Οι παρατηρητές υποσχέθηκαν να περιορίσουν δραστικά τις διαφημίσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που προωθούν το αλκοόλ, τα τυχερά παιχνίδια και τα πρόχειρα φαγητά στα παιδιά. Η Υπηρεσία Προτύπων Διαφήμισης έχει παρουσιάσει ένα νέο σχέδιο για να σταματήσουν οι διαφημίσεις να κατακλύζουν τα τηλέφωνα και τα tablet των παιδιών στη Μεγάλη Βρετανία.
Η ρυθμιστική αρχή εξετάζει διάφορες νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της AI, για να αντιμετωπίσει μια νέα εποχή πειστικών και εξατομικευμένων διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Ο Guy Parker, διευθύνων σύμβουλος της ρυθμιστικής αρχής των διαφημίσεων, κάλεσε τις εταιρίες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης να κάνουν περισσότερα για την προστασία των παιδιών.
Το ήμισυ των παιδιών ηλικίας 11 και 12 ετών έχει κοινωνική εικόνα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, παρότι η ελάχιστη ηλικία των περισσότερων πλατφορμών είναι 13, σύμφωνα με έρευνα της ρυθμιστικής αρχής Ofcom. Πολλοί βρίσκονται στην ηλικία τους για πρόσβαση στις πλατφόρμες, εκθέτοντάς τους σε διαφημίσεις που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες.
Ο κ. Parker δήλωσε: «Το online είναι ήδη πάνω από το ήμισυ των κανονισμών μας, αλλά κάνουμε περισσότερη δουλειά για να γίνουν περαιτέρω βήματα προς τη φιλοδοξία μας να κάνουμε κάθε διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο μια υπεύθυνη διαφήμιση. «Ο καθένας μιλάει για online ζημιές που σκέφτομαι εγώ και όλοι οι άλλοι πρέπει να διαλυθούν. Έχουμε ρυθμίσει σε απευθείας σύνδεση και αυτή η στρατηγική είναι για να προοδεύσουμε στη ρύθμιση του διαδικτύου.
«Το άλλο μέρος είναι ότι οι διαφημίσεις που βλέπουν τα παιδιά είναι σωστά στοχοθετημένες, γιατί συχνά τα παιδιά όταν είναι 11 ή 12 θα παρέχουν μια ανακριβή ηλικία για να μπουν σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Snapchat. «Και έτσι η πλατφόρμα σκέφτονται ότι είναι μεγαλύτερα από ό, τι είναι και τότε ο κίνδυνος είναι ότι στη συνέχεια προβάλλονται διαφημίσεις για προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα.
«Είναι προφανές ότι οι διαφημιστές που κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές για το πώς στοχεύουν τις διαφημίσεις τους. «Χρειαζόμαστε πραγματικά διαφημιστές και παρόχους κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να κάνουν το σωστό.” Οι εξελίξεις στο μάρκετινγκ στο διαδίκτυο σημαίνουν τώρα διαφημίσεις με βάση την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και το ιστορικό του διαδικτύου. Ο τεράστιος όγκος περιεχομένου σε απευθείας σύνδεση μάρκετινγκ σημαίνει ότι η ASA δεν μπορεί πλέον να βασίζεται σε φυσικούς ελέγχους και αναφορές από το κοινό. Ο ρυθμιστής δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το AI για να σαρώσει το υλικό για ψευδείς ισχυρισμούς ή τη στόχευση παιδιών με υλικά που απευθύνονται σε ενήλικες.