Τεχνολογία

Covid-19 Κίνα: Μελέτη της μετάδοσης της νόσου σε κινεζικά σχολεία

Covid-19 Κίνα: Μελέτη της μετάδοσης της νόσου σε κινεζικά σχολεία
Το ποσοστό μετάδοσης του ιού ήταν υψηλότερο κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων από ό,τι κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, αν και συνήθως υπάρχει μεγαλύτερη ανησυχία για τη μετάδοση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Οι συγγραφείς συνιστούν έναν ρυθμό εξαερισμού της αίθουσας διδασκαλίας 30 κυβικά μέτρα ανά ώρα και ανά άτομο, ο οποίος είναι γενικά εφικτός με το άνοιγμα των παραθύρων σε καλές καιρικές συνθήκες και με συστήματα φρέσκου αέρα τις υπόλοιπες ώρες.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Covid-19 Κίνα: Οι μαθητές στην Κίνα, που παρακολουθούνται με φορητές συσκευές, παρέχουν δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά στενής επαφής που μπορεί να επηρεάσει τη μετάδοση του ιού, σύμφωνα με μια μελέτη. Ο Nan Zhang και οι συνεργάτες του τοποθέτησαν φορητές συσκευές παρακολούθησης σε 24 παιδιά σε ένα σχολείο που αποτελείται από μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου στην επαρχία Jiangsu της Κίνας. Τα ευρήματά τους δημοσιεύονται στο περιοδικό PNAS Nexus.


Επιλέχθηκαν δύο εθελοντές από κάθε τάξη, 1-12, και τους ζητήθηκε να καθίσουν κοντά στη μέση της τάξης. Για 45 λεπτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος και 10 λεπτά κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων μεταξύ δύο τάξεων, οι συσκευές κατέγραφαν τη διαπροσωπική απόσταση των παιδιών, τον προσανατολισμό του προσώπου, τη σχετική θέση (οριζόντια και κάθετη), το ποσοστό στενής επαφής και τον αριθμό των ατόμων ανά στενή επαφή. Ως στενή επαφή ορίστηκε κάθε αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο ή πρόσωπο με πλάτη/πλάτη μεταξύ ατόμων σε απόσταση 1,5 μέτρου. Οι συγγραφείς συνέλεξαν 251.558 σημεία δεδομένων γεγονότων στενής επαφής και διαπίστωσαν ότι τα μικρότερα παιδιά είχαν υψηλότερα ποσοστά στενής επαφής από τα μεγαλύτερα παιδιά. Οι περισσότερες προσωπικές επαφές συνέβησαν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Κατά μέσον όρο, τα παιδιά βρίσκονταν σε στενή επαφή με άλλα παιδιά 37% του χρόνου κατά τη διάρκεια του μαθήματος και 48% του χρόνου κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Οι συγγραφείς εκτιμούν ότι το μεγαλύτερο μέρος της μετάδοσης του ιού COVID-19 στο σχολείο θα γινόταν μέσω αερομεταφερόμενης μετάδοσης σε μεγάλες αποστάσεις, αν και η αερομεταφερόμενη μετάδοση σε μικρές αποστάσεις ήταν πιο πιθανή κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων – αλλά μόνο όταν δεν φορούσαν μάσκες.

Το ποσοστό μετάδοσης του ιού ήταν υψηλότερο κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων από ό,τι κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, αν και συνήθως υπάρχει μεγαλύτερη ανησυχία για τη μετάδοση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Οι συγγραφείς συνιστούν έναν ρυθμό εξαερισμού της αίθουσας διδασκαλίας 30 κυβικά μέτρα ανά ώρα και ανά άτομο, ο οποίος είναι γενικά εφικτός με το άνοιγμα των παραθύρων σε καλές καιρικές συνθήκες και με συστήματα φρέσκου αέρα τις υπόλοιπες ώρες.