Τεχνολογία

Εκσυγχρονισμός apps: Τι προσφέρει στους παρόχους οικιακής υγειονομικής περίθαλψης

Εκσυγχρονισμός apps: Τι προσφέρει στους παρόχους οικιακής υγειονομικής περίθαλψης
Εκσυγχρονισμός apps: Πιο σύγχρονες εφαρμογές οδηγούν στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση του τεχνικού χρέους και την ενεργοποίηση νέων δυνατοτήτων.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Με εκατομμύρια ηλικιωμένους που προσπαθούν να μείνουν στα σπίτια τους για όσο το δυνατόν περισσότερο, η φροντίδα στο σπίτι έχει γίνει μια μεγάλη επιχείρηση. Η ικανοποίηση της αυξανόμενης ζήτησης απαιτεί μεγάλο εργατικό δυναμικό, εστίαση στην αποτελεσματικότητα και προθυμία προσαρμογής. Για πολλούς παρόχους οικιακής υγειονομικής περίθαλψης, αυτό σημαίνει εκσυγχρονισμό των εφαρμογών για την απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση του τεχνικού χρέους και την ενεργοποίηση νέων δυνατοτήτων.


Στην Amedisys, με έδρα στο Baton Rouge, La., ο εκσυγχρονισμός των δυνατοτήτων απομακρυσμένης διαχείρισης συσκευών του τμήματος πληροφορικής με την πλατφόρμα vPro® της Intel ήταν μια «μεγάλη, μεγάλη νίκη», λέει ο Αντιπρόεδρος της Enterprise Solutions Michael Phillips. Ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους οικιακής υγειονομικής περίθαλψης του έθνους, η Amedisys φροντίζει περισσότερους από 465.000 ασθενείς κάθε χρόνο σε 37 πολιτείες και την Ουάσιγκτον, DC. Ο οργανισμός έχει περίπου 22.000 υπαλλήλους και εργολάβους.

Περισσότεροι από 8.000 από αυτούς χρησιμοποιούν φορητούς υπολογιστές με δυνατότητα Intel vPro®, συμπεριλαμβανομένων 1.200 απομακρυσμένων εταιρικών υπαλλήλων και 7.000 υπαλλήλων που διαχειρίζονται λειτουργίες back-office σε περίπου 520 περιφερειακά κέντρα φροντίδας. Στο παρελθόν, η απομακρυσμένη παρακολούθηση και διαχείριση (RMM) και η αντιμετώπιση προβλημάτων επιπέδου 2 ήταν επίπονες για το προσωπικό πληροφορικής και χρονοβόρες για τους χρήστες. Όταν τα προβλήματα δεν μπορούσαν να επιλυθούν εξ αποστάσεως, οι χρήστες έπρεπε να στείλουν τις συσκευές τους για επισκευή, γεγονός που επιβράδυνε την παραγωγικότητα και αύξανε το κόστος.

Αν και η Amedisys διέθετε ένα εργαλείο απομακρυσμένης διαχείρισης, χρησίμευε κυρίως για παρακολούθηση τοποθεσίας. Στα τέλη του 2022, η Amedisys βρισκόταν στην αγορά μιας νέας λύσης τεχνητής νοημοσύνης RMM όταν έμαθε από την CDW ότι η Intel vPro® — ήδη ενσωματωμένη στους φορητούς υπολογιστές που είχε αγοράσει — προσέφερε όλες τις δυνατότητες που χρειαζόταν η εταιρεία χωρίς επιπλέον κόστος. Απλώς έπρεπε να ενεργοποιηθεί.

Ο Ed Lewis, διευθυντής επιχειρηματικών συστημάτων στην Amedisys, εντυπωσιάστηκε που αντί να προσπαθήσει να πουλήσει στον οργανισμό του μια νέα λύση, η CDW τον βοήθησε να επιτύχει σημαντικές εξοικονομήσεις. Η Amedisys θα μπορούσε να ακυρώσει την ετήσια συνδρομή 130.000 $ στην παλιά λύση και δεν θα χρειαζόταν να αγοράσει τίποτα νέο. «Αυτό είχε απήχηση σε μένα», λέει ο Lewis. «Αυτό είναι μια συνεργασία».

Απλούστερη, ταχύτερη υποστήριξη

Πολλοί διαχειριστές δεν αντιλαμβάνονται την πλήρη έκταση των δυνατοτήτων της Intel vPro®. Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η Intel συνεργάστηκε με την CDW και άλλους ειδικούς για να βοηθήσει στην παροχή και την κλιμάκωση μιας υπηρεσίας ενεργοποίησης. Ορισμένες λειτουργίες Intel vPro® είναι διαθέσιμες από την πρώτη μέρα, αλλά η απομακρυσμένη διαχείριση πρέπει να είναι ενεργοποιημένη, ώστε οι διαχειριστές να μπορούν να τη διαμορφώσουν για το περιβάλλον τους. Για παράδειγμα, ορίζοντας δικαιώματα πρόσβασης για διάφορες ομάδες χρηστών για τη διατήρηση της συμμόρφωσης με το HIPAA.

Στην Amedisys, ο διαχειριστής συστημάτων Marc Gleason και ένας μηχανικός CDW συνεργάστηκαν στη διαδικασία ενεργοποίησης. Εγκατέστησαν και διαμόρφωσαν τον διακομιστή με τον οποίο θα επικοινωνούσαν οι απομακρυσμένοι φορητοί υπολογιστές και εγκατέστησαν το Endpoint Management Assistant της Intel που βασίζεται σε σύννεφο. Το EMA επιτρέπει μια ασφαλή σύνδεση με μια συσκευή μέσω της τεχνολογίας Active Management της Intel. Ο Gleason λέει ότι η ενεργοποίηση ήταν απλή και η διεπαφή Intel vPro® είναι διαισθητική. «Δεν χρειάζεται να το χαρίσεις», προσθέτει. «Απλώς λειτουργεί».

Για μια τόσο απλή επέμβαση, τα αποτελέσματα ήταν βαθιά. Ο χρόνος διακοπής λειτουργίας έχει μειωθεί δραματικά επειδή οι υπάλληλοι της Βαθμίδας 2 μπορούν εύκολα να μεταβούν για να αντιμετωπίσουν προβλήματα, να ενημερώσουν τα Windows, να κάνουν νέα εικόνα μηχανών και να εκτελέσουν άλλες εργασίες. Συγκεκριμένα, μπορούν να τα κάνουν όλα αυτά κάτω από το λειτουργικό σύστημα, ακόμα κι αν ένα μηχάνημα έχει κολλήσει, αρκεί να είναι συνδεδεμένο και συνδεδεμένο.

Ως απόδειξη της αλλαγής, ο Phillips λέει ότι η εξαμελής ομάδα του Tier 2 καθαρίζει πλέον την ουρά της κάθε μέρα. Η επικαιρότητα έχει σημασία, δεδομένου ότι οι υπάλληλοι του περιφερειακού κέντρου φροντίδας είναι υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό των φροντιστών. «Εάν το μηχάνημά σας έχει εξαντληθεί στη χρήση μνήμης και επανεκκινείται κάθε φορά που προσπαθείτε να κάνετε προγραμματισμό, είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει τη φροντίδα των ασθενών», λέει ο Phillips.

Παρόλο που η ομάδα της Phillips εστιάζει στην υποστήριξη τελικού χρήστη, η ομάδα της Lewis αξιοποιεί το Intel vPro® για προληπτικές, επιχειρηματικές δραστηριότητες, ιδιαίτερα που σχετίζονται με την ασφάλεια. «Εάν μια συσκευή δεν είναι κρυπτογραφημένη, κάτι που είναι υποχρεωτικό στην υγειονομική περίθαλψη, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Intel vPro® για να το επιλύσουμε χωρίς να διακόψουμε τον χρήστη», λέει. Ο Lewis επαίνεσε επίσης την ασφάλεια της πλατφόρμας: “Το Intel vPro® έχει τη δική του ασφάλεια γύρω από αυτό επειδή βρίσκεται στο chipset και τα πάντα είναι χτισμένα στην ίδια τη συσκευή.”