Η τηλεϊατρική εξελίσσεται σε κρίσιμη άμυνα κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας κρίσης υγείας. Και εκτός αυτού, είναι έτοιμη να αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο θα λαμβάνουμε φροντίδα τα επόμενα χρόνια. Από τότε που προβλήθηκαν ως συμπληρωματικό μέρος της φροντίδας, η ψηφιακές πλατφόρμες είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη κοινωνικών αποστάσεων και παραγγελιών.
Με τον έλεγχο ασθενών από απόσταση, οι πάροχοι μπορούν να καθορίσουν εάν απαιτείται κλινική επίσκεψη. Η διατήρηση υψηλού κινδύνου ασθενών και λιγότερο σοβαρών περιπτώσεων COVID-19 στο σπίτι αποτρέπει την περιττή έκθεση και διατηρεί τις προμήθειες. Η απόκριση ήταν γρήγορη. Στο Providence St. Joseph Health, το τρίτο μεγαλύτερο μη κερδοσκοπικό σύστημα υγειονομικής περίθαλψης- και το πρώτο στις ΗΠΑ για τη θεραπεία ασθενών με COVID-19 – η ισχυρή υποδομή που υποστηρίζει την πλατφόρμα Express Care του οργανισμού ήταν έτοιμη να προσφέρει κατ’ απαίτηση τηλευγειονομικές διαβουλεύσεις από παρόχους σε περισσότερους από 100 ιστοτόπους.
Η αύξηση των αιτημάτων για εικονικές επισκέψεις κατά 2.000% τον περασμένο μήνα στο Lucile Packard Children’s Hospital Stanford ώθησε την ταχεία εκπαίδευση του προσωπικού και την ανάπτυξη φωτογραφικών μηχανών, ηχείων και μικροφώνων για χρήση με την υπάρχουσα πλατφόρμα συνεργασίας Cisco. Η τηλεδιάσκεψη διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην υποστήριξη προγραμμάτων τηλευγείας.
Το OSF HealthCare στο Ιλινόις, διανέμει φορητούς υπολογιστές με προφορτωμένες εφαρμογές υγείας για κινητά σε άτομα υψηλού κινδύνου και σε άτομα που εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα του ιού. Οι παραλήπτες επικοινωνούν δύο φορές την ημέρα με νοσοκόμα μέσω τηλεφώνου ή εικονικής επίσκεψης.
- Η τηλειατρική υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένης φροντίδας.
- Η εικονική φροντίδα προσφέρει πολύ περισσότερα από ένα αρχικό σημείο επαφής