Η εικονική διδασκαλία ή τηλεκπαίδευση μπορεί να ενέχει περισσότερους κινδύνους για την ψυχική υγεία και ευεξία των παιδιών, καθώς και των γονέων τους – σε σύγκριση με την δια ζώσης μάθηση – σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη (25 Μαρτίου) από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ. Εν μέσω πανδημίας, μπορεί να χρειαστεί περισσότερη υποστήριξη για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της σε όλους τους τομείς της υγείας των πολιτών.
Τι έδειξε η μελέτη
- Οι γονείς των οποίων τα παιδιά έλαβαν εικονική διδασκαλία ή ένα συνδυασμό εικονικής και δια ζώσης διδασκαλίας ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν αυξημένο κίνδυνο δυσφορίας σύμφωνα με τη νέα μελέτη των CDC. Οι ερευνητές εξέτασαν τις απαντήσεις της έρευνας από τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2020 1.290 γονέων με παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών.
- Σχεδόν το 25% των γονέων των οποίων τα παιδιά έλαβαν εικονική ή συνδυαστική διδασκαλία ανέφεραν επιδείνωση της ψυχικής ή συναισθηματικής υγείας των παιδιών τους, σε σύγκριση με το 16% των γονέων των οποίων τα παιδιά έλαβαν δια ζώσης εκπαίδευση.
- Επίσης γονείς των οποίων τα παιδιά έλαβαν εικονική ή συνδυαστική εκπαίδευση είχαν περισσότες πιθανότητες να αναφέρουν ότι τα παιδιά τους ήταν λιγότερο δραστήρια σωματικά, περνούσαν λιγότερο χρόνο έξω, καθώς και λιγότερο χρόνο με φίλους.
Οι γονείς επηρεάζονται επίσης από την τηλεκπαίδευση
- Περίπου το 54% των γονέων των οποίων τα παιδιά έλαβαν εικονική διδασκαλία ή τηλεκπαίδευση ανέφεραν συναισθηματική δυσφορία, σε σύγκριση με το 38% των γονέων των οποίων τα παιδιά έλαβαν δια ζώσης εκπαίδευση. Οι γονείς παιδιών που λαμβάνουν εικονική διδασκαλία ήταν επίσης πιο πιθανό να αναφέρουν εργασιακή επισφάλεια, απώλεια εργασίας, προκλήσεις στην φροντίδα των παιδιών, σύγκρουση μεταξύ εργασίας και παροχής παιδικής φροντίδας και δυσκολία στον ύπνο.
- Οι γονείς παιδιών που έλαβαν συνδυαστική διδασκαλία ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν απώλεια εργασίας και σύγκρουση μεταξύ εργασίας και παροχής παιδικής φροντίδας. Περίπου το 43% ανέφερε συναισθηματική δυσφορία.
Δείτε το σχετικό βίντεο: