ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Τι αλλάζει από σήμερα στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Τι αλλάζει από σήμερα στα μέσα μαζικής μεταφοράς
Your browser does not support the video tag. Νέοι κανόνες ισχύουν από τη σήμερα στις μετακινήσεις των επιβατών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με γνώμονα την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση. Επιβάτες και προσωπικό καλούνται να φορούν υποχρεωτικά μάσκα και να κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις. Οι κανόνες στα ΜΜΜ Επιβεβλημένη η χρήση μάσκας σε μετρό, ηλεκτρικό, […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Νέοι κανόνες ισχύουν από τη σήμερα στις μετακινήσεις των επιβατών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με γνώμονα την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση. Επιβάτες και προσωπικό καλούνται να φορούν υποχρεωτικά μάσκα και να κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις.

Οι κανόνες στα ΜΜΜ


Επιβεβλημένη η χρήση μάσκας σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ λεωφορεία, τρόλεϊ, για επιβάτες και για εργαζόμενους

Δεν μετακινούμαστε αν έχουμε συμπτώματα ίωσης, έστω και ήπια

Διατηρούμε αποστάσεις ασφαλείας εντός συρμών και οχημάτων, όπως και σε σταθμούς και στάσεις.

Έλεγχος από «βοηθούς επιβατών» κατά την είσοδο μας σε 45 σημαντικότερους σταθμούς μετεπιβίβασης του Μετρό, που έχουν ανταπόκριση με τραμ και λεωφορεία και είναι και οι πιο πολυσύχναστοι για αποφυγή συνωστισμού Χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ μόνο εάν δεν υπάρχει άλλος τρόπος μετακίνησης και μόνο για σημαντικό λόγο

Χρησιμοποιούμε ιδιωτικά μέσα όπου είναι εφικτό

Δεν θα υπάρχει δακτύλιος Επιτρέπονται δύο επιβάτες σε κάθε ΙΧ (πέραν του οδηγού), από έναν επιβάτη που ισχύει μέχρι σήμερα

Αυξάνεται η συχνότητα δρομολογίων σε μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ

Απαγορεύεται η χρήση των ανελκυστήρων, με εξαίρεση τα άτομα με σοβαρά κινητικά προβλήματα

Παρατείνεται σε λεωφορεία και τρόλεϊ το μέτρο της απαγόρευσης εισόδου από την μπροστινή θύρα

Κλιμακωτή προσέλευση δημοσίων υπαλλήλων στις υπηρεσίες για αποφυγή συνωστισμού στα ΜΜΜ

Κάρτες απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ

Οι πολίτες που είχαν προμηθευτεί κάρτες απεριόριστων διαδρομών μηνιαίας ή μεγαλύτερης διάρκειας και δεν τις χρησιμοποίησαν, το διάστημα περιορισμού των μετακινήσεων, θα έχουν δυνατότητα πίστωσης στην κάρτας τους. Σε καμία περίπτωση δε θα χάσουν τα χρήματα τους. Όσοι έχουν ετήσια κάρτα, θα δοθεί ένα επιπλέον μπόνους- έκπτωση 10% το οποίο θα ισχύει και για όσους αγοράσουν προμηθευτούν τώρα νέα κάρτα.

Επιπλέον, τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό android μπορούν να λειτουργήσουν και ως αυτόματο σημείο επαναφόρτισης των προσωποποιημένων καρτών με απευθείας αγορά από το τηλέφωνο, χωρίς να χρειάζεται ο επιβάτης να μεταβεί σε εκδοτήρια ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης. Στις περιπτώσεις που το επιβατικό κοινό εξυπηρετείται σε αυτόματα μηχανήματα ή εκδοτήρια, συνιστάται η χρήση χρεωστικών / πιστωτικών καρτών.

Προαστιακός-Σιδηρόδρομος

Σε πλήρη λειτουργία τίθεται και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθηνών (Πειραιάς – Κιάτο, Πειραιάς – Αεροδρόμιο, Αθήνα – Χαλκίδα και ‘Ανω Λιόσια – Κορωπί). Η χρήση προστατευτικής μάσκας υποχρεωτική.

ΤΑΧΙ

Συνεχίζεται το μέτρο μεταφοράς ενός επιβάτη, με τις γνωστές εξαιρέσεις μεταφοράς γονέα με ανήλικα τέκνα ή συνοδείας ατόμου για ιατρικούς λόγους. Η χρήση προστατευτικής μάσκας απαραίτητη.

ΚΤΕΟ

Ανοίγουν όλα τα ΚΤΕΟ. Οι κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται είναι:

Ο τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού

Οι ελεγκτές και το λοιπό προσωπικό εφοδιασμένοι με γάντια και μάσκες, καθώς και οι οδηγοί που επισκέπτονται τα ΚΤΕΟ -Αντισηπτικό σε εμφανές σημείο

Αποφεύγεται εντός του χώρου της Γραμματείας – Ταμείου η παραμονή πολιτών εκτός του απαραίτητου χρόνου για την προσκόμιση των απαραίτητων για τον έλεγχο δικαιολογητικών και την παραλαβή του ΔΤΕ.

Βοηθοί επιβατών στα ΜΜΜ

Στη νέα πραγματικότητα, που θα διαμορφωθεί, οι επιβάτες θα έχουν την καθοδήγηση από τους «βοηθούς επιβατών». Οι περίπου «βοηθοί επιβατών» θα βρίσκονται σε κεντρικούς σταθμούς ανταποκρίσεων του μετρό με λεωφορεία, δίνοντας συμβουλές και οδηγίες προς το επιβατικό κοινό. Στόχος είναι η αποφυγή του συνωστισμού αλλά και η τήρηση των μέτρων.

Αυξάνονται τα δρομολόγια των ΜΜΜ

Στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό σήμερα η συχνότητα των συρμών είναι στα 7,5 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής και σχεδιάζουμε να κατέβει στα 6 λεπτά.

Στο Τραμ από τα 11 λεπτά στόχος είναι να φθάσουμε στα 8 λεπτά στις ώρες αιχμής.

Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από 550 οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα θα ανέλθουμε το επόμενο διάστημα στα 1.000.