Τεχνολογία

Blackout Microsoft: Χάος σε αεροδρόμια, σούπερ μάρκετ και τράπεζες από το blackout της Microsoft

Blackout Microsoft: Χάος σε αεροδρόμια, σούπερ μάρκετ και τράπεζες από το blackout της Microsoft
Blackout Microsoft: Η διακοπή των υπηρεσιών cloud της Microsoft οδήγησε σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Η διακοπή των υπηρεσιών cloud της Microsoft οδήγησε σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες. Η Ισπανία ανέφερε προβλήματα στα αεροδρόμιά της, ενώ το αεροδρόμιο του Βερολίνου ανέστειλε την εναέρια κυκλοφορία μέχρι τις 11:00 ώρα Ελλάδας λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα πληροφορικής. Η Ryanair, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης σε αριθμό επιβατών, προειδοποίησε τους επιβάτες για πιθανές διακοπές, οι οποίες θα επηρεάσουν όλες τις αεροπορικές εταιρείες που λειτουργούν στο δίκτυο της.


Η Air France ανέφερε ότι επηρεάζονται ορισμένες αεροπορικές πτήσεις, αν και οι αναχωρήσεις από τα αεροδρόμια του Παρισιού φαίνονταν να εκτελούνται κανονικά σύμφωνα με τη γαλλική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας. Στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» η αεροπορική κίνηση συνεχίζεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και η εξυπηρέτηση των επιβατών παραμένει ομαλή. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, μόνο μερικές αεροπορικές εταιρείες παρουσίασαν δυσλειτουργίες στα πληροφοριακά τους συστήματα, τις οποίες αντιμετώπισαν με παραδοσιακές μεθόδους check-in, όπως χρήση καρτών επιβίβασης. Δεν παρατηρήθηκαν σοβαρά προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων πέραν του συνηθισμένου. Προβλήματα αναφέρθηκαν επίσης σε αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, όπως η American Airlines, Delta Airlines, United Airlines και Allegiant Air, με εκατοντάδες πτήσεις να ακυρώνονται ή να καθυστερούν, σύμφωνα με το FlightAware.

Η Frontier Airlines ανακοίνωσε επίσης ότι τα συστήματά της επηρεάστηκαν από τη διακοπή λειτουργίας της Microsoft, αναφέροντας πιθανές επιπτώσεις στην κράτηση, το check-in και την πρόσβαση σε κάρτες επιβίβασης, καθώς και σε ορισμένες πτήσεις. Η Microsoft ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες cloud αποκαταστάθηκαν μετά τη διακοπή, αν και εξακολουθούν να παρατηρούνται προβλήματα. Η διακοπή επηρέασε πολλές επιχειρήσεις, όπως τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και σούπερ μάρκετ, προκαλώντας την εμφάνιση της μπλε οθόνης σφάλματος σε σταθμούς εργασίας Windows παγκοσμίως.

Η εταιρεία είχε ήδη δηλώσει από την Πέμπτη ότι οι πελάτες της ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με πολλές υπηρεσίες Azure και το Microsoft 365, περιλαμβάνοντας αποτυχίες στη λειτουργία διαχείρισης υπηρεσιών και στη συνδεσιμότητα ή διαθεσιμότητα υπηρεσιών.