Σεξουαλική Υγεία

Ινδία: Οι νέες Ινδικές «σεξουαλικές νεοφυείς επιχειρήσεις» αμφισβητούν τα παλιά ταμπού

Ινδία: Οι νέες Ινδικές «σεξουαλικές νεοφυείς επιχειρήσεις» αμφισβητούν τα παλιά ταμπού
Το MyMuse πουλάει ήδη κεριά κατά παραγγελία και σχεδιάζει να επεκταθεί σε ρούχα και να προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής σεξ, ενώ η Gizmoswala πρόκειται να κατασκευάσει και να εξάγει παιχνίδια δικής της μάρκας σε άλλες χώρες της Νότιας Ασίας.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Ινδία: Το ζευγάρι πίσω από μια νέα start-up που χρησιμοποιεί παιχνίδια για ενήλικες και αναιδείς διαφημίσεις για να αμφισβητήσει τα μακροχρόνια ταμπού λέει ότι θέλει να αφαιρέσει την «ντροπή, την ενοχή και τον φόβο» από το σεξ στην Ινδία. Παρά την κληρονομιά της ως χώρα του Κάμα Σούτρα, οι ανοιχτές συζητήσεις γύρω από τη σεξουαλικότητα και την οικειότητα συχνά θεωρούνται άσεμνες στην εν πολλοίς συντηρητική χώρα.

Η MyMuse, που ιδρύθηκε από τους Anushka και Sahil Gupta, αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα με το μάρκετινγκ και τους δημιουργικούς ευφημισμούς, οι οποίοι λένε ότι κάνουν τα προϊόντα να φαίνονται λιγότερο τρομακτικά και ενθαρρύνουν τους αγοραστές για πρώτη φορά.

«Το Diwali έρχεται και το ίδιο θα πρέπει και εσείς! Και όπως πάντα, σας προτρέπουμε να αποθηκεύσετε τα πυροτεχνήματα για την κρεβατοκάμαρα», αναφώνησε μια τέτοια διαφήμιση στο Facebook πριν από μια από τις μεγαλύτερες θρησκευτικές γιορτές της Ινδίας και τα συνηθισμένα της πυροτεχνήματα, πέρυσι.

«Υπάρχει αυτή η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που σχετίζονται με την αγορά κάτι που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί στις οικείες σας περιοχές και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θέλαμε να γυρίσουμε», λέει η Anushka.

Το MyMuse είναι μία από τον αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων που οδηγούν σε ένα κύμα σεξουαλικής απελευθέρωσης μεταξύ νέων επαγγελματιών της πόλης, που ήδη περιηγούνται στις παγκόσμιες τάσεις στο Instagram και βολεύονται με εφαρμογές γνωριμιών όπως το Tinder, το Bumble και το Hinge.

Και οι επενδυτές στοιχηματίζουν σε αυτή την αναξιοποίητη αγορά στην αχανή χώρα του 1,4 δισεκατομμυρίου:

ο εκκολαπτόμενος τομέας των σεξουαλικών παιχνιδιών της Ινδίας αποτιμήθηκε σε 91 εκατομμύρια δολάρια από την TechSci Research το 2020 και προβλεπόταν να αυξάνεται 16 τοις εκατό ετησίως. – Χωρίς τσαμπουκά, χωρίς μισογυνισμό – Οι Guptas άρχισαν να αποστέλλουν διακριτικά συσκευασμένους δονητές – «μασάζ» στην ευγενική γλώσσα του MyMuse – κεριά και λιπαντικά από μια εφεδρική κρεβατοκάμαρα στο σπίτι τους κατά τη διάρκεια του lockdown του περασμένου έτους για την Covid-19.

Επωφελούμενη από τη ροή κεφαλαίων σε ινδικές νεοφυείς εταιρείες τεχνολογίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία έλαβε χρηματοδότηση εκκίνησης από εταιρείες επιχειρηματικού κεφαλαίου.

Έχουν κάνει περισσότερες από δώδεκα προσλήψεις και τώρα αποστέλλονται σε σχεδόν 200 πόλεις σε όλη τη χώρα. Χρησιμοποιώντας μια στοχευμένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λένε ότι προσπαθούν να επαναπροσδιορίσουν τη συζήτηση γύρω από το σεξ μακριά από συχνά «χαμηλές» απεικονίσεις σε ταινίες του Bollywood.

«Θέλουμε απλώς να αφαιρέσουμε όλη αυτή τη μισογυνία, τον σεξισμό από αυτήν την ιδέα και απλώς να την κάνουμε κάτι που είναι όμορφο, φυσικό, καθολικό», εξηγεί η Anushka, η οποία άφησε τη δουλειά της στο WeWork για να γίνει επιχειρηματίας. Υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός υπηρεσιών για τους σεξουαλικά περίεργους της Ινδίας:

η νεοσύστατη εταιρεία Gizmoswala προσφέρει παράδοση αυθημερόν σε κιτ δουλείας για τους κατοίκους της Βομβάης, ενώ το LoveTreats προτρέπει τους αγοραστές στο διαδίκτυο να ανακαλύψουν την «άτακτη πλευρά» τους με σετ εσωρούχων και τηλεκατευθυνόμενους δονητές.

Αλλά εξακολουθούν να πρέπει να παλεύουν με την ευρύτερη κοινωνία – ιδιαίτερα τις παλαιότερες, πιο συντηρητικές γενιές που λατρεύουν τη γυναικεία αρετή και τιμή, και μια κουλτούρα όπου οι κανονισμένοι γάμοι εξακολουθούν να είναι ο κανόνας. «Υπάρχουν πολλές Ινδίες όσον αφορά τη σεξουαλική επίγνωση.

Ενώ μια Ινδία έχει αποδεχτεί και έχει αλλάξει, μια άλλη αλλάζει αργά και μια άλλη είναι ακόμα 10 ή 20 χρόνια πίσω», λέει ο ειδικός σεξουαλικής αγωγής Jaya Aiyappa. Ομάδες επαγρύπνησης επιτέθηκαν σε ζευγάρια που πιστεύουν ότι δεν συμπεριφέρονται σύμφωνα με τις «ινδικές αξίες».

Οι πολιτικοί και η αστυνομία έχουν επίσης κατηγορηθεί για επιδρομές σε ξενοδοχεία, νυχτερινά μαγαζιά και επιθέσεις σε νεαρούς για δημόσιες εκδηλώσεις στοργής, ότι πίνουν ή φορούν απρεπή ρούχα.

Ένα φορτίο δονητών κατασχέθηκαν από το τελωνείο πέρυσι – αποτέλεσμα της έκρηξης των διαδικτυακών παραγγελιών κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας – επειδή η ινδική νομοθεσία εξακολουθεί να απαγορεύει την εισαγωγή «παιχνιδιών που μοιάζουν με μέρη του ανθρώπινου σώματος».

Αλλάξτε τη συνομιλία

Η έλλειψη διαλόγου γύρω από το σεξ μπορεί να οδηγήσει σε παραπληροφόρηση και κατάχρηση, προειδοποιεί ο Aiyappa, προσθέτοντας ότι ακόμη και οι προσπάθειες να εισαχθεί ένα ευρύτερο πρόγραμμα σπουδών σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχουν αντιμετωπίσει αντιδράσεις.

Η Anushka Gupta λέει ότι συνειδητοποίησε ότι τα πράγματα έπρεπε να αλλάξουν όταν επέστρεψε από τη δουλειά στο εξωτερικό και αγωνίστηκε να βρει ακόμη και βασικά προϊόντα σεξουαλικής υγείας, όπως αντισυλληπτικά και λιπαντικά. «Πρόκειται για μια κατάσταση που έχει καταρρεύσει», είπε, προσθέτοντας ότι οι Ινδές συχνά αντιμετωπίζουν μια κουλτούρα αναγκαστικής σιωπής γύρω από το σεξ.

«Είναι το πιο τυπικό ινδικό αίνιγμα όπου δεν θα μιλήσουν καθόλου σε μια γυναίκα για το σεξ μέχρι να παντρευτεί, και τη στιγμή που θα παντρευτεί θα λένε «Λοιπόν, πότε θα έρθει το μωρό;»». Αλλά πέρα ​​από την πρόκληση κοινωνικών κανόνων, αυτό το νέο κύμα νεοφυών επιχειρήσεων βλέπει μια ευκαιρία για μια βιομηχανία «σεξουαλικής ευεξίας» στην Ινδία.

Ο Sahil, ο οποίος έχει Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA από το Harvard Business School και προηγουμένως εργαζόταν σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια, λέει ότι τα περισσότερα νεαρά παντρεμένα ζευγάρια εξακολουθούν να ζουν με τις οικογένειές τους ενώ η κρεβατοκάμαρα είναι το μόνο μέρος της πραγματικής τους ιδιωτικότητας. «Το υπνοδωμάτιο στην Ινδία για πολλούς ανθρώπους είναι ένας από τους λίγους ασφαλείς χώρους που είναι ανέγγιχτοι», εξηγεί, περιγράφοντάς το ως την «όαση» ενός ζευγαριού.

Το MyMuse πουλάει ήδη κεριά κατά παραγγελία και σχεδιάζει να επεκταθεί σε ρούχα και να προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής σεξ, ενώ η Gizmoswala πρόκειται να κατασκευάσει και να εξάγει παιχνίδια δικής της μάρκας σε άλλες χώρες της Νότιας Ασίας.

Ο πολλαπλασιασμός των smartphone και η εύκολη πρόσβαση σε σύγχρονα ινδικά δράματα, όπως η επιτυχία του Netflix, το Lust Stories, αντιμετωπίζει επίσης θέματα ταμπού, όπως σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου και περιστασιακά ραντεβού, συμβάλλοντας στην ομαλοποίηση των συζητήσεων για την οικειότητα. Ζητώντας να διατηρήσει την ανωνυμία του, ένας 32χρονος επαγγελματίας, λέει σχετικά με την αλλαγή νοοτροπιών: «Είναι συναρπαστικό που αυτό τελικά συμβαίνει στην Ινδία. Η συζήτηση γύρω από το σεξ αλλάζει πραγματικά».