Οι Αμερικανοί όλων των ηλικιών πιστεύουν ότι η τηλεϋγεία είναι χρήσιμη για πολλούς λόγους, σύμφωνα με μια νέα έρευνα CVS Health και Harris Poll. Ένα τεράστιο 76% των ενηλίκων συμφωνεί ότι η τηλεϋγεία είναι πιο βολική από άλλες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης.
Επιπλέον:
- το 75% συμφωνεί ότι είναι πιο ευέλικτο στον προγραμματισμό (που σημαίνει ότι μπορούν να βρουν μια ώρα που είναι πιο βολική γι’ αυτούς),
- το 75% πιστεύει ότι είναι πιο εύκολο να προγραμματιστούν ραντεβού (που σημαίνει ότι οι επισκέψεις είναι πιο εύκολο να κλείσουν από τεχνολογική άποψη),
- και 77 % είπε ότι είναι πιο γρήγορη η παροχή φροντίδας.
Τα ποσοστά διέφεραν ελαφρώς ανά γενιά, αν και η συντριπτική πλειοψηφία κάθε ηλικιακής ομάδας εξακολουθεί να λέει ότι συμφωνεί με αυτά τα χαρακτηριστικά για την τηλεϋγεία. «Όπως δείχνουν τα πρόσφατα δεδομένα μας, οι καταναλωτές αισθάνονται όλο και πιο άνετα με την εικονική φροντίδα», δήλωσε ο Creagh Milford, DO, MPH, ανώτερος αντιπρόεδρος λιανικής υγείας στην CVS Health. «Τώρα ζούμε σε έναν κόσμο όπου μπορείτε εύκολα να πλοηγηθείτε στο mobile banking ή να παραγγείλετε τον καφέ σας από το τηλέφωνό σας. Ως εκ τούτου, οι καταναλωτές αρχίζουν να περιμένουν την ίδια ευκολία και ψηφιακές δυνατότητες στην υγειονομική περίθαλψη, καθώς και περισσότερες επιλογές για τον τρόπο πρόσβασης στη φροντίδα τους».
Περισσότερα από 2.000 άτομα απάντησαν στην έρευνα CVS Health and Harris Poll, η οποία διεξήχθη τον Νοέμβριο. Το δείγμα πληθυσμού περιελάμβανε 396 Gen Z/Young Millennials, 318 Older Millennials, 585 Gen X ενήλικες και 721 Boomers. Τα δεδομένα δεν έχουν δημοσιευθεί, αλλά το CVS Health μοιράστηκε τα ακατέργαστα δεδομένα με το MedCity News. Όταν ρωτήθηκαν πόσο εξοικειωμένοι είναι με τις επισκέψεις τηλευγείας, το 29% όλων των ερωτηθέντων είπε ότι είναι «πολύ εξοικειωμένοι» και το 39% είπε ότι είναι «κάπως εξοικειωμένοι», για ένα σύνολο 68%. Οι απαντήσεις ήταν παρόμοιες όταν αναλύθηκαν ανά ηλικία.
Ενώ οι περισσότεροι ενήλικες θεωρούν ωφέλιμες τις επισκέψεις τηλευγείας, παραδόξως λιγότεροι βλέπουν τους εαυτούς τους να λαμβάνουν φροντίδα μέσω ενός ραντεβού τηλεϋγείας τον επόμενο χρόνο. Συνολικά, το 53% δήλωσε ότι είναι πιθανό να έχει μια επίσκεψη τηλεϋγείας, ενώ το 47% είπε ότι είναι απίθανο. Οι παλαιότεροι Millennials είναι οι πιο πιθανό να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες τηλεϋγείας με ποσοστό 69%, ακολουθούμενο από το Gen X με 58%, το Gen Z/Younger Millennials με 53% και το Boomers με 44%.
Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν τη γενική ευνοϊκότητα της τηλεϋγείας, πράγμα που σημαίνει ότι η πρόσφατη κυκλοφορία της νέας εικονικής προσφοράς πρωτοβάθμιας φροντίδας της CVS Health με έδρα το Woonsocket του Ρόουντ Άιλαντ φαίνεται να βασίζεται στην πραγματικότητα. Η προσφορά είναι διαθέσιμη σε εμπορικά μέλη της Aetna που είναι εγγεγραμμένα σε επιλέξιμα προγράμματα πλήρους ασφάλισης και αυτοασφάλισης. Μπορούν να έχουν εικονικές επισκέψεις πρωτοβάθμιας φροντίδας με έναν πάροχο της επιλογής τους, να λαμβάνουν φροντίδα 24/7 για κοινές ασθένειες και λοιμώξεις και να προγραμματίζουν εικονική υποστήριξη ψυχικής υγείας.
Η δημιουργία της εικονικής προσφοράς πρωτοβάθμιας φροντίδας του λιανοπωλητή έρχεται σε μια στιγμή που οι Αμερικανοί μαστίζονται από μεγάλους χρόνους αναμονής. Οι ασθενείς περιμένουν 26 ημέρες κατά μέσο όρο για να προγραμματίσουν ένα νέο ραντεβού με έναν γιατρό. Η CVS Health ελπίζει να κινήσει τη βελόνα σε αυτό το στατιστικό, είπε ο Milford. «Η υγειονομική περίθαλψη μπορεί να είναι δύσκολη στην πρόσβαση και την πλοήγηση. Οι ασθενείς μπορεί να αντιμετωπίσουν εβδομάδες αναμονής για να δουν έναν πάροχο και ανεπαρκή χρόνο με αυτόν τον πάροχο όταν τελικά τους δουν», δήλωσε ο Milford.