Η ψηφιακή υγεία είναι ένας νέος και απαιτητικός χώρος για τις βιοεπιστήμες. Οι βέλτιστες πρακτικές της DTx Alliance για την ψηφιακή θεραπευτική συμβουλεύουν τους επίδοξους προγραμματιστές να σχεδιάσουν προϊόντα για τη βελτιστοποίηση της υιοθέτησης, της δέσμευσης και της συμμόρφωσης στους πληθυσμούς-στόχους τους. Αυτός είναι ένας αξιόλογος στόχος, αλλά πώς φαίνεται στην πράξη και πώς διαφέρει μεταξύ των γιατρών, των ασθενών και των νοσοκομειακών συστημάτων; Στο εικονικό συνέδριο JP Morgan Healthcare 2022, μια ομάδα ειδικών σε φαρμακεία και ψηφιακούς εμπειρογνώμονες ενώθηκαν για να εξερευνήσουν στρατηγικές για το βιοφάρμακο για την κλιμάκωση της υιοθέτησης της ψηφιακής υγείας από ασθενείς και κλινικούς ιατρούς. Αυτά τα στελέχη έχουν εμπειρία με την ψηφιακή υιοθέτηση σε μεγάλες εταιρείες που παρέχουν τα πάντα, από φαρμακευτικά προϊόντα έως ψηφιακό μάρκετινγκ. Προσέφεραν τις ακόλουθες πολύτιμες γνώσεις και διδάγματα από το ψηφιακό ταξίδι τους, ιδιαίτερα σχετικά με την επιτάχυνση της υιοθεσίας με ασθενείς και κλινικούς γιατρούς.
Στρατηγικές διαχείρισης της ψηφιακής υγείας
- Οι συνεργασίες είναι κρίσιμες για την επίτευξη δέσμευσης του τελικού χρήστη. Η κυκλοφορία ενός ψηφιακού προϊόντος υγείας είναι διαφορετική από την κυκλοφορία ενός φαρμάκου. Το ψηφιακό ευδοκιμεί σε ένα οικοσύστημα. Για να δημιουργήσετε αυτό το περιβάλλον, συνεργαστείτε με διάφορους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών τεχνολογίας, ομάδων υποστήριξης ασθενών, παρόχων και συστημάτων υγείας, καθώς και συνεργατών ολοκλήρωσης που μπορούν να βοηθήσουν στην ενσωμάτωση της ροής εργασιών του γιατρού. Εξετάστε το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσετε προηγούμενες εκδόσεις σε ομάδες υποστήριξης ασθενών. Αυτές οι ομάδες επενδύονται σε μεγάλο βαθμό τόσο στην εμπειρία του χρήστη όσο και στα αποτελέσματα και μπορούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του πώς θα πρέπει να μοιάζει μια πραγματική λύση. Η συμμετοχή ομάδων υπεράσπισης και ασθενών από νωρίς παρέχει ένα ενημερωμένο κοινό για να δοκιμάσει την ψηφιακή λύση ή την εφαρμογή σας και μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο για την αποκάλυψη περιπτώσεων χρήσης και ανθρώπινων παραγόντων. Η χρήση εσωτερικών υπαλλήλων για τη δοκιμή και τη δοκιμή της λύσης είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσετε γνώσεις για το προϊόν. Συνεχίστε τη συνεργασία από την αρχή μέχρι την κυκλοφορία και την εμπορευματοποίηση. Οι συνεργάτες μπορούν να βοηθήσουν στη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων ότι μια λύση έχει συγκεκριμένα οφέλη για τη φροντίδα – ένα κρίσιμο βήμα για την υιοθέτηση από τους παρόχους και τα συστήματα υγείας.
- Οι επώνυμες εφαρμογές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε εσωτερική αγορά. Οι ομάδες ψηφιακής υγείας θα διαπιστώσουν ότι η οικοδόμηση ψηφιακών λύσεων γύρω από μια επωνυμία ή ένα φάρμακο έχει πολλά οφέλη και, ως εκ τούτου, μπορεί να βοηθήσει στην εξαγορά και, στη συνέχεια, στη χρηματοδότηση. Μια επώνυμη ψηφιακή εφαρμογή ή λύση διαχείρισης ασθενειών που λειτουργεί παράλληλα με ένα φάρμακο μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του ασθενούς και να επεκτείνει την αξία της θεραπείας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη διευκόλυνση της διαχείρισης της νόσου για τους ασθενείς και τους κλινικούς ιατρούς, τη βελτίωση της συμμόρφωσης και, κυρίως, την παροχή δεδομένων στο φαρμακείο σχετικά με το φάρμακο. Οι επιτυχημένες εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει ακόμη και δόσεις χρηματοδότησης που διασκορπίζονται μόνο όταν επιτευχθούν ορισμένα ορόσημα. Αυτό προσθέτει μια ευέλικτη νοοτροπία ανάπτυξης στην ομάδα – μια νοοτροπία που επικεντρώνεται στη δημιουργία, τη μέτρηση, τη μάθηση και την ανάπτυξη. Η επίδειξη αξίας σε εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εξασφάλισης χρηματοδότησης. Η εσωτερική πρόταση αξίας είναι δεδομένα που μπορούν να ληφθούν από μια ψηφιακή λύση υγείας. Μια προσέγγιση είναι η κυκλοφορία μιας πρώιμης έκδοσης για την επίδειξη της πρότασης αξίας και στη συνέχεια η καινοτομία με βάση τα δεδομένα και τα σχόλια των ασθενών.
- Επιδείξτε την πρόταση αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Κάθε ενδιαφερόμενος έχει διαφορετικά συμφέροντα στη λύση σας. Οι ασθενείς ενδιαφέρονται να αισθάνονται καλύτερα και να διαχειρίζονται την υγεία τους με ευκολία. Οι πάροχοι θέλουν να μάθουν πώς θα τους βοηθήσει να παρέχουν καλύτερη φροντίδα, να διευκολύνουν τη λήψη αποφάσεων και να βελτιώσουν τα αποτελέσματα. Τέλος, τα συστήματα υγείας πρέπει να κατανοήσουν πώς θα μειωθεί το κόστος και θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα. Η συμμετοχή των γιατρών είναι κρίσιμη. Μια σύσταση από έναν πάροχο είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε τους ασθενείς να αλληλεπιδράσουν με μια ψηφιακή λύση. Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης θα θέλουν να δουν κλινικές δοκιμές και ερευνητικά δεδομένα και να μετρήσουν τις εμπειρίες χρηστών των ασθενών τους καθώς αξιολογούν μια ψηφιακή εφαρμογή υγείας. Καθώς η εικονική φροντίδα γίνεται πιο διαδεδομένη, θα γίνει πιο σημαντικό να δείξετε τον αντίκτυπο της ψηφιακής σας λύσης τόσο σε εικονικές όσο και σε αυτοπροσώπως κλινικές επισκέψεις. Δείξτε στους εσωτερικούς ενδιαφερόμενους ότι το ψηφιακό σας εργαλείο μπορεί να είναι επιταχυντής της αγοράς βοηθώντας τους ασθενείς να παρουσιάζουν καλύτερα την κατάστασή τους στους γιατρούς τους. Με τη σειρά τους, οι γιατροί μπορούν να δράσουν νωρίτερα για να τους οδηγήσουν σε νέες θεραπείες.