Οι συζητήσεις για την τεχνητή νοημοσύνη και άλλες αυτοματοποιημένες λύσεις συνεχίζουν να βρίσκονται στο επίκεντρο του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης, ειδικά εν μέσω ανησυχιών για την έλλειψη προσωπικού και της οικονομικής πίεσης. Ειδικότερα, η γενετική AI έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών στελεχών υγειονομικής περίθαλψης και οι σχετικοί προμηθευτές έχουν ενσωματώσει τέτοιες λύσεις στα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, το περιπατητικό σύστημα ηλεκτρονικών αρχείων υγείας που βασίζεται σε eClinicalWorks Cloud, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το έτος ότι ενσωματώνει το ChatGPT με τις λύσεις διαχείρισης και πρακτικής άσκησης. Περίπου το 75 τοις εκατό των ηγετών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης πιστεύουν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη έχει προχωρήσει αρκετά ώστε να «αναδιαμορφώσει τη βιομηχανία», σύμφωνα με έρευνα της Bain το 2023, αλλά μόνο το 6 τοις εκατό έχει μια καθιερωμένη στρατηγική γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Φυσικά, αυτές οι συζητήσεις δεν περιορίζονται στα παραδοσιακά συστήματα υγειονομικής περίθαλψης, αλλά έχουν επηρεάσει και τον τομέα των υπηρεσιών γήρανσης και υγειονομικής περίθαλψης. Οι ηγέτες οργανισμών φροντίδας ηλικιωμένων σε όλες τις ΗΠΑ συγκεντρώθηκαν τον Νοέμβριο στην ετήσια συνάντηση και έκθεση LeadingAge 2023 στο Σικάγο για να συζητήσουν το μέλλον της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα τους και να αξιολογήσουν εκ νέου πώς αυτοματοποιημένες τεχνολογίες όπως η ρομποτική μπορούν να υποστηρίξουν καλύτερα ένα εργατικό δυναμικό που αγωνίζεται. Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για το ChatGPT και τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στο σύνολό της, ο Joe Velderman, αντιπρόεδρος καινοτομίας στο Fort Myers, με έδρα τη Φλόριντα, Cypress Living, προέτρεψε τους συναδέλφους του ηγέτες οργανισμών φροντίδας ηλικιωμένων να σκεφτούν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αμέσως εάν δεν το έχουν ήδη κάνει». Οι άνθρωποι ζουν ήδη τη ζωή τους με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, από προτάσεις βίντεο μέσω του αλγόριθμου του YouTube έως προτεινόμενες λέξεις και φράσεις για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του Gmail, είπε.
Στο Cypress Living, ο Velderman εξήγησε ότι ο οργανισμός χρησιμοποιεί AI σε λογισμικό helpdesk, το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά το έργο του τμήματος πληροφορικής. Ο οργανισμός δοκιμάζει επίσης ένα εσωτερικά αναπτυγμένο chatbot AI στο Microsoft Teams για υποστήριξη αποφάσεων από κλινικούς ιατρούς. «Είναι η ευκαιρία μας αυτή τη στιγμή να σκεφτούμε πώς θα χρησιμοποιήσουμε υπεύθυνα την τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον. Δεν μπορούμε να το κάνουμε λάθος», είπε. Ο Ντέιβιντ Λίντεμαν, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας και Γήρανσης στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϋ, είπε ότι κατανοούσε ότι πάντα θα υπήρχε φόβος με τη νέα τεχνολογία, αλλά ότι τα πράγματα πάντα θα αλλάζουν. Οι οργανισμοί πρέπει να προσαρμοστούν αλλά και να προχωρήσουν με κριτική ματιά.
Προέβλεψε ότι τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια θα είναι κεντρικά στη δημιουργία προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, ειδικά με ανησυχίες σχετικά με την προκατάληψη και την ποιότητα των δεδομένων. Ο Rama Chellappa, διακεκριμένος καθηγητής του Bloomberg στο Ινστιτούτο Διασφαλισμένης Αυτονομίας Johns Hopkins, τόνισε επίσης τη σημασία της διασφάλισης προστατευμένων πληροφοριών υγείας. Η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι το κλειδί για τη βελτίωση της φροντίδας των ηλικιωμένων με δύο τρόπους, είπε ο Lindeman: αυτοματοποίηση εργασιών back-end, όπως η δημιουργία εκθέσεις έτσι ώστε το προσωπικό να μπορεί να επικεντρωθεί στην καλύτερη διαχείριση της φροντίδας· και εξατομικευμένη φροντίδα για τη βελτίωση της δέσμευσης των κατοίκων.
Ο Βέλντερμαν είπε επίσης ότι υπήρχαν τρεις τύποι επιχειρήσεων: αυτές που είναι εγγενείς στην τεχνητή νοημοσύνη και ηγούνται της τεχνητής νοημοσύνης. αυτά που αναδύονται σε τεχνητή νοημοσύνη και θα μετατραπούν από την τεχνητή νοημοσύνη μόλις υιοθετήσουν τις λύσεις. και αυτά που είναι απαρχαιωμένα. Ήλπιζε ότι οι συνάδελφοι που θα συμμετείχαν στο συνέδριο θα ήταν στην ομάδα που αναδύεται στην τεχνητή νοημοσύνη. «Πρέπει να προσαρμοστούμε, πρέπει να μεταμορφωθούμε ή θα γίνουμε απαρχαιωμένοι», είπε ο Βέλντερμαν.