Τεχνολογία

H εξάρτηση από τις τεχνολογίες και τα σφάλματα της Google

H εξάρτηση από τις τεχνολογίες και τα σφάλματα της Google
Your browser does not support the video tag. Προς απογοήτευση εκατομμυρίων χρηστών, οι κύριες υπηρεσίες της Google, εκτός από τη μηχανή αναζήτησής της, το Gmail, το Google Drive και το Meet τέθηκαν εκτός σύνδεσης τον Αύγουστο. Ποιος ήταν ο λόγος για αυτό; Στις 20 Αυγούστου 2020, το Gmail, το Google Drive και το Meet και […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Προς απογοήτευση εκατομμυρίων χρηστών, οι κύριες υπηρεσίες της Google, εκτός από τη μηχανή αναζήτησής της, το Gmail, το Google Drive και το Meet τέθηκαν εκτός σύνδεσης τον Αύγουστο. Ποιος ήταν ο λόγος για αυτό;

Στις 20 Αυγούστου 2020, το Gmail, το Google Drive και το Meet και άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες φάνηκαν να έχουν σταματήσει να λειτουργούν για εκατομμύρια χρήστες. Σύμφωνα με το The Independent, η Google δεν έχει παρουσιάσει τον λόγο . Ο γίγαντας της τεχνολογίας είπε ότι γνώριζε ότι οι χρήστες του είχαν προβλήματα και εργάζονταν για να κατανοήσουν την αιτία της διακοπής. Η εταιρεία υπογράμμισε επίσης ότι το ζήτημα δεν ήταν παγκοσμίως, χωρίς να έχουν καταστραφεί πλήρως όλες οι υπηρεσίες.


Εκτός από το Drive και το Gmail , αρκετές άλλες υπηρεσίες Google, όπως Meet, Chat, Docs, Groups, Sites, Slides, Voice και Keep, αντιμετώπισαν δυσλειτουργίες, με τους χρήστες είτε να μην έχουν πρόσβαση ή να μην μπορούν να εκτελέσουν καθημερινές εργασίες.

Σύμφωνα με τον Ed Macnair, Διευθύνων Σύμβουλο της Censornet: «Ιδιαίτερα υπό το φως των πρόσφατων γεγονότων, εργαλεία όπως το GMail, το Slack και το Meet έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντικά για τους οργανισμούς να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αποτελεσματικά. Όταν αυτά τα απομακρυσμένα εργαλεία εργασίας αποτυγχάνουν, η παραγωγικότητα σταματά συχνά, η οποία μπορεί να προκαλέσει άμεσο οικονομικό κόστος στην επιχείρηση. “

Συνεχίζοντας το σχόλιό του, ο Macnair λέει: «Το βασικό στοιχείο για την προστασία της παραγωγικότητας είναι η πρόσβαση στο email. Είναι η ζωή πολλών επιχειρήσεων, οπότε η παροχή στους χρήστες εισερχόμενων καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, απομονωμένων από την κύρια υποδομή, μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας. “

Με περαιτέρω μέτρα, ο αναλυτής προτείνει: “Πέρα από αυτό, η αρχειοθέτηση email θα πρέπει να εφαρμοστεί επίσης. Ενώ τα εισερχόμενα έκτακτης ανάγκης συνήθως αποθηκεύουν το ιστορικό 30 ημερών των εισερχομένων και των αντικειμένων που αποστέλλονται, ένα αρχείο email παρέχει πρόσβαση σε όλα τα ιστορικά email – με δυνατότητα γρήγορης αναζήτηση μηνυμάτων. “

Ο Macnair τονίζει επίσης: «Ένα αρχείο θα παρέχει επίσης απολύσεις σε περίπτωση που ο οργανισμός πρέπει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις συμμόρφωσης, το οποίο είναι κρίσιμο για εταιρείες σε τομείς όπως η χρηματοδότηση, η υγειονομική περίθαλψη και η νομική. Στην απροσδιόριστη περίπτωση που αυτά τα εργαλεία πέσουν, η πτώση θα προστατεύσει από το απροσδόκητο και θα μετριάσει τον ευρύτερο αντίκτυπο στην επιχείρηση στο σύνολό της. “