Οι άνδρες φροντίζουν τον εαυτό τους πολύ περισσότερο από όσο το έκαναν στο παρελθόν. Άλλωστε ανέκαθεν η αγορά της περιποίησης ήταν γυναικεία υπόθεση. Σύμφωνα με μια έκθεση της Persistence Market Research, η παγκόσμια αγορά προϊόντων ανδρικής περιποίησης αναμένεται να αυξηθεί κατά 6,4% το 2021. Αυτή η ανάπτυξη αναμένεται να επιταχυνθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8% (CAGR) κατά την περίοδο 2021- 2031. Πρόκειται φυσικά για πολύ υψηλότερο ρυθμό από την ετήσια αύξηση 3,5%, η οποία καταγράφηκε από το 2016 έως το 2020. Έτσι, τα έσοδα από τις πωλήσεις προϊόντων περιποίησης ανδρών σε όλο τον κόσμο σχεδόν θα διπλασιαστούν έως το 2031 από την τρέχουσα αξία των 55,5 δισ. δολαρίων ΗΠΑ.
Πού επικεντρώνονται οι μεγαλύτερες αγορές;
Από γεωγραφική άποψη, η Βόρεια Αμερική αναμένεται να είναι η πιο προσοδοφόρα αγορά για τις εταιρείες ανδρικών προϊόντων περιποίησης. Σύμφωνα με τους αριθμούς, εκεί συγκεντρώνεται μια αγορά 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Τα τελευταία χρόνια, η περιποίηση των ανδρών στην περιοχή έχει μετατοπιστεί από μια συμβατική εστίαση στο ξύρισμα σε μια ευρύτερη προοπτική προσωπικής φροντίδας. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές υιοθετούν ποικίλες συνήθειες ξυρίσματος ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης επιθυμίας για καλά περιποιημένα γένια. Αυτό το γεγονός οδηγεί τις πωλήσεις κεριού γενειάδας και trimmer γενειάδων σε όλη την περιοχή. Η Νότια Ασία θα είναι επίσης μια σημαντική αγορά για τους κατασκευαστές, ανεβαίνοντας σε εντυπωσιακό CAGR 12,6% και καταλαμβάνοντας μερίδιο 9,4% της παγκόσμιας αγοράς.
Το 2020, η Ινδία αντιπροσώπευε μερίδιο 32,1% στην αγορά της Νοτίου Ασίας για προϊόντα περιποίησης ανδρών και αυτό το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί με ταχείς ρυθμούς. Όσον αφορά την Ανατολική Ασία, η Κίνα θα συνεχίσει να αποτελεί βασική αγορά. Οι πωλήσεις προϊόντων περιποίησης ανδρών αυξήθηκαν κατά 9,2% από το 2016 έως το 2031 στη χώρα. Σύμφωνα με την έκθεση, ο καλλωπισμός συνδέεται στενά με την καθαριότητα. Επιπλέον, συνδέεται με την επιθυμία ανάδειξης της βέλτιστης φυσικής κατάστασης για τον μέσο Κινέζο άνδρα. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει ευκαιρία να βελτιωθούν τα νούμερα ακόμη πιο πολύ στην κινεζική αγορά μέσω γνώσης και έγκρισης προϊόντων.
Η φροντίδα ξυρίσματος παραμένει η κύρια κατηγορία
Όσον αφορά τα προϊόντα, η φροντίδα ξυρίσματος αντιπροσωπεύει σήμερα ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς περίπου 42,3%. Σύμφωνα με την έκθεση της Persistence Market Research, τα προϊόντα μεσαίας τιμής, τα οποία είναι προσιτά στους άνδρες καταναλωτές, κατέχουν σήμερα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως και αναμένεται να κατέχουν περίπου 53,3% μερίδιο αγοράς το 2031. Τέλος, η λιανική πώληση στο διαδίκτυο αναμένεται να είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι διανομής. Αναμένεται μάλιστα να διαθέτει υψηλό CAGR 8,4% κατά την περίοδο 2021-2031. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών έχουν αλλάξει ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Άλλοι βασικοί παράγοντες που οδηγούν την αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο είναι η διαθεσιμότητα μιας ευρύτερης γκάμας επιλογής προϊόντων και οι εκπτώσεις.
Άλλες βασικές τάσεις περιλαμβάνουν την αυξανόμενη ζήτηση για φυσικά και βιολογικά προϊόντα μαζί με αρώματα χωρίς αλκοόλ.