Τεχνολογία

Μπάιντεν: Ενισχύει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κανόνες εκπομπής ρύπων

Μπάιντεν: Ενισχύει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κανόνες εκπομπής ρύπων
Μπάιντεν: Αποσκοπεί να εξασφαλίσει ότι τα 2/3 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων και το 1/4 των νέων βαρέων φορτηγών που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι το 2032.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Η κυβέρνηση Μπάιντεν προτείνει τους πιο φιλόδοξους κανονισμούς του έθνους για το κλίμα μέχρι σήμερα, με δύο σχέδια που αποσκοπούν να εξασφαλίσουν ότι τα δύο τρίτα των νέων επιβατικών αυτοκινήτων και το ένα τέταρτο των νέων βαρέων φορτηγών που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι το 2032. Οι νέοι κανόνες απαιτούν μια επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, μια στιγμή κατά κάποιο τρόπο τόσο σημαντική όσο το πρωί του Ιουνίου το 1896 όταν ο Χένρι Φορντ πήρε την «άμαξα χωρίς άλογο» για μια δοκιμαστική διαδρομή και άλλαξε τη ζωή και τη βιομηχανία της Αμερικής.


Εάν οι δύο κανόνες της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος θεσπιστούν όπως προτείνονται, θα βάλουν τη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου σε καλό δρόμο για να μειώσει τις εκπομπές της για την υπερθέρμανση του πλανήτη με τον ρυθμό που οι επιστήμονες λένε ότι απαιτείται από όλα τα έθνη προκειμένου να αποφευχθούν οι πιο καταστροφικές επιπτώσεις αναφορικά με την κλιματική αλλαγή. Η πρόκληση της κυβέρνησης προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι μνημειώδης. Πέρυσι, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν μόλις το 5,8 τοις εκατό των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά ήταν ακόμη πιο σπάνια, αποτελώντας λιγότερο από το 2 τοις εκατό των νέων βαρέων φορτηγών που πωλήθηκαν. Σχεδόν όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη επενδύσει δισεκατομμύρια στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων την ίδια στιγμή που συνεχίζουν να κατασκευάζουν τα συμβατικά οχήματα που κινούνται με βενζίνη, τα οποία αποφέρουν τα κέρδη τους. Οι προτεινόμενοι κανονισμοί θα τους απαιτούσαν να επενδύσουν περισσότερο, επαναπροσανατολίζοντας τις διαδικασίες τους με τρόπους που ουσιαστικά θα σήμαιναν το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος «προτείνει τα ισχυρότερα ομοσπονδιακά πρότυπα τεχνολογίας ρύπανσης τόσο για αυτοκίνητα όσο και για φορτηγά», δήλωσε ο Michael S. Regan, διαχειριστής του οργανισμού, σε δηλώσεις του έξω από την έδρα της την Τετάρτη. «Μαζί, οι σημερινές ενέργειες θα επιταχύνουν τη συνεχιζόμενη μετάβασή μας σε ένα μέλλον καθαρών οχημάτων, θα αντιμετωπίσουν κατά μέτωπο την κλιματική κρίση και θα βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα σε φτωχές κοινότητες σε όλη τη χώρα».