Τεχνολογία

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών
Google ΗΠΑ: Η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Σύμφωνα με νέα έρευνα του The George Institute for Global Health, η εφαρμογή της δικής της πολιτικής διαφημίσεων διατροφής της Google στην αγορά των ΗΠΑ θα μειώσει τον αριθμό των προϊόντων από τους 25 κορυφαίους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών της χώρας που θα μπορούσαν να διατεθούν σε παιδιά στο διαδίκτυο. Έχοντας δημοσιευθεί σήμερα στο American Journal of Preventive Medicine, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι η παγκόσμια εταιρεία θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας των μελλοντικών γενεών μειώνοντας την έκθεση και την προτίμησή τους σε ανθυγιεινά τρόφιμα και ποτά.


Η επικεφαλής συγγραφέας Δρ. Elizabeth Dunford, Ερευνητής του Τμήματος Πολιτικής Τροφίμων του Ινστιτούτου George, και Επίκουρος Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η βάση σε εθελοντικούς κώδικες πρακτικής αφήνει τα παιδιά εκτεθειμένα στην Άγρια Δύση της ψηφιακής διαφήμισης, ωθεί τη ζήτηση για ανθυγιεινά προϊόντα που τροφοδοτούν επιδημίες παχυσαρκίας και άλλες χρόνιες ασθένειες που θα συντομεύσουν τη ζωή τους. Η έρευνά μας δείχνει ότι η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικά οφέλη για την υγεία».

Το μοντέλο Nutrient Profiling Model (NPM) της Google, το οποίο η εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει οικειοθελώς στις αγορές της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθορίζει διατροφικά κριτήρια που πρέπει να πληροί ένα τρόφιμο ή ένα ποτό για να διαφημίζεται σε παιδιά μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google. Η πολιτική αναφέρει ότι η Google υποστηρίζει την υπεύθυνη διαφήμιση τροφίμων και ποτών. Η ερευνητική ομάδα του George Institute χρησιμοποίησε το Google NPM για να δημιουργήσει προφίλ 14.188 προϊόντων από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των:

  • Coca-Cola,
  • Danone,
  • Kellogg,
  • Kraft Heinz,
  • Nestlé,
  • και Unilever.

Διαπίστωσαν ότι μόνο λίγο περισσότερα από 2.500 (ή το 18%) των προϊόντων (συνήθως λαχανικά, φρούτα και εκείνα με χαμηλά λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι) θα εξακολουθούσαν να είναι κατάλληλα για διαφήμιση στο διαδίκτυο σε παιδιά των ΗΠΑ βάσει αυτής της πολιτικής. Αν και δεν υπάρχουν δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκε το Google NPM, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ήταν ευρέως ευθυγραμμισμένο με άλλα επικυρωμένα NPM, συμπεριλαμβανομένου αυτού της ευρωπαϊκής περιοχής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αλλά πολύ λιγότερο περιοριστικό από το μοντέλο του Παναμερικανικού Οργανισμού Υγείας.

Ο Δρ Ντάνφορντ πρόσθεσε: «Αν και είναι κοινώς γνωστή ως εταιρεία μηχανών αναζήτησης, η κύρια δραστηριότητα της Google είναι στην πραγματικότητα η διαδικτυακή διαφήμιση, μέσω του Παγκόσμιου Δικτύου Εμφάνισής της, το οποίο στοχεύει τη διαφήμιση σε προγράμματα περιήγησης —συμπεριλαμβανομένων των παιδιών— σε πάνω από 35 εκατομμύρια ιστότοπους και εφαρμογές. Γνωρίζουμε ότι το μάρκετινγκ τροφίμων στα παιδιά είναι διάχυτο και έχει συνδεθεί με αυξημένη προτίμηση για ανθυγιεινά τρόφιμα. Η έκθεση των νέων στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και σχετίζεται με κακά αποτελέσματα υγείας που σχετίζονται με τη διατροφή.»