Τεχνολογία

Κορέα: Η ζωή χωρίς διαδίκτυο είναι αδιανόητη για τους Κορεάτες

Κορέα: Η ζωή χωρίς διαδίκτυο είναι αδιανόητη για τους Κορεάτες
Κορέα: Μια έρευνα έδειξε ότι οι Κορεάτες περνούν το 40 τοις εκατό της ζωής τους χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο για ροή περιεχομένου ή για αγορές στο διαδίκτυο.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Μια έρευνα έδειξε ότι οι Κορεάτες περνούν το 40 τοις εκατό της ζωής τους χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο για ροή περιεχομένου ή για αγορές στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας κυβερνοασφάλειας NordVPN, οι Κορεάτες περνούν 34 χρόνια από τη ζωή τους συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το προσδόκιμο ζωής του μέσου Κορεάτη είναι 83,5 χρόνια από το 2020, το 40 τοις εκατό της ζωής του ξοδεύεται στο Διαδίκτυο.


Τεχνολογία

Η έρευνα έδειξε ότι οι Κορεάτες περνούν 69 ώρες – σχεδόν τρεις ολόκληρες ημέρες – στο Διαδίκτυο την εβδομάδα, δήλωσε την Πέμπτη η NordVPN. Η Κορέα ήρθε στη δεύτερη θέση ακριβώς πίσω από τη Βραζιλία, οι άνθρωποι της οποίας περνούν 41 χρόνια χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

«Κατά τη διάρκεια του COVID-19, οι άνθρωποι βασίζονταν περισσότερο από ποτέ στην τεχνολογία των πληροφοριών και στο διαδίκτυο στην καθημερινή τους ζωή», δήλωσε ο Cho Sung-woo, country manager του NordVPN. “Οι σύγχρονοι άνθρωποι τείνουν να βασίζονται περισσότερο στο Διαδίκτυο, όχι μόνο για τη δουλειά αλλά και για τα χόμπι τους. Δεν είναι εύκολο να περιορίσεις τις διαδικτυακές δραστηριότητες.”

Σύμφωνα με την έρευνα, το 43,7 τοις εκατό των Κορεατών απάντησαν ότι δεν μπορούσαν να περάσουν ούτε μια μέρα χωρίς το διαδίκτυο. Αυτή η έρευνα διεξήχθη πέρυσι σε 1.000 Κορεάτες ηλικίας μεταξύ 18 και 54 ετών, από τις 15 έως τις 19 Νοεμβρίου, για να εξετάσει τις διαδικτυακές δραστηριότητες Κορεατών χρηστών του Διαδικτύου. Τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν επίσης με άλλα αποτελέσματα έρευνας του NordVPN που διεξήχθη σε 15 άλλες χώρες, είπε η εταιρεία.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Κορεάτες περνούν τον περισσότερο χρόνο τους παρακολουθώντας σύντομο περιεχόμενο βίντεο, όπως βίντεο YouTube. Ξοδεύουν κατά μέσο όρο 12 ώρες και 35 λεπτά την εβδομάδα κάνοντας αυτό. Η Κορέα ήταν η χώρα που ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας σύντομα βίντεο μεταξύ των 16 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα. Μετά από σύντομα βίντεο, φαίνεται ότι οι πλατφόρμες ροής όπως το Netflix είναι εκεί όπου οι Κορεάτες περνούν τον δεύτερο περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Οι Κορεάτες ξοδεύουν κατά μέσο όρο επτά ώρες και 38 λεπτά την εβδομάδα παρακολουθώντας ταινίες και δράματα, σχεδόν μία ώρα περισσότερο σε σύγκριση με την Ταϊβάν και τη Σιγκαπούρη.

Οι διαδικτυακές αγορές έρχονται τρίτη, με μέσο όρο τέσσερις ώρες και 39 λεπτά την εβδομάδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν με μέσο όρο τέσσερις ώρες και 12 λεπτά την εβδομάδα. “Οι Κορεάτες έχουν μια σχέση αγάπης-μίσους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κυλάνε ατελείωτα τη ροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ανησυχούν μήπως εισβάλει στη ζωή τους ταυτόχρονα”, είπε ο Τσο. Ο Τσο προέτρεψε επίσης τους ανθρώπους να λάβουν πιο σοβαρά υπόψη την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, ώστε να μην πέσουν θύματα διαδικτυακών απατών ή παραβιάσεων δεδομένων.