Αυτοφροντίδα

Self care shopping: Τι είναι οι αγορές αυτοφροντίδας;

Self care shopping: Τι είναι οι αγορές αυτοφροντίδας;
Self care shopping: Οι ενήλικες ηλικίας 18 έως 24 ετών αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους πιο τακτικά από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα - και τέσσερις στους 10 το βάζουν στην επιθυμία για αυτοφροντίδα. 

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Οι ενήλικες ηλικίας 18 έως 24 ετών αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους πιο τακτικά από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα – και τέσσερις στους 10 το βάζουν στην επιθυμία για αυτοφροντίδα. Μια δημοσκόπηση σε 2.000 ενήλικες έδειξε ότι όσοι ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να φροντίσουν τον εαυτό τους με μικρά προϊόντα όπως σοκολάτα και προϊόντα περιποίησης του εαυτού τους, όπως μάσκες, έως και 51 φορές το χρόνο.


Αυτό το δημογραφικό καταναλώνει επίσης τα περισσότερα χρήματα για λιχουδιές – 681 £ ετησίως συνολικά – υποδηλώνοντας μια προσέγγιση ποσότητας και ποιότητας. Αντίθετα, τα άτομα ηλικίας 55 έως 64 ετών μεταχειρίζονται τους εαυτούς τους λιγότερο – ένα συγκριτικά χαμηλό 30 φορές ετησίως, ενώ ξοδεύουν επίσης το χαμηλότερο ποσό, £284. Με εντολή του Baileys, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 17% όλων των ερωτηθέντων δεν πιστεύουν ότι συμπεριφέρονται αρκετά συχνά στον εαυτό τους.

Αν και το 11% πιστεύει ότι στρέφεται σε μικρούς μαζευτές λίγο πολύ συχνά. Ανεξάρτητα από αυτό, το 52 τοις εκατό πιστεύουν ότι θα πρέπει να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια όσον αφορά τη θεραπεία του εαυτού τους – ίσως σκεφτούν περισσότερο πώς το κάνουν. Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι ή δικαιολογίες για να το κάνετε αυτό είναι να έχετε μια καλή μέρα (41%), να φροντίζετε τον εαυτό σας (37%) και να έχετε μια κακή μέρα (26%). Οι σοκολάτες, τα γεύματα έξω και τα βιβλία είναι οι κορυφαίες λιχουδιές για τον εαυτό σας, με το αγαπημένο τους κοκτέιλ, τα αρωματικά κεριά και τις θεραπείες σπα επίσης δημοφιλή.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα λουλούδια, το μακιγιάζ και τα φαγητά σε πακέτο – μαζί με τον φανταχτερό καφέ, τα κοσμήματα και τα κέικ. Και φαίνεται να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα – το 57% είπε ότι αισθάνεται καλύτερα για τον εαυτό του αφού αγόρασε pick-me-up. Πιο συγκεκριμένα, το 39% είπε ότι τείνουν να αισθάνονται ευτυχισμένοι, ενώ το 14% αισθάνονται ενθουσιασμένοι – ωστόσο, το 7% αισθάνονται ένοχοι. Αυτό μπορεί να είναι ένας παράγοντας στην τάση τους να ξοδεύουν χρήματα σε άλλους – κάτι που το 95% των ερωτηθέντων είπε ότι το κάνει.

Τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών έχουν τη μεγαλύτερη τάση να μοιράζονται την αγάπη – αγοράζοντας 47 λιχουδιές για άλλους ετησίως, που είναι 11 περισσότερες από τον μέσο ενήλικα. Και με τη δαπάνη τους 555 £, η μελέτη που διεξήχθη μέσω του OnePoll διαπίστωσε ότι ξοδεύουν επίσης το υψηλότερο ποσό – 198 £ περισσότερο από τον μέσο όρο συνολικά. Τα κίνητρα για να θέλουν να ξοδέψουν χρήματα σε άλλους με αυτόν τον τρόπο περιλαμβάνουν το να θέλουν να ομορφύνουν τη μέρα τους (60%) και να θέλουν να δείξουν σε κάποιον ότι τους σκέφτονται (53%).