Τεχνολογία

Gmail: Οι διαφημίσεις στο Gmail γίνονται όλο και πιο ενοχλητικές

Gmail: Οι διαφημίσεις στο Gmail γίνονται όλο και πιο ενοχλητικές
Gmail: Ενώ έχει τοποθετήσει εδώ και καιρό τις διαφημίσεις στην κορυφή των εισερχομένων των Προσφορών και των κοινωνικών δικτύων, ποτέ δεν τόλμησε να τις κολλήσει ανάμεσα στα μηνύματα. Μέχρι τώρα.

Το Gmail λαμβάνει πιο επίμονες διαφημίσεις που έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στη μέση των εισερχομένων ορισμένων χρηστών. Πολλά στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν στο Twitter δείχνουν διαφημιστικά μηνύματα αναμεμειγμένα με πραγματικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιστότοπο του Gmail για υπολογιστές και οι χρήστες δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι γι’ αυτό.

Ενώ το Gmail έχει τοποθετήσει εδώ και καιρό τις διαφημίσεις στην κορυφή των εισερχομένων των Προσφορών και των κοινωνικών δικτύων, ποτέ δεν τόλμησε να τις κολλήσει ανάμεσα στα μηνύματα. Η νέα τοποθέτηση καθιστά ακόμη πιο μπερδεμένη τη διάκριση μεταξύ πραγματικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διαφημίσεων, ακόμα κι αν οι προσφορές έχουν δίπλα τους το μικρό πράσινο εικονίδιο “Διαφήμιση”. Δεν είναι σαφές εάν πρόκειται για κάποιο είδος δοκιμής ή για σταδιακή διάθεση. (Δεν βλέπω ακόμη διαφημίσεις διάσπαρτες σε κανένα από τα εισερχόμενά μου.)

Επιπλέον, τις τελευταίες εβδομάδες, ορισμένοι χρήστες στην εφαρμογή για κινητά του πελάτη άρχισαν επίσης να παρατηρούν διαφημίσεις με αποκρουστικές, πλήρους μεγέθους εικόνες στην κορυφή των εισερχομένων τους.

Ο ιστότοπος της Google προς το παρόν δεν υποδεικνύει εάν πουλάει διαφημίσεις που τοποθετούνται στο κέντρο των εισερχομένων, με μια σελίδα υποστήριξης να λέει ότι το Gmail προσφέρει “επεκτάσιμες διαφημίσεις στην κορυφή των καρτελών των χρηστών”. Μια άλλη σελίδα σχετικά με τις καμπάνιες Discovery της Google δείχνει ένα παράδειγμα διαφήμισης Gmail που εμφανίζεται για άλλη μια φορά στην κορυφή των εισερχομένων ενός χρήστη.

Σε απάντηση στις ανησυχίες ενός χρήστη σχετικά με τις τοποθετήσεις διαφημίσεων στη μέση των εισερχομένων στο Twitter, ο επίσημος λογαριασμός Gmail είπε αόριστα ότι “δεν ακούγεται καλό” και τον κατεύθυνε σε μια σελίδα υποστήριξης που εξηγεί πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις. Το The Verge επικοινώνησε με την Google με αίτημα για περισσότερες πληροφορίες και θα ενημερώσουμε αυτό το άρθρο αν λάβουμε νέα.