Ψυχική Υγεία

Υγεία μαθητές: Τρόποι για την ενδυνάμωση της ψυχικής υγείας των μαθητών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα

Υγεία μαθητές: Τρόποι για την ενδυνάμωση της ψυχικής υγείας των μαθητών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα
Υγεία μαθητές: Το 14% των φοιτητών στην Ινδία, ηλικίας 15 έως 24 ετών ανέφεραν ότι «συχνά νιώθουν κατάθλιψη ή ότι δεν ενδιαφέρονται να κάνουν πράγματα» σε μια μελέτη της UNICEF του 2021. 

Η φοιτητική ζωή είναι μια συναρπαστική περίοδος μετάβασης, όταν περνάμε το κατώφλι στην ενηλικίωση, επανασχεδιάζοντας τα προσωπικά μας όρια, λυγίζοντας την ανεξαρτησία μας και εξερευνώντας νέες ταυτότητες και επαγγελματικές διαδρομές. Αλλά καθώς ο κόσμος μας αλλάζει και επαναπροσδιορίζεται από προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, η οικονομική αβεβαιότητα και ο εθισμός στην τεχνολογία, οι μαθητές αγωνίζονται να αντεπεξέλθουν. Για παράδειγμα, στην Ινδία, το 14 τοις εκατό των νέων ηλικίας 15 έως 24 ετών ανέφεραν ότι «συχνά νιώθουν κατάθλιψη ή ότι δεν ενδιαφέρονται να κάνουν πράγματα» σε μια μελέτη της UNICEF του 2021. Τα στοιχεία του National Crime Records Bureau από το 2021 έδειξαν ότι οι αυτοκτονίες μαθητών στην Ινδία εκείνο το έτος ήταν στο υψηλότερο επίπεδο πέντε ετών.

“Σε μια εποχή που οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στο αποκορύφωμα της πείνας τους για ζωή, δυσκολεύονται να εμφανιστούν ακόμη και στο τραπέζι. Πιστεύω ότι τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να πρωτοστατήσουν στην αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, επανασχεδιάζοντας την ψυχική υγεία και την ευημερία στην πανεπιστημιούπολη”, λέει ο Prakriti Poddar, Global Head, Mental Health & Wellbeing, RoundGlass Living , η οποία προσφέρει λύση και εφαρμογή διαχείρισης του άγχους. Ο Poddar συνιστά τους ακόλουθους τρόπους για να γίνουν οι εκπαιδευτικές πανεπιστημιουπόλεις πιο ευνοϊκές για την ψυχική υγεία των μαθητών:

Δημιουργήστε ασφαλείς χώρους στην πανεπιστημιούπολη

Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να μιλούν για τους αγώνες ψυχικής τους υγείας και να αναζητούν υποστήριξη από εκπαιδευμένους επαγγελματίες.

Αξιοποιήστε την τεχνολογία ευημερίας

Απευθυνθείτε σε μαθητές με γνώσεις τεχνολογίας στη ζώνη άνεσής τους, αξιοποιώντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία ευεξίας (εφαρμογές, προγράμματα παρακολούθησης φυσικής κατάστασης, κ.λπ.). «Συμπληρώστε τις τεχνολογικές παρεμβάσεις με υποστηρικτικές πρακτικές ευεξίας, όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα , οι ιστορίες ύπνου και οι υγιεινές συνταγές», λέει η Poddar, η οποία είναι μητέρα τριών μαθητών που πηγαίνουν σχολείο.

Δώστε προτεραιότητα στην ευημερία στην πανεπιστημιούπολη

Τοποθετήστε τη σημαία της ολιστικής ευημερίας στην πανεπιστημιούπολη, διατηρώντας την ευημερία των φοιτητών στο επίκεντρο κάθε διοικητικής και ακαδημαϊκής απόφασης.

Διοργανώστε εκδηλώσεις ευημερίας

Όπως εργαστήρια ψυχικής υγείας, συμβουλευτικές κατασκηνώσεις και εβδομάδες ευεξίας που διδάσκουν στους μαθητές τεχνικές μείωσης του στρες και του άγχους, όπως ο διαλογισμός, η επίγνωση και η γιόγκα.

Αποτρέψτε την εξουθένωση των μαθητών

Η ακαδημαϊκή υπερφόρτωση και η στέρηση ύπνου μπορεί να εξαντλήσουν τους μαθητές ψυχικά και σωματικά. Ο Poddar προσθέτει ότι οι κοινωνικές συνδέσεις και οι εξωσχολικές δραστηριότητες είναι σημαντικό μέρος της φοιτητικής ζωής και απαραίτητες για την ολιστική ανάπτυξή τους. Για να αντιστραφούν οι ανησυχητικές τάσεις στην ψυχική υγεία των μαθητών, ο Poddar λέει ότι θα πρέπει να τους παρέχονται σχετικοί πόροι και υποστήριξη. «Πρέπει να εμπνεύσουμε τους μαθητές να φροντίζουν τον εαυτό τους ασκώντας, δίνοντας προτεραιότητα στον ύπνο, τρώγοντας καλά και γίνονται κοινωνικοί. Εάν μπορούμε να βάλουμε τα εργαλεία στα χέρια τους, μπορούν να ενηλικιωθούν με την άφθονη υγεία, ευτυχία και ενσυναίσθηση που χρειάζεται ο κόσμος μας», καταλήγει.