Η ευγένεια και οι κανόνες εθιμοτυπίας είναι από τα πράγματα που μπορεί να κάνουν τη διαφορά όταν μένετε σε ένα ξενοδοχείο. Ένα ξενοδοχείο είναι συνήθως φιλόξενο, άνετο και το προσωπικό ευγενικό, και οι εργαζόμενοι προσπαθούν να κάνουν τη διαμονή σας όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη, με διακριτικό τρόπο. Αλλά ένα ξενοδοχείο δεν είναι το σπίτι σας. Μοιράζεστε τον χώρο με άλλους επισκέπτες και μέλη του προσωπικού, πράγμα που σημαίνει ότι το να ακολουθείτε κάποιους κανόνες ευγένειας και εθιμοτυπίας, είναι βέβαιο ότι μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη διαμονή σας.
Δείτε ποια πράγματα δεν πρέπει να κάνετε σε ένα ξενοδοχείο
- Μην περιμένετε να δώσετε φιλοδώρημα για την καθαριότητα στο τέλος της διαμονής σας.
Το φιλοδώρημα είναι απαραίτητο όταν μένετε κάπου όπου σας περιποιούνται άλλοι. Μην περιμένετε, λοιπόν, να δώσετε φιλοδώρημα για την καθαριότητα του δωματίου μόνο στο τέλος της διαμονής σας. Οι οικονόμοι που καθάρισαν το δωμάτιό σας μπορεί να μην εργάζονται την τελευταία μέρα της διαμονής σας, άρα μπορεί να μην λάβουν τα χρήματα που τους έχετε αφήσει. Αφήστε το φιλοδώρημα στο άστρωτο κρεβάτι κοντά στο μαξιλάρι για να είναι ξεκάθαρο ότι προορίζεται για το προσωπικό.
- Μην μονοπωλείτε τους κοινόχρηστους χώρους.
Μην μονοπωλείτε τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Εάν υπάρχουν περιορισμένες πρίζες στο λόμπι, μην φορτίζετε το τηλέφωνο για ώρες. Και αν είστε στο γυμναστήριο, μείνετε στο κάθε μηχάνημα για 30 λεπτά το πολύ, εκτός αν είστε μόνοι.
- Μην χρησιμοποιείτε το κινητό σας σε αυτούς τους χώρους.
Όταν βρίσκεστε σε αυτούς τους κοινόχρηστους χώρους, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι δεν θέλουν όλοι να ακούσουν την τηλεφωνική σας συνομιλία.
- Μην υποθέσετε ότι τα δωμάτια έχουν καλή ηχομόνωση.
Μην υποθέτετε ότι τα δωμάτια έχουν καλή ηχομόνωση. Ακόμη και μερικά πεντάστερα ξενοδοχεία δεν έχουν αρκετή απόσβεση ήχου μεταξύ των δωματίων. Διατηρήστε το θόρυβο στο ελάχιστο. Όχι μόνο όταν είστε στο δωμάτιό σας, αλλά όταν ανοίγετε και κλείνετε την πόρτα. «Αυτό μπορεί να είναι πολύ δυνατό για όσους μένουν στα διπλανά δωμάτια.
- Μην αφήνετε έξω τους δίσκους της υπηρεσίας δωματίου χωρίς να ειδοποιήσετε το προσωπικό.
Είναι κοινή πρακτική να βάζετε το δίσκο σας έξω από την πόρτα του δωματίου σας μόλις τελειώσετε το γεύμα σας. Αλλά δεν πρέπει ποτέ να το κάνετε χωρίς να ενημερώσετε το προσωπικό. Πρέπει να καλέσετε το προσωπικό της υπηρεσίας δωματίου για να ξέρουν ότι είναι εκεί και να έρθουν να το παραλάβουν πριν μείνει έξω όλη τη νύχτα. Έτσι θα αποφευχθούν τυχόν άσχημες μυρωδιές ή επισκέψεις εντόμων.
- Μην αλλάζετε τις ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά του δωματίου για τους μελλοντικούς επισκέπτες.
Ορισμένοι επισκέπτες ξενοδοχείων που αγαπούν τις φάρσες, τους αρέσει να κάνουν ένα αστείο σε όσους μείνουν στο ίδιο δωμάτιο μετά από αυτούς, μπερδεύοντας την τηλεόραση ή το ξυπνητήρι. Αλλά ακόμη και οι φαινομενικά αβλαβείς φάρσες μπορεί να έχουν συνέπειες. Δεν είναι αστείο και δεν είστε εκεί για να δείτε τι συμβαίνει ούτως ή άλλως, όταν αφήνετε την ένταση της τηλεόρασης στο μέγιστο ή το ξυπνητήρι ρυθμισμένο στις 3 τα χαράματα.
- Μην αφήνετε ένα τεράστιο χάος.
Μπορεί να πληρώνετε πολλά χρήματα τη βραδιά σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε το δωμάτιο σε άθλια κατάσταση.
- Μην ξεχνάτε να είστε ευγενικοί με όλους τους εργαζόμενους.
Πρέπει να αποδίδετε σεβασμό σε όλους όσους εργάζονται στο ξενοδοχείο. Μην ξεχνάτε τους ευγενικούς τρόπους σας με την υπηρεσία καθαριότητας, το προσωπικό της ρεσεψιόν, τους θυρωρούς και οποιονδήποτε άλλον ασχολείται με τις καθημερινές σας ανάγκες. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν χρειάζεται να είστε αγενείς. Σκεφθείτε πως θα σας φαινόταν να έρθει στο γραφείο σας κάποιος πελάτης και να είναι αγενής απέναντί σας. Δεν χρειάζεται να χαλάσετε την ημέρα κάποιου.