι.

“Αντί να πληκτρολογείτε κάτι και να χτυπάτε το “Στείλε”, συμμετέχετε σε έναν διάλογο με άλλους”, έγραψαν. “Ο τονισμός και το συναίσθημα που μεταδίδονται μέσω φωνής σάς επιτρέπουν να απολαμβάνετε την απόχρωση και να δημιουργείτε μοναδικές ανθρώπινες συνδέσεις με άλλους. Μπορείτε ακόμα να προκαλέσετε ο ένας τον άλλον και να κάνετε δύσκολες συνομιλίες – με τη φωνή υπάρχει συχνά η ικανότητα να χτίσετε περισσότερη ενσυναίσθηση. Αυτό είναι κι αυτό που μας έφερε στο μέσο”, δήλωσαν οι δύο συνιδρυτές της εφαρμογής.

Παράλληλα, το Facebook και το Twitter πειραματίζονται με τις δικές τους εκδόσεις του Clubhouse. Το Twitter κυκλοφόρησε επίσης φωνητικά tweets και φωνητικά μηνύματα εντός άμεσων μηνυμάτων σε επιλεγμένες αγορές κατά το περασμένο έτος. Το Facebook, το οποίο ήδη προσέφερε φωνητικά μηνύματα σε πολλά από τα προϊόντα του, δήλωσε ότι έχει παρατηρηθεί αύξηση αυτής της μορφής μηνυμάτων στο Messenger στις ΗΠΑ το 2020.

“Ίσως οι άνθρωποι να το βρίσκουν πιο ευχάριστο αυτή τη στιγμή, λόγω του κλειστού συναισθήματος της πανδημίας και της επιθυμίας να συνδεθούν με άλλους, ακόμη και ξένους”, εξήγησε ο Jeffrey Hall, καθηγητής επικοινωνιακών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Κάνσας και συγγραφέας του πρόσφατου βιβλίου “Relating Through Technology”.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Έξυπνο λογισμικό απολύμανσης και καθαριότητας δημόσιων χώρων στη μάχη κατά της covid-19

Οι 10 κορυφαίοι κίνδυνοι της τεχνολογίας υγείας για το 2021, όπως κατατάσσονται στο Εcri Institute

Η Ψηφιακή Τεχνολογία Υγείας στην υπηρεσία της Διατροφικής Ιατρικής Θεραπείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

Close Icon