Έρευνα που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο ASA Advance 2022, το Anesthesiology Business Event, διαπίστωσε ότι ο προγραμματισμός που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μείωση της εξουθένωσης και στη βελτίωση της δέσμευσης των γιατρών. Έξι μήνες αφότου το αναισθησιολογικό τμήμα του Ochsner Health στη Νέα Ορλεάνη εφάρμοσε το νέο του σύστημα προγραμματισμού τεχνητής νοημοσύνης, η μέση βαθμολογία δέσμευσης 60 αναισθησιολόγων αυξήθηκε από 3,3 σε 4,2 στους 5, είπαν οι ερευνητές – μία από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις στο σύστημα υγείας Ochsner. “Υλοποιήσαμε τον προγραμματισμό της τεχνητής νοημοσύνης των αναισθησιολόγων το 2018 για να αυξήσουμε τον έλεγχο και την ευελιξία και είδαμε γρήγορα τα οφέλη”, δήλωσε ο υπεύθυνος των Αναισθησιολόγων.
“Κατά μέσο όρο, ο προγραμματισμός επιτρέπει στους αναισθησιολόγους μας να έχουν ένα ή δύο πρωινά και ένα ή δύο απογεύματα το μήνα για να επιτρέψουν την αύξηση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, ώστε να είναι καλύτερα σε θέση να παρακολουθούν εκδηλώσεις σημαντικές για αυτούς”, είπε. Το προηγούμενο σύστημα προγραμματισμού του Oschner βασιζόταν σε ένα υπολογιστικό φύλλο Excel, το οποίο επέτρεπε μία ή δύο παραλλαγές μετά την καταμέτρηση των αιτημάτων για ρεπό, τα χρονοδιαγράμματα κλήσεων και τη δίκαιη κατανομή των πρώτων σε σχέση με τις καθυστερημένες ημέρες. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το εργαλείο προγραμματισμού που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, σε σύγκριση, παρείχε ευελιξία και προβλεψιμότητα, εν μέρει αυξάνοντας τις ημέρες διακοπών και μειώνοντας τις μη χορηγούμενες ημέρες διακοπών.
Αυτό οδήγησε σε σημαντικά βελτιωμένα αποτελέσματα δέσμευσης από τους αναισθησιολόγους μέσα σε μισό χρόνο – υποδηλώνοντας, με τη σειρά του, μια καλύτερη σχέση εργασίας μεταξύ του οργανισμού και των κλινικών γιατρών, είπαν οι ερευνητές. Αν και ο Oschner δεν απάντησε σε αιτήματα για λεπτομέρειες από το Healthcare IT News σχετικά με τον συγκεκριμένο προμηθευτή που χρησιμοποιήθηκε, η ομάδα του Choudhry εξήγησε ότι το σύστημα προγραμματισμού AI ήταν επίσης εξαιρετικά επωφελές κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Το σύστημα δημιούργησε μια δίκαιη κατανομή των βάρδιων γιατρών στη μονάδα εντατικής θεραπείας, είπε ο Choudhry, ενώ εξετάζει την εξέλιξη των ευθυνών προσωπικού στα χειρουργεία. Οι γιατροί θα μπορούσαν επίσης να ζητήσουν προτιμήσεις για εργασία στη ΜΕΘ ή εργασία στο χειρουργείο, κάτι που ο Choudhry είπε ότι μείωσε το άγχος για κάποιο προσωπικό.
Ακόμη και σε μια εποχή γεμάτη απογοήτευση, φόβο και εξάντληση, ο Choudhry είπε ότι οι βαθμολογίες αφοσίωσης των γιατρών συνέχισαν να παραμένουν σταθερές κατά τη διάρκεια των αυξήσεων της COVID-19. “Ενώ το πρόγραμμα που δημιουργήθηκε από το προσωπικό χρειάστηκε 60 ώρες έως 75 ώρες το μήνα, το σύστημα AI δημιουργεί το πρόγραμμα σε μια περίοδο 14 ωρών και ουσιαστικά δημιουργεί έναν απεριόριστο αριθμό συνδυασμών για να προσφέρει την καλύτερη επιλογή προγράμματος για το τμήμα”, είπε. Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν επωφελής για τον προγραμματισμό τόσο για τους παρόχους όσο και για τους ασθενείς, ιδιαίτερα όταν ένα άτομο πρέπει να λάβει πολλά ραντεβού την ίδια μέρα. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτιστοποίηση του προγράμματος ενός κλινικού γιατρού, προσαρμόζοντας τον χρόνο που διατίθεται στους ασθενείς ανάλογα με τις ανάγκες τους.