Δασκάλα ζήτησε από τους μαθητές να αφήσουν το συναισθηματικό τους «φορτίο» στην πόρτα της αίθουσας
Μια δασκάλα μοιράστηκε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης μια απλή σχολική δραστηριότητα από την οποία μπορούμε όλοι να μάθουμε
Την πρώτη μέρα της επιστροφής στο σχολείο, η Karen Loewe ζήτησε από τους μαθητές αν θέλουν να γράψουν ό,τι τους ενοχλούσε σε ένα κομμάτι χαρτί, να το τσαλακώσουν και ύστερα να το πετάξουν μέσα στην αίθουσα. Τους είπε μάλιστα να μην περιλαμβάνουν τα ονόματά τους στο χαρτί ώστε να μπορούν να είναι ειλικρινείς χωρίς να φοβούνται την κριτική.
Ένας – ένας όλοι οι μαθητές πήραν ένα κομμάτι χαρτί και διάβασαν το περιεχόμενό του. Η Karen στη συνέχεια ρώτησε αν το παιδί που το έγραψε ήθελε να μιλήσει περισσότερο γι’ αυτό – κάτι που πολλά έκαναν. «Ποτέ δεν έχω ξανασυγκινηθεί τόσο πολύ όσο όταν αυτά τα παιδιά ανοίχτηκαν και μοιράστηκαν στην τάξη», έγραψε η Karen στο Facebook.
Οι μαθητές φαίνεται να μοιράστηκαν πολύ σοβαρά ζητήματα• πράγματα όπως η αυτοκτονία, γονείς στη φυλακή, ναρκωτικά στην οικογένεια, παραμέληση από τους γονείς τους, θάνατο, καρκίνο, απώλεια κατοικίδιων και άλλα πολλά.
Όπως θα καταλάβατε, πρόκειται για μια συναισθηματική δραστηριότητα. «Τα παιδιά που διάβαζαν τα σημειώματα έκλαιγαν κι εκείνα επειδή αυτό που διάβαζαν ήταν σκληρό», δήλωσε η Karen. «Το παιδί που το έγραψε επίσης πολλές φορές ξεσπούσε σε κλάματα».
«Ήταν μια μέρα όπου νιώθαμε συναισθηματικά εξαντλημένοι μετά, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι τα παιδιά τώρα θα επικρίνουν λίγο λιγότερο, θα αγαπούν λίγο περισσότερο και θα συγχωρούν λίγο γρηγορότερα».
Αφού διαβάστηκαν όλα τα σημειώματα, τοποθετήθηκαν σε μια πλαστική σακούλα που ήταν κρεμασμένη στην πόρτα της σχολικής αίθουσας. Αυτή η σακούλα είναι ένα μάθημα για τους μαθητές και για τους χιλιάδες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μοιράστηκαν αυτή τη φωτογραφία διαδικτυακά: όλοι έχουν φορτίο και γι’ αυτό δεν είναι ντροπή.
Για τα παιδιά ειδικά, η Karen εξήγησε ότι η σακούλα που κρέμεται εκεί ήταν για να δείξει ότι αν και όλοι έχουμε φορτίο, «θα το αφήσουμε στην πόρτα» και θα αφοσιωθούμε στη γνώση.