Αυτοφροντίδα

Ειδικές ανάγκες: Πώς να διδάξετε την αποδοχή παιδιών με ειδικές ανάγκες σε συνομήλικούς τους;

Ειδικές ανάγκες: Πώς να διδάξετε την αποδοχή παιδιών με ειδικές ανάγκες σε συνομήλικούς τους;
Ειδικές ανάγκες: Κάθε παιδί είναι διαφορετικό και έχει μοναδικές ικανότητες. Αυτή η κατανόηση από ένα νευροτυπικό παιδί θα βοηθούσε να αγκαλιάσει την ηλικιακή ομάδα των ειδικών αναγκών του με συμπόνια και ενσυναίσθηση. 

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Κάθε παιδί είναι διαφορετικό και έχει μοναδικές ικανότητες. Αυτή η κατανόηση από ένα νευροτυπικό παιδί θα βοηθούσε να αγκαλιάσει την ηλικιακή ομάδα των ειδικών αναγκών του με συμπόνια και ενσυναίσθηση. Υπάρχουν μερικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για την προώθηση της ευγένειας σε νευροτυπικά παιδιά.

  • Δώστε ένα θετικό παράδειγμα: Οι γονείς έχουν μια μοναδική ικανότητα να επηρεάζουν τα παιδιά τους. Το πώς ένας γονέας συμπεριφέρεται/απευθύνεται σε ένα παιδί με ειδικές ανάγκες είναι αυτό που θα ρουφήξει το παιδί. Εάν ένας ενήλικας αγνοεί τα άτομα με αναπηρία όταν είναι κοντά τους, θα ακολουθήσει τη διορατικότητα και θα επαναλάβει το ίδιο. Οι γονείς μπορούν να δώσουν ένα θετικό παράδειγμα ακολουθώντας και απεικονίζοντας αυτό που διδάσκουν στις πράξεις τους. Το να κοροϊδεύει το παιδί με ειδικές ανάγκες από έναν γονιό θα ενστάλαγε το ίδιο και στο μυαλό του παιδιού.
  • Πρόβες απόδοσης: Αφήστε το παιδί σας να κάνει πρόβες απόδοσης ξεπερνώντας τον εκφοβισμό και απαγορεύοντας κάθε συμπεριφορά που προκαλεί άβολα στους συνομηλίκους του με αναπηρία. Προσκαλέστε την οικογένεια ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες στο σπίτι σας. Όσο περισσότερο μπορεί ένας γονέας να εξομαλύνει τις αναπηρίες του προσκεκλημένου παιδιού, τόσο περισσότερο το παιδί του θα κατανοεί τις ανησυχίες και τις προοπτικές των άλλων. Θα βελτιώσει τις συνθήκες για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
  • Μην ντρέπεστε: Περιστασιακά, ένα παιδί μπορεί να ζητήσει περίπλοκες ερωτήσεις σχετικά με τις αναπηρίες, ξεκινώντας από έναν μεγάλο να εκθέσει ένα παιδί να ξεχάσει τις διακρίσεις που ακολουθεί. Αυτή η προσέγγιση θα δημιουργούσε υποψίες για το άτομο με αναπηρία. Μπορεί επίσης να υπονοεί κάτι ντροπιαστικό για κάποιον διαφορετικό από ένα παιδί χωρίς αναπηρία. Χρησιμοποιήστε το σημείο για να εισαγάγετε την κατανόηση και τη συμπόνια ενός παιδιού.
  • Σβήστε την περιέργεια: Γιατί το παιδί συμπεριφέρεται/ ενεργεί τόσο διαφορετικά; Χρησιμοποιήστε την ευκαιρία να εκπαιδεύσετε το παιδί σχετικά με τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό θα βοηθήσει το παιδί να κατανοήσει την προοπτική και τον σκοπό της συμπεριφοράς άλλων παιδιών. Όσο περισσότερο καταλαβαίνει το παιδί, τόσο πιο συμπονετικό θα γίνει.

  • Εστίαση στα θετικά: Περιγράψτε την αναπηρία με τρόπο που βασίζεται σε γεγονότα. Μια άλλη εξαιρετική μέθοδος για να φυτέψετε την εύνοια και την καλοσύνη σε ένα παιδί είναι να τους ζητήσετε πώς θα έκριναν εάν δεν μπορούσαν να κάνουν κάποια από τα αντικείμενα που εκτιμούν. Αυτή η άσκηση θα τους βοηθούσε να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματα του ειδικού παιδιού.
  • Να είστε πάντα έτοιμοι με απλές ερωτήσεις όπως: Γιατί είναι αυτό το αγόρι σε αναπηρικό καροτσάκι; Ή γιατί αυτό το παιδί δεν μιλάει; Εξουδετερώνοντας την περιέργειά τους με λογικές απαντήσεις θα τους κάνει να κατανοήσουν τον λόγο πίσω από άλλες παιδικές αναπηρίες.