Ψυχική Υγεία

Σχολική Κρίση: Ηθική παρακμή & προβλήματα ψυχικής υγείας λόγω πανδημίας covid

Σχολική Κρίση: Ηθική παρακμή & προβλήματα ψυχικής υγείας λόγω πανδημίας covid
"Η πανδημία έχει σαφές και σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των μαθητών. Αυτό το στιγμιότυπο του αντίκτυπου της πανδημίας στην ψυχική υγεία είναι κρίσιμο για την ενημέρωση της ανάγκης για υπηρεσίες ψυχικής υγείας των μαθητών."

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Σχολική Κρίση: Το 76% των δημόσιων σχολείων σημείωσε αύξηση των ανησυχιών του προσωπικού σχετικά με την ψυχική υγεία των μαθητών Ηθική παρακμή, προβλήματα ψυχικής υγείας που συμβάλλουν σε μαζικές δολοφονίες Ο βουλευτής Mo Brooks, R-Ala., συζητά τους νόμους για τη μεταρρύθμιση των όπλων μετά τον πυροβολισμό στο σχολείο Uvalde και τον δεύτερο αγώνα του Ρεπουμπλικανικού κόμματος GOP στη Γερουσία των ΗΠΑ. Το εβδομήντα τοις εκατό των δημοσίων σχολείων των ΗΠΑ ανέφερε αύξηση στους μαθητές που αναζητούν υπηρεσίες ψυχικής υγείας από την έναρξη της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα την Τρίτη.


Πάνω από τα τρία τέταρτα (76%) των δημόσιων σχολείων ανέφεραν επίσης αύξηση στις ανησυχίες του προσωπικού σχετικά με την κατάθλιψη, το άγχος και το τραύμα των μαθητών τους από τότε που ξεκίνησε η πανδημία του κορωνοϊού, σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν μεταξύ 12 Απριλίου και 25 Απριλίου από το Εθνικό Κέντρο για Στατιστικές Εκπαίδευσης (NCES) στο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης (IES) του Υπουργείου Παιδείας των ΗΠΑ.

Το 70% των δημοσίων σχολείων των ΗΠΑ έχουν αναφέρει αύξηση στους μαθητές που αναζητούν υπηρεσίες ψυχικής υγείας από την έναρξη της πανδημίας COVID-19 “Όταν ανέλαβα τα καθήκοντά μου, μόνο το 46% των σχολείων ήταν ανοιχτό για προσωπική μάθηση. Τώρα, περισσότερo από το 99% των σχολείων και κολεγίων είναι ανοιχτό και τα ιδρύματά μας αρχίζουν να θεραπεύονται”, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Μιγκέλ Καρντόνα σε δήλωση της Τρίτης ως απάντηση στην έκθεση.

«Γνωρίζουμε ότι η COVID-19 διέκοψε τα σχολεία και τα κολέγιά μας και αυτή η έκθεση χρησιμεύει ως σημαντική υπενθύμιση της δουλειάς που πρέπει να γίνει στον δρόμο προς την ανάκαμψη». Πρόσθεσε ότι η «επείγουσα ανάγκη του Υπουργείου Παιδείας έχει μετατοπιστεί από το να ανοίξει τα ιδρύματα στο τώρα, να τα κρατήσει ανοιχτά· να παρέχει την απαραίτητη ακαδημαϊκή, οικονομική και ψυχική υποστήριξη για μαθητές και οικογένειες· και να ενισχύσει τα εκπαιδευτικά μας συστήματα K-12 και τη μεταδευτεροβάθμιαεκπαίδευση. ”

Συν-δάσκαλοι στο Yung Wing School P.S. 124

«Λαμβάνοντας υπόψη την τραγωδία της περασμένης εβδομάδας στο Uvalde του Τέξας, αυτά τα δεδομένα ρίχνουν επίσης φως σε μια σκοτεινή αλήθεια – την αυξανόμενη επικράτηση της βίας με όπλα στα σχολεία μας», είπε.

“Όπως είπα πρόσφατα σε μέλη του Κογκρέσου, ντρέπομαι που ως χώρα απευαισθητοποιούμαστε σε αυτές τις φρικτές τραγωδίες. Ως γονείς, ηγέτες και εκπαιδευτικοί, η προστασία των παιδιών μας είναι πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο.

Η ώρα για σκέψεις και προσευχές Μόνο, τελείωσε. Χρειαζόμαστε νομοθετική δράση. Μπορούμε να τα πάμε καλύτερα και πρέπει να τα πάμε καλύτερα». Επιπλέον, μόνο το 56% των δημόσιων σχολείων συμφώνησε μέτρια ή σθεναρά ότι είναι διατεθειμένο να παρέχει αποτελεσματικά επαρκείς υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε όλους τους μαθητές που έχουν ανάγκη, σύμφωνα με την έρευνα 830 δημόσιων δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων στις Η.Π.Α.

Σχεδόν όλα τα δημόσια σχολεία (96%) ανέφεραν ότι παρείχαν υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε μαθητές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2021-2022, αλλά το 88% δεν συμφώνησε σθεναρά ότι θα μπορούσε να παρέχει επαρκείς υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε όλους τους μαθητές που έχουν ανάγκη, ως επί το πλείστον αναφέροντας ανεπαρκή αριθμό διαθέσιμων, αδειοδοτημένων επαγγελματιών ψυχικής υγείας και ανεπαρκούς χρηματοδότησης.

«Έχουμε δει μια αύξηση στους φοιτητές που αναζητούν υπηρεσίες ψυχικής υγείας και στο προσωπικό που εκφράζει ανησυχίες για την ψυχική υγεία των μαθητών από την έναρξη της πανδημίας COVID-19», δήλωσε η Επίτροπος του Εθνικού Κέντρου Στατιστικών Εκπαίδευσης NCES Πέγκυ Γ. Καρ σε δήλωση της Τρίτης.

“Η πανδημία έχει σαφές και σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των μαθητών. Αυτό το στιγμιότυπο του αντίκτυπου της πανδημίας στην ψυχική υγεία είναι κρίσιμο για την ενημέρωση της ανάγκης για υπηρεσίες ψυχικής υγείας των μαθητών.”

Ομάδες φοιτητών που αναζητούσαν υπηρεσίες ψυχικής υγείας τις περισσότερες φορές ήταν φοιτητές σε οικονομικά μειονεκτική θέση — ιδιαίτερα στη Δυτική Ακτή, φοιτητές με Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα (IEPs) και μαθητές με οικογένειες με ιατρικές παθήσεις που τους θέτουν σε υψηλό κίνδυνο εμφάνισης ανεπιθύμητων συμπτωμάτων COVID-19.