Η τεχνητή νοημοσύνη έχει διαποτίσει σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας και τα ραντεβού δεν αποτελούν εξαίρεση. Μια μελέτη του Match σε συνεργασία με ερευνητές στο Ινστιτούτο Kinsey στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα διαπίστωσε ότι οι αμερικανοί singles αρχίζουν να χρησιμοποιούν chatbots για να βελτιώσουν τα προφίλ γνωριμιών τους.
Κατά το 13ο έτος της, η μελέτη του Match “Singles in America” ζήτησε από ένα δημογραφικά αντιπροσωπευτικό μέγεθος δείγματος των ΗΠΑ περισσότερων από 5.000 singles ηλικίας 18 έως 77 ετών τη γνώμη τους για τα ραντεβού και την τεχνητή νοημοσύνη, πώς επηρεάζει η οικονομία τις σχέσεις τους και πολλά άλλα. Η μελέτη είναι η μεγαλύτερη και πιο ολοκληρωμένη ετήσια επιστημονική μελέτη του έθνους για άγαμους ενήλικες, οι οποίοι περιλαμβάνουν περισσότερο από το ένα τρίτο του ενήλικου πληθυσμού των ΗΠΑ.
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Kinsey, Τζάστιν Γκαρσία και η ανώτερη ερευνήτρια Helen Fisher υπηρετούν ως επιστημονικοί σύμβουλοι στη μελέτη. Το Ινστιτούτο Kinsey, παγκόσμιος ηγέτης στην έρευνα για τη σεξουαλικότητα, τις σχέσεις και την ευημερία, διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες ερευνητικές συλλογές στον κόσμο που επικεντρώνεται στο σεξ, το φύλο και την αναπαραγωγή.
«Από την έναρξή της, η μελέτη «Singles in America» βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εντοπισμού σημαντικών τάσεων και νέων εξελίξεων στη σύγχρονη ερωτοτροπία», είπε ο Garcia. “Η συνεργασία με το Match σε αυτήν τη μελέτη επιτρέπει στο Ινστιτούτο Kinsey να συνεισφέρει στην προηγμένη έρευνά του και να προωθήσει την καλύτερη κατανόηση της πολυπλοκότητας της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και των σχέσεων.”
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα ραντεβού με τεχνητή νοημοσύνη είναι σε πρώιμα στάδια, με μόλις το 6% όλων των ανύπαντρων και το 14% των ατόμων που βγαίνουν ραντεβού στο διαδίκτυο να λένε ότι έχουν πειραματιστεί με την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν τη ζωή τους. Μια νέα τάση αναδύεται: Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους singles να συνδέονται πιο αποτελεσματικά”, είπε ο Fisher. «Και αυτό είναι πιθανότατα μόνο η αρχή, λόγω των ανδρών και των γυναικών που έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για διαδικτυακές γνωριμίες, το 32% λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη τους βοήθησε να έχουν καλύτερους αγώνες και να γνωρίσουν πιθανούς συντρόφους πιο γρήγορα».
Σύμφωνα με τη μελέτη, από εκείνους που έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για διαδικτυακές γνωριμίες, το 43% τη χρησιμοποίησε για να γράψει τα προφίλ της εφαρμογής γνωριμιών και το 37% τη χρησιμοποίησε για να τους βοηθήσει να γράψουν ένα πρώτο μήνυμα. Αν και ορισμένοι singles στηρίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για να κάνουν την πρώτη κίνηση, πολλοί εξακολουθούν να αναζητούν την αυθεντικότητα στα ραντεβού. Σχεδόν το 50% των σινγκλ είπε ότι θα τραβήξει τη γραμμή σε έναν πιθανό αγώνα χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να αλλάξει την εικόνα τους και το 39% θα ήταν αντίθετο σε μια πιθανή αντιστοίχιση χρησιμοποιώντας AI σε κάθε συνομιλία.
Το “Singles in America” ανακάλυψε επίσης ότι, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τα χρήματα ήταν ένας σημαντικός παράγοντας πίεσης για τους singles, καθώς εξακολουθούσαν να ανησυχούν για τα προσωπικά τους οικονομικά και τον πληθωρισμό. Στο ραντεβού, το 73% των singles δήλωσαν ότι θεωρούν την οικονομική σταθερότητα ως ένα σημαντικό χαρακτηριστικό ενός συντρόφου.
Άτομα από την Gen Z, οι νεότεροι από τους ενήλικες singles, μοιράστηκαν την ανησυχία τους για τα οικονομικά, αλλά ένιωθαν επίσης άγχος λόγω της ψυχικής τους υγείας. Μεταξύ των singles ηλικίας 18 έως 26 ετών, το 59% είπε ότι το άγχος τους έκανε να βιώσουν μια αλλαγή στη σεξουαλική τους ορμή. Ωστόσο, η Gen Z δίνει προτεραιότητα στη βελτίωση της ψυχικής τους υγείας, με το 57% να αναφέρει ότι ενδιαφέρεται ή έχει παρακολουθήσει μια συνεδρία θεραπείας το 2023. Πρόσθετα στοιχεία για το σεξ, τον έρωτα και τον γάμο μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο «Singles in America».