Τεχνολογία

Τεχνολογία: 9 ιατρικές ψηφιακές τεχνολογίες για την υγειονομική περίθαλψη

Τεχνολογία: 9 ιατρικές ψηφιακές τεχνολογίες για την υγειονομική περίθαλψη
Τεχνολογία: Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το blockchain, η φωνητική αναζήτηση, τα chatbots και η εικονική πραγματικότητα (VR) είναι από τις πιο υποσχόμενες τεχνολογίες υγείας το 2022.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, τα στελέχη υγειονομικής περίθαλψης ήταν δυσαρεστημένα με την έλλειψη τεχνολογικών λύσεων για πραγματική εξατομίκευση μάρκετινγκ. Πράγματι, η τεχνολογία ήταν ακόμα η νούμερο 1 ανησυχία για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στον τομέα της υγείας το 2018 σύμφωνα με την Αμερικανική Ιατρική Ένωση. Τούτου λεχθέντος, αμφισβητούμε εάν η έλλειψη τεχνολογίας είναι κάτι που εμποδίζει τα στελέχη της υγειονομικής περίθαλψης να υιοθετήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στους οργανισμούς τους. Οι τεχνολογίες υγείας περιλαμβάνουν όλες τις συσκευές, φάρμακα, εμβόλια, διαδικασίες και συστήματα που έχουν σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών υγειονομικής περίθαλψης, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της ποιότητας της περίθαλψης. Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το blockchain, η φωνητική αναζήτηση, τα chatbots και η εικονική πραγματικότητα (VR) είναι από τις πιο υποσχόμενες τεχνολογίες υγείας το 2022.

9 Ιατρικές ψηφιακές τεχνολογίες του 2022

  • Τεχνητή Νοημοσύνη: Διατηρήστε την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο της σκέψης σας και χρησιμοποιήστε την ιδέα ως μία από τις κύριες τεχνολογίες υγείας για μάρκετινγκ το 2022.
  • Blockchain: Το blockchain είναι ουσιαστικά μία σειρά καταχωρίσεων που αφορούν συναλλαγές, σε ένα δημόσιο κατάστιχο (ledger). Κάθε καινούρια ομάδα καταχωρήσεων -ένα “block”- συνδέεται με τα προηγούμενα, δημιουργώντας μία “αλυσίδα” καταχωρίσεων, δηλαδή ένα “blockchain”.  Αυτή η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αναδιαρθρώσει ολόκληρο το σύστημα ψηφιακού μάρκετινγκ αλλάζοντας τις συλλογές δεδομένων, διορθώνοντας τις διαφημίσεις ψηφιακής προβολής και κάνοντας τις ψηφιακές μας συναλλαγές πιο ασφαλείς. 
  • Φωνητική αναζήτηση: Εξετάστε το ενδεχόμενο να αξιοποιήσετε τις τεχνολογίες φωνής το 2022. Υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης να ξεχωρίσουν, ειδικά όταν πρόκειται για την κατάταξη για τοπικούς όρους αναζήτησης.
  • Chatbots: Είναι προγράμματα υπολογιστών με τα οποία αλληλεπιδρούμε μέσω μιας διεπαφής συνομιλίας. Χρησιμοποιώντας ένα chatbot είναι τόσο απλό όσο έχουμε μια συνομιλία με κάποιον. Οι επιλογές είναι ατελείωτες για περιπτώσεις χρήσης chatbot στον χώρο της υγειονομικής περίθαλψης, από την εξυπηρέτηση πελατών έως την πιθανή διάγνωση ήπιων συνθηκών – υπάρχουν πολλά που πρέπει να μας ενθουσιάσουν μέσα στην τεχνολογία.
  • Εικονική πραγματικότητα: Το VR είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο με ασυναγώνιστη αφοσίωση. Με μια τέτοια νέα τεχνολογία, να είστε τολμηροί και να βγείτε με πρωτότυπο περιεχόμενο που μπορεί να ηρεμήσει, να ενθουσιάσει ή να εκπαιδεύσει τους πελάτες σας για μέγιστο αντίκτυπο.
  • Προηγμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Παρόλο που η τιμολόγηση της διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι λίγο έξω από την κατηγορία πολλών μικρότερων εταιρειών, οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να αξιοποιήσουν λύσεις ανάλυσης κοινωνικών μέσων που θα μετατρέψουν τα δεδομένα σε χρήσιμες πληροφορίες.
  • Εξατομικευμένες εφαρμογές για κινητά: Οι εφαρμογές για κινητά είναι ένας πολύ καλός τρόπος αξιοποίησης σχετικών ειδοποιήσεων με επίκεντρο τον χρήστη για την παροχή σχετικών και εξατομικευμένων εμπειριών χρήστη σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο.

  • Συνεργασίες με άλλες δημοφιλείς εφαρμογές για κινητά: Δεν χρειάζεται πάντα να δημιουργείτε μια νέα εφαρμογή για κινητά για να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό. Μερικές φορές είναι καλύτερο να δημιουργήσετε στρατηγικές συνεργασίες με άλλες δημοφιλείς εφαρμογές για κινητά.
  • Μάρκετινγκ βίντεο: Χρησιμοποιήστε το βίντεο για να εκμεταλλευτείτε την αφοσίωση και την προσοχή του χρήστη και μην αποφεύγετε εφαρμογές και πλατφόρμες όπως το YouTube, το βίντεο του Facebook, το Instagram και το νεοϊδρυθέν TikTok για τεράστιες δυνατότητες προώθησης.