Ψυχική Υγεία

Σχολείο: Για τους μαύρους μαθητές, το αίσθημα σύνδεσης έχει μακροχρόνια οφέλη για την ψυχική υγεία

Σχολείο: Για τους μαύρους μαθητές, το αίσθημα σύνδεσης έχει μακροχρόνια οφέλη για την ψυχική υγεία
«Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι όταν τα μαύρα παιδιά ένιωθαν συνδεδεμένα με το σχολείο τους στην ηλικία των 9, είχαν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης και λιγότερο επιθετική συμπεριφορά ως έφηβοι», είπε ο Γκέιλ. «Με απλά λόγια, όταν τα μαύρα παιδιά αισθάνονται στενά δεμένα με το σχολείο τους, τα οφέλη για την ψυχική τους υγεία είναι εμφανή»

Σχολείο: Η σχολική διασύνδεση – ο βαθμός στον οποίο οι μαθητές νιώθουν μέρος της σχολικής τους κοινότητας – επηρεάζει περισσότερο από τους βαθμούς. Για τους μαύρους μαθητές είναι ένας προστατευτικός παράγοντας κατά της κατάθλιψης και της επιθετικής συμπεριφοράς αργότερα στη ζωή, σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου Rutgers-New Brunswick. «Τα δεδομένα μας παρέχουν αρκετά ισχυρές αποδείξεις για την ιδέα ότι οι εμπειρίες που έχουν οι μαύροι έφηβοι στο σχολείο τους επηρεάζουν τη μακροπρόθεσμη ψυχική τους υγεία», δήλωσε ο Adrian Gale, επίκουρος καθηγητής στο Rutgers School of Social Work, και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της νεολαίας και της εφηβείας.

Οι ερευνητές έχουν κατανοήσει από καιρό τα οφέλη της σχολικής διασύνδεσης για την ευημερία των νέων και τα αποτελέσματα της σωματικής υγείας. Αλλά η περισσότερη έρευνα στο θέμα έχει επικεντρωθεί στους λευκούς εφήβους, με περιορισμένη έρευνα που διερευνά τη σχέση μεταξύ των μαύρων νέων, είπε ο Γκέιλ. Για να αντιμετωπίσουν αυτό το κενό, ο Gale και η Lenna Nepomnyaschy, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Rutgers School of Social Work, ανέλυσαν διαχρονικά δεδομένα από τη μελέτη “Μέλλον των οικογενειών και Μελέτη Παιδικής Ευημερίας” (Future of Families and Child Wellbeing Study) (FFCWS), μια μελέτη κοόρτης γεννήσεων με βάση τον πληθυσμό που παρακολουθούσε παιδιά που γεννήθηκαν σε μεγάλες Ηνωμένες Πολιτείες Κράτη πόλεων μεταξύ 1998 και 2000. Από τη συνολική κοόρτη σχεδόν 5.000 παιδιών που συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη Μέλλον των οικογενειών και Μελέτη Παιδικής Ευημερίας FFCWS, οι Gale και Nepomnyaschy εντόπισαν 1.688 που αυτοπροσδιορίστηκαν ως Μαύροι ή Αφροαμερικανοί, ερωτήθηκαν σε ηλικία 9 και 15 ετών και των οποίων οι κύριοι φροντιστές πήραν συνέντευξη στη 15ετή παρακολούθηση.  Στην ηλικία των 9 ετών, οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν για τη σύνδεσή τους με τα σχολεία. Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να βαθμολογήσουν τη συχνότητα που ένιωθαν «μέρος του σχολείου σας, κοντά στους ανθρώπους του σχολείου σας, χαρούμενοι που είναι στο σχολείο σας και ασφαλείς στο σχολείο». Έξι χρόνια αργότερα, οι φροντιστές ρωτήθηκαν για την τάση των παιδιών τους για επιθετικές συμπεριφορές και οι νέοι ανέφεραν τις εμπειρίες τους από κατάθλιψη. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα ως εισροές, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν στη συνέχεια μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης για να ελέγξουν μεταβλητές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη συσχέτιση μεταξύ σχολικής διασύνδεσης, κατάθλιψης και επιθετικών συμπεριφορών. Οι συμμεταβλητές περιελάμβαναν οικογενειακά χαρακτηριστικά, τη μόρφωση της μητέρας, τα χαρακτηριστικά της γειτονιάς και την αντιληπτή διαταραχή της γειτονιάς – όπως η παρουσία σκουπιδιών. Ακόμη και με αυτό το «πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών παιδιού, γονέα, οικογένειας, γειτονιάς και σχολικής περιφέρειας που θα μπορούσε ενδεχομένως να μπερδέψει τις συσχετίσεις μεταξύ σχολικής διασύνδεσης και ψυχικής υγείας», οι ερευνητές είπαν ότι βρήκαν στοιχεία ότι η πρώιμη σχολική σύνδεση μπορεί να μειώσει τα καταθλιπτικά συμπτώματα και τις επιθετικές συμπεριφορές. αργότερα στη ζωή.

Η ένωση ήταν ισχυρότερη για τα κορίτσια. «Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι όταν τα μαύρα παιδιά ένιωθαν συνδεδεμένα με το σχολείο τους στην ηλικία των 9, είχαν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης και λιγότερο επιθετική συμπεριφορά ως έφηβοι», είπε ο Γκέιλ. «Με απλά λόγια, όταν τα μαύρα παιδιά αισθάνονται στενά δεμένα με το σχολείο τους, τα οφέλη για την ψυχική τους υγεία είναι εμφανή». Ο Γκέιλ είπε ότι αυτά τα ευρήματα έχουν επιπτώσεις στις σχολικές περιοχές σε εθνικό επίπεδο και θα πρέπει να θεωρηθούν ως περισσότερα στοιχεία για την υποστήριξη της αυξημένης χρηματοδότησης των σχολείων. «Η διασύνδεση του σχολείου, ανεξάρτητα από το πώς ορίζεται, αφορά τις σχέσεις που έχουν οι άνθρωποι στο σχολείο μεταξύ τους», είπε. “Ο βαθμός στον οποίο μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα αυτών των ατομικών σχέσεων – για παράδειγμα με χρηματοδότηση για μικρότερες τάξεις – είναι αυτό που θα οδηγήσει σε βελτιωμένη σχολική διασύνδεση και καλύτερα αποτελέσματα μαθητών.”