Σεξουαλική Υγεία

Πρωτοποριακό προϊόν για αποξενωμένα ζευγάρια

Πρωτοποριακό προϊόν για αποξενωμένα ζευγάρια
Your browser does not support the video tag. Πώς έγινε η LoveSync από πρωτοποριακό προϊόν για αποξενωμένα ζευγάρια ο μεγάλος περίγελος του ίντερνετ Ένα ζεύγος κουμπιών προοριζόταν να μπει στα κομοδίνα των ζευγαριών που αντιμετώπιζαν προβλήματα στην κρεβατοκάμαρα. Όταν ενεργοποιούνται και τα δυο, ακτινοβολούν με ένα πράσινο φως και σηματοδοτούν τα χαρμόσυνα νέα: το άλλο σου […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Πώς έγινε η LoveSync από πρωτοποριακό προϊόν για αποξενωμένα ζευγάρια ο μεγάλος περίγελος του ίντερνετ

Ένα ζεύγος κουμπιών προοριζόταν να μπει στα κομοδίνα των ζευγαριών που αντιμετώπιζαν προβλήματα στην κρεβατοκάμαρα. Όταν ενεργοποιούνται και τα δυο, ακτινοβολούν με ένα πράσινο φως και σηματοδοτούν τα χαρμόσυνα νέα: το άλλο σου μισό θέλει να κάνετε σεξ! Αυτή ήταν η ιδέα της LoveSync που μάζεψε 442 υποστηρικτές στην πλατφόρμα χρηματοδότησης Kickstarter για να ρίξει το επαναστατικό προϊόν στην αγορά. Τι το επαναστατικό είχε;


Πως χωρίς να το εκφράσεις ρητά ή λεκτικά, θα μπορούσες να μεταφέρεις το ενδιαφέρον σου για ερωτική δράση στη σημερινή εποχή της αλλοτρίωσης. Αν το έτερον ήμισυ ανταποκρινόταν στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, οι δακτύλιοι έπαιρναν φωτιά. Η εκστρατεία έγινε από ένα παντρεμένο ζευγάρι από το Κλίβελαντ του αμερικανικού Οχάιο, τον 41χρονο Ryan Cmich και τον έρωτά του από το σχολείο ακόμα, την 39χρονη Jenn Cmich.

Αυτή ήταν η προσέγγισή τους για να σώσουν τόσα και τόσα ανέραστα ζευγάρια εκεί έξω, εκεί που ο γάμος απομακρύνει τα συμβαλλόμενα μέρη. Ήταν ο διακριτικός τρόπος να προτείνεις σεξ χωρίς να πιέσεις τον άλλο, υπαινισσόμενος απλώς τις προθέσεις σου. Και το αστείο είναι πως το project έγινε αμέσως viral, μόνο που οι δημιουργοί υποεκτίμησαν τον τρόπο αντίδρασης του κόσμου. Τα τεχνολογικά μέσα το έπαιξαν μεν, το έθαψαν δε. Ακόμα και στο «The Late Show with Stephen Colbert» παρουσιάστηκε με τον παρουσιαστή να χύνει όλη τη βιτριολική χολή του.

Η καμπάνια δεν πήγε άσχημα, 7.500 δολάρια ζητούσε το ζευγάρι για να κάνει πράξη τα κουμπιά του, 21.600 δολάρια μάζεψε. Μέσα σε γέλια και χλευασμούς φυσικά. Τα κουμπιά βγήκαν τελικά από τη μονάδα παραγωγής και είναι σήμερα στα σπίτια αρκετών ανθρώπων. Τουλάχιστον 442.

Παρά το γεγονός ότι δεν περπάτησε εμπορικά, το ζευγάρι σκοπεύει να ρίξει στην αγορά και νέα ερωτικά βοηθήματα για την άρρητη επικοινωνία του ζεύγους. Θέλει μάλιστα να μετατρέψει τη χλεύη και την κοροϊδία σε προσόν των νέων προϊόντων. Αν το σεξ είναι ακόμα ταμπού, σχολίασαν σε πρόσφατη συνέντευξή τους, και δεν μπορείς να μιλάς ανοιχτά γι’ αυτό, μπορείς τουλάχιστον να το υπαινίσσεσαι…