Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση έρευνας της Arizton, η αγορά δοκιμών γονιμότητας των ΗΠΑ θα αναπτυχθεί με CAGR 7,09%. Η αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την ανδρική υπογονιμότητα θα ανοίξει νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη της αγοράς στις ΗΠΑ. Νέα προϊόντα δοκιμών γονιμότητας που κυκλοφορούν στην αγορά αυξάνουν επίσης την πρόσβαση σε προϊόντα δοκιμών ανδρικής γονιμότητας. Τα κιτ που βασίζονται σε smartphone και τα κιτ ψηφιακών δοκιμών σπέρματος προσφέρουν επίσης εύκολη πρόσβαση στους χρήστες. Το 2021, ο κλάδος των φαρμακείων λιανικής αντιπροσώπευε μερίδιο αγοράς 30,12% της αγοράς τεστ γονιμότητας. Τα φαρμακεία λιανικής είναι η παραδοσιακή μέθοδος διανομής που προσφέρει εκπτώσεις στα προϊόντα και οδηγεί τις πωλήσεις. Οι περισσότερες δραστηριότητες προώθησης και η συνεχής πώληση προϊόντων στους πελάτες της παρέχουν ευκαιρίες για ανάπτυξη της αγοράς.
Αυξάνεται η υιοθέτηση κιτ δοκιμών γονιμότητας στο σπίτι
Στις ΗΠΑ, η διαθεσιμότητα κιτ δοκιμών γονιμότητας, η ευκολία χρήσης και οι ανησυχίες για προβλήματα γονιμότητας είναι οι πρωταρχικοί παράγοντες που ωθούν τη ζήτηση για κιτ δοκιμών γονιμότητας στο σπίτι. Νέα κιτ δοκιμών γονιμότητας για οικιακή χρήση, όπως κιτ δοκιμών ωορρηξίας, τεστ σπέρματος και συσκευές παρακολούθησης γονιμότητας, που προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε προσιτές τιμές, θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια. Το 2021, η Inito, μια ινδική εταιρεία, ξεκίνησε ένα νέο τεστ γονιμότητας στο σπίτι στις ΗΠΑ. Αυτό το προϊόν παρουσίασε νέα χαρακτηριστικά, όπως έλεγχος ποιότητας ορμονών και πληροφοριών ωορρηξίας. Αυτή η συσκευή μπορεί να αντιστοιχιστεί με μια εφαρμογή (εφαρμογή smartphone) για γρήγορη πρόσβαση στα δεδομένα.
Βασικά σημεία
Η αύξηση της γυναικείας απασχόλησης, η αλλαγή του τρόπου ζωής και η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση είναι παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξη της αγοράς τεστ γονιμότητας. Επίσης, η αυξανόμενη χρήση των καναλιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την πώληση και την αγορά τεστ γονιμότητας ωθεί την ανάπτυξη της αγοράς. Τα διαδικτυακά φαρμακεία διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων των τεστ γονιμότητας. Περίπου 50.000 διαδικτυακά φαρμακεία λειτουργούν τακτικά στις ΗΠΑ. Τα Walgreens.com, cvc.com, healthwarejouse.com, riteaid.com και instaflex.com είναι μερικά διαδικτυακά φαρμακεία που παίζουν ζωτικό ρόλο στις ΗΠΑ. Οι γυναίκες συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της αγοράς, επομένως οι πωλητές μπορούν να επικεντρωθούν κυρίως σε προϊόντα δοκιμής γυναικείας γονιμότητας με διάφορες στρατηγικές προώθησης, όπως διαφήμιση με διασημότητες.
Στρατηγικές που υιοθετήθηκαν από προμηθευτές στην αγορά
Η αγορά των δοκιμών γονιμότητας των ΗΠΑ είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και η κυκλοφορία νέων προϊόντων, που επηρεάζουν συνεχώς την αγορά. Οι μεγάλοι παίκτες συνάπτουν στρατηγικές συμμαχίες και συνάπτουν συμφωνίες co-marketing για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και τη διείσδυσή τους στην αγορά. Ορισμένες από τις μεγάλες εταιρείες εξαγόρασαν μικρές εταιρείες και νεοσύστατες επιχειρήσεις. Οι εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ προσπαθούν να επιτύχουν υψηλή ανάπτυξη της αγοράς αυξάνοντας τις πωλήσεις μέσω διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε μια υψηλή πελατειακή βάση και αυτή η στρατηγική είναι αποδεκτή στις ΗΠΑ από τους προμηθευτές.