Τεχνολογία

Ξενοδοχεία ευεξία: Γιατί η τεχνολογία είναι το κλειδί για τη βελτίωση της ευεξίας των επισκεπτών

Ξενοδοχεία ευεξία: Γιατί η τεχνολογία είναι το κλειδί για τη βελτίωση της ευεξίας των επισκεπτών
Ξενοδοχεία ευεξία: Πώς η τεχνολογία παίζει σπουδαίο ρόλο στην επίτευξη της ευεξίας για τους πελάτες ενός ξενοδοχείου;

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Η ευεξία δεν είναι πλέον μόνο για πολυτελή θέρετρα που εξυπηρετούν τους επισκέπτες του HWNI. Οποιοδήποτε ξενοδοχείο μπορεί να συμμετέχει, αλλά το θέμα είναι να επιλέξετε τους στόχους σας. Προτού καταλάβετε ποια κατεύθυνση πρέπει να οδηγήσετε το πλοίο, ένα brand ξενοδοχείου πρέπει πρώτα να έχει μια νοοτροπία προσανατολισμένη στην ευεξία, που απαιτεί μια πολιτιστική αλλαγή. Για να καταπνίξουμε τυχόν αμφιβολίες σχετικά με τις δυνατότητες εδώ, ας δούμε επτά παράγοντες μεγάλης εικόνας που αποκαλύπτουν γιατί μόλις τώρα μπαίνουμε στην ουσία σε τον χώρο.


  • Στον απόηχο του lockdown πανδημίας, η αυξημένη ευαισθητοποίηση για την ευεξία στο σπίτι έχει γίνει μια μόνιμη τάση. Με άλλα λόγια, η πανδημία μας πέταξε από τον παροιμιώδη τροχό του χάμστερ και τώρα δεν υπάρχει επιστροφή.
  • Η στροφή προς την εξ αποστάσεως εργασία έχει αναδιαμορφώσει τις προτεραιότητες, τονίζοντας τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Αυτή η αλλαγή δίνει μια ευκαιρία στα ξενοδοχεία να παρέχουν προσαρμοσμένες λύσεις, όπως πιο εργονομικούς χώρους εργασίας, καλύτερη πρόσβαση σε ηλιόλουστες περιοχές για διαλείμματα και πιο ευέλικτες επιλογές σπα.
  • Η ταχεία πρόοδος και η γενική αποδοχή της ιατρικής έρευνας για τη μακροζωία και τη γήρανση έχουν φέρει στο προσκήνιο ένα κύμα ειδικευμένων επαγγελματιών, συμπεριλαμβανομένων κλινικών και διαιτολόγων, που εισέρχονται στον τομέα της ευεξίας. Όσο περισσότερη έρευνα έχουμε για το θέμα, τόσο περισσότερες θεραπείες και προϊόντα θα προκύψουν αναπόφευκτα και τόσο περισσότερη υιοθέτηση από τους καταναλωτές.
  • Η γενιά baby boomer αντιπροσωπεύει ένα πρωταρχικό δημογραφικό στοιχείο για τις προσφορές ευεξίας και τον ιατρικό τουρισμό, εκμεταλλευόμενη τη λαχτάρα αυτής της πλούσιας κοόρτης να ζήσει πιο υγιή και περισσότερο προκειμένου να συνεχίσει να βιώνει τις αναρίθμητες ομορφιές του κόσμου.
  • Οι νεότερες γενιές, συγκεκριμένα οι Gen Y και Z (και σύντομα η Alpha), υιοθετούν πιο υγιεινούς τρόπους ζωής αποφεύγοντας συνήθειες όπως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, το κάπνισμα, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και τα τηγανητά φαγητά και συνεχίζουν να θέλουν όλο και πιο υγιεινές επιλογές στο μενού.
  • Οι εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της ευημερίας και της ψυχικής υγείας των εργαζομένων. Αυτή η εταιρική έμφαση στην ευεξία δημιουργεί ένα ώριμο περιβάλλον για τα ξενοδοχεία ώστε να καθιερωθούν ως χώροι για επαγγελματικά καταφύγια και συνέδρια, δίνοντας έμφαση στις ανέσεις και τον προγραμματισμό με γνώμονα την ευεξία για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των εταιρειών για διατήρηση εργαζομένων.
  • Η συνέργεια μεταξύ της αυξανόμενης προσφοράς και ζήτησης στη βιομηχανία ευεξίας έχει ως αποτέλεσμα πιο προσιτές τιμές για προϊόντα και υπηρεσίες ευεξίας. Αυτός ο παράγοντας προσιτής τιμής λειτουργεί ως αυτοενισχυόμενος μηχανισμός, οδηγώντας περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και τη ζήτηση, καθώς περισσότερα άτομα μπορούν να ασχοληθούν με προσφορές ευεξίας, οδηγώντας σε έναν ενάρετο κύκλο ανάπτυξης στην αγορά.

Τι μπορεί να είναι η ευεξία;

Επομένως, είναι θέμα επιλογής των στόχων σας. Εκεί βρίσκεται το επόμενο πρόβλημα – η επιλογή του αγοραστή. Από την ασάφεια του όρου «ευεξία» ένα ξενοδοχείο πρέπει να επιλέξει από:

  • Κουζίνα με γνώμονα την υγεία, αφεψήματα από βότανα και συμπληρώματα αντιγήρανσης
  • Παραδοσιακές θεραπείες σπα όπως μασάζ, περιποίηση προσώπου ή βελονισμός
  • Κατά παραγγελία, γυμναστική στο δωμάτιο ή προγραμματισμός διατάσεων
  • Προγράμματα ύπνου στα δωμάτια με κιρκάδιο φωτισμό και έξυπνα κρεβάτια ή μαξιλάρια
  • Συσκευές (π.χ. Alertify) που παρακολουθούν τον υπερβολικό θόρυβο, το κάπνισμα σε εσωτερικούς χώρους και άλλες συνθήκες που παρεμβαίνουν στη χαλάρωση των επισκεπτών
  • Μαθήματα γιόγκα, διαλογισμού ή αναπνοής και άλλες μορφές ομαδικής επίγνωσης
  • Καθοδηγούμενα σχήματα διαλείπουσας νηστείας και αποτοξίνωση με νερό ή χυμό
  • Θεραπεία με σάουνες, υδρομασάζ, παγόλουτρα ή υπερβαρικούς θαλάμους
  • Κολύμβηση στο δάσος, πεζοπορίες με καθοδήγηση και κάθε είδους εξερεύνηση στην ύπαιθρο
  • Θεραπεία φωτός και ήχου που περιλαμβάνει έκθεση κοντά στο υπέρυθρο ή δεξαμενές αισθητηριακής στέρησης
  • Φυσικοθεραπεία και άλλες ατομικές συνεδρίες λειτουργικής αποκατάστασης
  • Εκπαιδευτικές εμπειρίες όπως μαθήματα μαγειρικής ή αρωματοθεραπείας
  • Ανάλυση γονιδιώματος με ατομικές συμβουλές διατροφής και χρονοτύπων
  • Επιτόπια συμβουλευτική για αιματολογικές εξετάσεις, επιγενετικές εξετάσεις ή ανάλυση μικροβιώματος

 

Και υπάρχουν πολλά άλλα που δεν υπάρχουν σε αυτή τη λίστα. Το να περιορίσουμε το πεδίο και να επινοήσουμε το θέμα απαιτούν ώρες με τις ώρες συλλογικής εργασίας, και εκεί είναι η συμβουλή μας