Η κοινωνία τείνει να έλκεται προς τη φύση σε περιόδους μεγάλης ανησυχίας και προς τα αστικά κέντρα σε περιόδους τεχνολογικής προόδου ή αισιοδοξίας. Είναι ενδιαφέρον ότι μεγάλο μέρος του τρέχοντος άγχους μας έχει τις ρίζες του στην περιβαλλοντική μας κατάσταση. Συμπεριφερόμαστε όπως συνηθίζουμε, στρεφόμαστε δηλαδή στη Μητέρα Γη για να σώσουμε τις πληγές μας, και ελπίζουμε στη διαδικασία να βοηθήσουμε να θεραπεύσουμε κάποιες από τις πληγές της. Το Renaturing έχει γίνει κίνημα στην κοινωνία μας. Υπάρχει ακόμη και ένας όρος για το κακό που προκαλεί στην υγεία και την ευτυχία μας η αποσύνδεση από τη φύση: Διαταραχή ελλειμματικής φύσης.
Η πανδημία έκανε πολλούς από εμάς να κλειστούν σε εσωτερικούς χώρους, διασυνδεόμενοι με την τεχνολογία συνεχώς στις οθόνες μας ακατάπαυστα:
- είτε σε εικονικές συσκέψεις,
- είτε μέσω email,
- είτε παρακολουθώντας συνέδρια,
- είτε κάνοντας διάλειμμα με το Netflix.
Δεν έχουμε πραγματική ανθρώπινη αλληλεπίδραση, αλλά ανυπομονούμε για να νιώσουμε το φως του ήλιου στο δέρμα μας, απορροφώντας τη βιταμίνη D όπως ήθελε η φύση και όχι μέσω συμπληρωμάτων. Οι γιατροί και οι θεραπευτές συνιστούν στους ασθενείς να βιώνουν τον κόσμο γύρω τους για διαστήματα 20 λεπτών και να περπατούν ξυπόλητοι στο γρασίδι για να επανασυνδεθούν με τη γη ή μέσω της ζωντανής μήτρας, που είναι ο κεντρικός σύνδεσμος μεταξύ των ζωντανών κυττάρων.
Πριν από την πανδημία χρησιμοποιούσαμε την τεχνολογία περισσότερες από γενιές πριν από εμάς και τη φύση/το ύπαιθρο όλο και λιγότερο. Βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου είναι υψίστης σημασίας για εμάς να «επανασχεδιάζουμε τον εαυτό μας». Η επαναφορά ή η αυτορρύθμιση από μόνη της δημιουργεί δυνατότητες ελπίδας και ανθρώπινης υγείας και οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να κάνουν ακριβώς αυτό.
Στα τέλη του 2021, το Mojo κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ. Τα μασήματα με γεύση φρούτων συνδυάζουν λειτουργικά μανιτάρια, όπως η χαίτη του λιονταριού, με βότανα της Αγιουρβέδα σε κόμμι για ενέργεια και παραγωγικότητα. Τα αποτελέσματα του Mojo συγκρίνονται έξυπνα από τη μάρκα με ένα ταξίδι μικροδοσολογίας χωρίς ψυχεδελικά, που υπόσχεται μια μετά λάμψη τέσσερις ώρες μετά την κατάποση. Ως η πιο αγχωμένη γενιά μέχρι σήμερα, η Gen Z δίνει προτεραιότητα στην ψυχική της υγεία.
Αναζητούν λύσεις για να βελτιώσουν την ευεξία τους μέσα από την ομορφιά και την προσωπική φροντίδα για να ηρεμήσουν. Οι θεωρούμενες επωνυμίες μπαίνουν για να υποστηρίξουν με ουσιαστικές συζητήσεις και προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να καθιερώσουν την ευεξία ως εκμετάλλευση πρώιμου σταδίου της ζωής. Η Gen Z αναζητά προϊόντα ομορφιάς και ευεξίας με βάση τη φύση που ενισχύουν τη σωματική και ψυχική τους ευεξία. Δεν είναι μόνο περιστασιακό γι’ αυτήν την ομάδα καταναλωτών, αλλά είναι πλέον ο τρόπος ζωής τους.