Ψυχική Υγεία

Τηλεκπαίδευση: 100% διαδικτυακά μαθήματα συνδέονται με μεγαλύτερη ψυχολογική δυσφορία

Τηλεκπαίδευση: 100% διαδικτυακά μαθήματα συνδέονται με μεγαλύτερη ψυχολογική δυσφορία
Τηλεκπαίδευση: Τα κολέγια θα πρέπει να γνωρίζουν την επιβάρυνση της ψυχικής υγείας που σχετίζεται με την παρακολούθηση πλήρως διαδικτυακών μαθημάτων και να εξετάζουν πιθανές προσωπικές συνιστώσες και υποστήριξη για τους μαθητές

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Τα 100% απομακρυσμένα μαθήματα κολεγίου συσχετίστηκαν με υψηλότερα επίπεδα ψυχολογικής δυσφορίας το 2021 για τους μαθητές σε σύγκριση με εκείνους που παρακολουθούσαν μαθήματα υβριδικής μορφής, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε διαδικτυακά στις 30 Νοεμβρίου στο JAMA Network Open. Ο Abdelrahman El Tohamy, M.D., από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ στη Βοστώνη, και οι συνεργάτες του εξέτασαν τη σχέση μεταξύ του μοντέλου παράδοσης μαθημάτων και της ψυχολογικής δυσφορίας μεταξύ των φοιτητών κολεγίου των ΗΠΑ.


Η ανάλυση περιελάμβανε 59.250 προπτυχιακούς φοιτητές πλήρους φοίτησης που ερωτήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τις αρχές Ιουνίου 2021. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι μαθητές που παρακολούθησαν μαθήματα πλήρως διαδικτυακά (61,2 τοις εκατό) ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα ψυχολογικής δυσφορίας από εκείνους που παρακολούθησαν ένα συνδυασμό διαδικτυακών και προσωπικών μαθημάτων (35,3 τοις εκατό).

Έγινε έλεγχος σε:

  • γεωγραφική περιοχή,
  • έτος στο σχολείο,
  • φύλο,
  • φυλή και εθνικότητα,
  • επισιτιστική ασφάλεια,
  • τρέχουσες διαταραχές άγχους ή/και καταθλιπτικές διαταραχές,
  • ανησυχίες για την COVID-19
  • διαμονή (ζωή στην πανεπιστημιούπολη, εκτός πανεπιστημιούπολης με την οικογένεια ή άλλες ρυθμίσεις εκτός πανεπιστημιούπολης ),

Κατά την περαιτέρω προσαρμογή για τον χρόνο που αφιερώθηκε στην κοινωνικοποίηση με φίλους, η συσχέτιση ήταν επίσης σημαντική. «Τα ευρήματα αυτής της μελέτης υποδηλώνουν ότι οι επαγγελματίες ψυχικής υγείας μπορεί να θέλουν να εξετάσουν τη συσχέτιση των μοντέλων παράδοσης μαθημάτων με τα αποτελέσματα ψυχικής υγείας όταν εργάζονται με φοιτητές», γράφουν οι συγγραφείς. «Τα κολέγια θα πρέπει να γνωρίζουν την επιβάρυνση της ψυχικής υγείας που σχετίζεται με την παρακολούθηση πλήρως διαδικτυακών μαθημάτων και να εξετάζουν πιθανές προσωπικές συνιστώσες και υποστήριξη για τους μαθητές».