Τεχνολογία

Πανδημία καταπολέμηση: Η χρήση του αυτοματισμού και οι νέες τεχνολογίες

Πανδημία καταπολέμηση: Η χρήση του αυτοματισμού και οι νέες τεχνολογίες
Ο αυτοματισμός έχει χρησιμοποιηθεί για τη συγκέντρωση δεδομένων μεταξύ ανθρώπινου δυναμικού, αλυσίδας εφοδιασμού και διάφορων κρατικών ιστότοπων για την παροχή αναφορών σε πραγματικό χρόνο.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Πανδημία καταπολέμηση: Ο αυτοματισμός ρομποτικής διαδικασίας (RPA) ήταν μια πολύ νέα επιχειρηματική ιδέα το 2005 όταν ξεκίνησε το UiPath. Βιομηχανίες όπως η μεταποίηση, το λιανικό εμπόριο και οι τραπεζικές συναλλαγές γρήγορα αναγνώρισαν τον αυτοματισμό ως μια νέα τεχνολογία που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν σε αναλογιστικές διαδικασίες και διαδικασίες αλυσίδας εφοδιασμού.

Από την πλευρά της υγείας του παρόχου, υπήρχε πολύ λίγος αυτοματισμός καθώς οι περισσότεροι οργανισμοί περνούσαν μεγάλους, δαπανηρούς μετασχηματισμούς EMR. Ωστόσο, στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης και στην εξωτερική ανάθεση επιχειρηματικών διαδικασιών (BPO), η αυτοματοποίηση ή η “scraping οθόνης” εισήχθη για τον χειρισμό διαδικασιών back office όπως η αναφορά κατάστασης αξιώσεων από διαδικτυακές πύλες και η εισαγωγή βασικών δεδομένων. Σε οργανισμούς ασφάλισης υγείας, η αυτοματοποίηση είχε μεγαλύτερο ρόλο με βασική αξιολόγηση αξίωσης και συγκέντρωση δεδομένων για αναφορά.

Με την πάροδο του χρόνου, ο αυτοματισμός εξελίχθηκε σημαντικά λόγω των εξελίξεων στην αναγνώριση στοιχείων οθόνης, τη διαχείριση ρομπότ και τις γνωστικές δεξιότητες (για παράδειγμα, όραμα υπολογιστή και μηχανική μάθηση).

Ο αυτοματισμός στον τομέα των παρόχων έχει επιταχυνθεί σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια. Η αυτοματοποίηση της διαχείρισης κύκλου εσόδων σε χαμηλότερες ημέρες σε εισπρακτέους λογαριασμούς, καθώς και η βελτίωση των γενικών εξόδων, είναι συνήθεις περιπτώσεις χρήσης. Τον τελευταίο χρόνο, είδαμε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη μείωση της εξάντλησης των ιατρών και τη βελτίωση της ποιότητας των ασθενών μέσω αυτοματοποίησης κλινικής ροής εργασίας.

Τα σχέδια υγείας είναι πιο ώριμα και οι οργανισμοί έχουν αρχίσει να αυτοματοποιούν περισσότερο από το 45% των επιχειρησιακών διαδικασιών για να διατηρήσουν το κόστος ανά αξίωση χαμηλό και την εμπειρία των μελών υψηλή. Οι οργανισμοί πληροφορικής υγείας εξετάζουν τώρα πλατφόρμες αυτοματισμού όπως το UiPath για να μειώσουν την εξάρτησή τους από ροές εργασίας με σκληρό σενάριο python, CCL και μακροεντολών για τη μείωση του τεχνικού χρέους και του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας.

Καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας, το UiPath βοήθησε στην επίλυση ζητημάτων ειδικά για το Covid-19, όπως η ανάλυση και διάδοση των αποτελεσμάτων των δοκιμών, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Μερικοί άλλοι τρόποι με τους οποίους το λογισμικό βοήθησε τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης κατά τη διάρκεια της κρίσης περιλαμβάνουν:

Εγγραφή δοκιμών: Η αυτοματοποιημένη συνάντηση ή / και η εγγραφή εσωτερικών δοκιμών βελτιώνει την πρόσβαση των ασθενών και βελτιώνει τους χρόνους αναμονής των δοκιμών. Μεγάλα IDN αυτοματοποίησαν τη διαδικασία εγγραφής δοκιμών για δοκιμές της ίδιας ημέρας στο εργαστήριο. Ως αποτέλεσμα, τα σφάλματα μειώθηκαν κατά 100% και η ικανότητα βελτιώθηκε σε 30 περισσότερους ασθενείς την ημέρα.

Αναφορά πολιτείας και ομοσπονδιακών: Η συγκέντρωση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων αναφοράς έχει ως επί το πλείστον αυτοματοποιηθεί μέσω ETL / API, αλλά η αναφορά στην κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι μη αυτόματη μέσω διαδικτυακών πυλών. Οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης στην Ιρλανδία, την Ινδία και τις ΗΠΑ άρχισαν να αυτοματοποιούν αυτήν τη διαδικασία για να εξοικονομήσουν κρίσιμο χρόνο και να ελευθερώσουν τους εργαζομένους να επικεντρωθούν στη φροντίδα των ασθενών. Στην πραγματικότητα, ένα νοσοκομείο με έδρα τις ΗΠΑ έσωσε 30.000 κλινικές ώρες από τον Απρίλιο.

Επικοινωνία ασθενών: Η παροχή αποτελεσμάτων δοκιμών σε ασθενείς και ο έλεγχος μετά τη φροντίδα ήταν εξαιρετικά χειροκίνητος μέσω τηλεφωνικής κλήσης. Χρησιμοποιούνται αυτοματοποιημένα κανάλια που περιλαμβάνουν διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR) και chatbots για την ασφαλή αναγνώριση του ασθενούς και τη γεφύρωση της επικοινωνίας. Ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης των ΗΠΑ χρησιμοποιεί αυτοματοποίηση για να εξαγάγει τα αποτελέσματα των δοκιμών Covid από EMR και να καλέσει ασθενείς μέσω IVR. Αυτός ο αυτοματισμός βελτίωσε την επικοινωνία των ασθενών κατά 20% και επέτρεψε την αναπροσαρμογή αξίας 40 ιατρικών διαχειριστών

Κίνδυνος και προγραμματισμός: Τα στελέχη και οι ηγέτες της υγείας βασίστηκαν στην καθημερινή επιχειρηματική ευφυΐα για να βοηθήσουν στον προσδιορισμό του προσωπικού και του ενδεχόμενου κλεισίματος της τοποθεσίας. Ο αυτοματισμός έχει χρησιμοποιηθεί για τη συγκέντρωση δεδομένων μεταξύ ανθρώπινου δυναμικού, αλυσίδας εφοδιασμού και διάφορων κρατικών ιστότοπων για την παροχή αναφορών σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, ένας κορυφαίος IDN χρησιμοποίησε έναν προγραμματιστή πολιτών στην ομάδα επιχειρηματικών πληροφοριών για να αυτοματοποιήσει τον πίνακα ελέγχου κινδύνου νοσοκομείου για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο. Ο αυτοματισμός μειώνει τη διαδικασία τεσσάρων ωρών σε τρία λεπτά την ημέρα.

Βαθμονόμηση εξοπλισμού: Η ακεραιότητα και η ποιότητα του εργαστηρίου ήταν μεγάλη ανησυχία στην αρχή του Covid, καθώς ο όγκος ήταν 100-200% μεγαλύτερος από το κανονικό ημερήσιο προσδόκιμο αυτού του εξοπλισμού. Απαιτείται εβδομαδιαίος έλεγχος ποιότητας και μπορεί να χρειαστεί 1-2 ώρες ανά τεχνικό για να ολοκληρωθεί. Αυτή η διαδικασία δοκιμών είναι εξαιρετικά αυτοματοποιημένη. Για παράδειγμα, ένα γνωστό εμπορικό εργαστήριο αυτοματοποίησε τη διαδικασία και μείωσε το χρόνο από 60 σε 5 λεπτά – εξασφαλίζοντας ποιότητα και ακρίβεια.

Εκτός από το Covid, ένα νοσοκομείο στην Ευρώπη αξιοποίησε το UiPath για να μετατρέψει ψηφιακά τα βασικά σε χαρτί συστήματα που περιέχουν ιατρικά αρχεία, οικονομικά έγγραφα και πολλά άλλα. Αναγνωρίζοντας ότι χρειάζονταν έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο για τη διαχείριση 70.000 επισκέψεων έκτακτης ανάγκης και 300.000 εξωτερικών ασθενών ετησίως, το νοσοκομείο στράφηκε στον αυτοματισμό για να εξαλείψει εσωτερικά λειτουργικά σιλό και να δημιουργήσει πιο αποτελεσματικές και λιγότερο χειροκίνητες ροές εργασίας και δραστηριότητες.