Ομορφιά

Εξατομίκευση στα καλλυντικά με βάση τον γενετικό κώδικα

Εξατομίκευση στα καλλυντικά με βάση τον γενετικό κώδικα
Your browser does not support the video tag. Ανάπτυξη και παραγωγή καλλυντικών προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής με ιδιωτική ετικέτα πραγματοποιεί και αναπτύσσει εταιρεία σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η εταιρεία μέσα από test DNA που έχει αναπτύξει για την αντιγήρανση, για τη διαχείριση βάρους, για την προδιάθεση ανάπτυξης ασθενειών, για τον […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Ανάπτυξη και παραγωγή καλλυντικών προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής με ιδιωτική ετικέτα πραγματοποιεί και αναπτύσσει εταιρεία σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η εταιρεία μέσα από test DNA που έχει αναπτύξει για την αντιγήρανση, για τη διαχείριση βάρους, για την προδιάθεση ανάπτυξης ασθενειών, για τον αθλητιατρικό έλεγχο και για την φαρμακογονιδιωματική, δίνει παράλληλα εξατομικευμένα καλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής με βάση τα αποτελέσματα DNA.


Συγκεκριμένα, η εταιρεία για τη δημιουργία προϊόντων με ιδιωτική ετικέτα αναλαμβάνει τις ακόλουθες υπηρεσίες: Βιβλιογραφική έρευνα πρώτων υλών, καινοτομιών, ανάπτυξη των συνθέσεων των καλλυντικών σκευασμάτων, δημιουργία προτύπων δειγμάτων για τις ενδιαφερόμενες αγορές, διεξαγωγή των δοκιμών φυσικοχημικής σταθερότητας, πρόταση υλικών συσκευασίας κατάλληλων για τη μορφή των προϊόντων, επίβλεψη της πιλοτικής παραγωγής των προϊόντων, επίβλεψη της πρώτης παραγωγής των προϊόντων, ανάπτυξη των φακέλων των προϊόντων σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία, υποστήριξη marketing σχετικά με το σχεδιασμό στρατηγικής εξόδου στα φαρμακεία, παραγωγή καλλυντικών προϊόντων (μικρές παραγωγές για φαρμακεία).

Tα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν κυρίαρχη και στρατηγική επιλογή των φαρμακείων. Η τάση αυτή φαίνεται να ενισχύεται και να είναι στην φάση της ανάπτυξης ακόµη και στις χώρες που έχει εµφανιστεί χρόνια πριν, γιατί παρόλη την οικονοµική δυσπραγία, η υγεία παραµένει προτεραιότητα για όλους τους καταναλωτές. Η δυσκολία βρίσκεται στο κόστος που απαιτείται να καταβάλλει ο καταναλωτής. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα φαρμακεία, έρχονται να καλύψουν αυτό ακριβώς το κενό. Ο πελάτης µένει ικανοποιημένος και ο φαρμακοποιός µπορεί να καλλιεργήσει την πιστότητά του προσφέροντας αποτελεσματικές λύσεις σε πιο προσιτές τιµές.