Ψυχική Υγεία

Κομμωτήρια Χαλάρωση: Οι κομμωτές αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις ψυχικής υγείας

Κομμωτήρια Χαλάρωση: Οι κομμωτές αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις ψυχικής υγείας
Κοιτάζοντας τον αντίκτυπο του να είναι ένας ακουστικός πίνακας για τα προβλήματα των πελατών του, το 43% των κομμωτών είπε ότι αισθάνονται σαν τον ανεπίσημο θεραπευτή του πελάτη τους συνέχεια.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Κομμωτήρια Χαλάρωση: Κάθε επάγγελμα έχει τις ιδιαίτερες πιέσεις του και η αναγνώρισή τους, καθώς και η καλύτερη κατανόηση των ζητημάτων ψυχικής υγείας, σημαίνει ότι το ευρύ κοινό γνωρίζει περισσότερο πράγματα που επηρεάζουν διαφορετικούς τύπους εργασίας και τους εργαζομένους που εκτελούν τα σχετικά καθήκοντα.  Όταν σκέφτεστε τα επαγγέλματα που επηρεάζονται συγκεκριμένα από θέματα ψυχικής υγείας έρχεται στο μυαλό ο παραδοσιακός κομμωτής; Δεν το σκέφτηκα. Ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα λογότυπο για να αναδείξει το επάγγελμα έχει συγκεντρωθεί στις Η.Π.Α. και επισημαίνεται σαφώς με τον τίτλο «Εθνική Ημέρα Ευαισθητοποίησης Ψυχικής Υγείας Κομμωτών».


Αυτό αντικατοπτρίζει τους αγώνες που υφίστανται οι κομμωτές, καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζουν οι ίδιοι οι στην ακρόαση των δεινών των πελατών τους, οδηγώντας ορισμένους να γίνουν ανεπίσημοι θεραπευτές.

Όσον αφορά την αντιμετώπιση των θεμάτων άλλων ανθρώπων, θα μπορούσε τα χαρακτηριστικά της καθημερινής κομμωτικής να κάνουν εκείνους που επιλέγουν να πάνε να εργασθούν στις επιχειρήσεις κομμωτηρίου να είναι ιδιαίτερα κατάλληλοι για να είναι τόσο καλοί ακροατές όσο και για παροχή συμβουλών.

Το έργο ενός κομμωτή είναι ένα ξέφρενο, υψηλής ενέργειας επάγγελμα και οι περισσότεροι είναι δημιουργικοί άνθρωποι.

Οι κομμωτές είναι επίσης εκτεθειμένοι σε μια ποικιλία ανθρώπων, και μερικές φορές στα προβλήματα που έχουν.

Μια έρευνα σχετικά με τις ειδικές πιέσεις που αντιμετωπίζουν οι κομμωτές πραγματοποιήθηκε από τον Booksy, ο οποίος διαχειρίζεται μια εφαρμογή που συνδέει 13 εκατομμύρια χρήστες με επαγγελματίες ομορφιάς και ευεξίας για ραντεβού.

Η έρευνα εκδόθηκε για να σηματοδοτήσει την ημέρα ευαισθητοποίησης. Κατά τη δημοσίευση της έρευνας, ο Booksy επιδιώκει να ρίξει ένα φως υπεράσπισης και υποστήριξης στους αγώνες ψυχικής υγείας που μπορεί να έχουν οι κομμωτές.

Ένα μέρος του θέματος είναι επίσης προσανατολισμένο να ενημερώσει τους κομμωτές ότι είναι εντάξει να έχουν μια χαλαρή μέρα, να πάρουν χρόνο για τον εαυτό τους και να μιλήσουν για τα δικά τους προβλήματα.

Κοιτάζοντας τον αντίκτυπο του να είναι ένας ακουστικός πίνακας για τα προβλήματα των πελατών του, το 43% των κομμωτών είπε ότι αισθάνονται σαν τον ανεπίσημο θεραπευτή του πελάτη τους συνέχεια.

Και το 44% δυσκολεύονται να χωριστούν από την εργασία διανοητικά ακόμα και όταν δεν βρίσκονται πίσω από την καρέκλα.

Εκείνοι που συχνάζουν σε κομμωτήρια παρατηρούν επίσης μερικές από τις πιέσεις και το στρες στον κομμωτή. Εδώ, το 26% παρατηρεί ότι ο κομμωτής τους φαίνεται συχνά ανήσυχος και το 27% είπε ότι παρατηρεί όταν ο κομμωτής του φαίνεται συχνά αγχωμένος.

Ωστόσο, πολλοί επωφελούνται επίσης από την απελευθέρωση των προβλημάτων τους στον κομμωτή τους. Με αυτό, το 53% των ανθρώπων αισθάνονται πιο αισιόδοξοι μετά από μια επίσκεψη στο κομμωτήριο. Ένα άλλο όφελος ήταν όταν το 37% των πελατών αισθάνονται μεγαλύτερη αίσθηση κοινότητας μέσω της επίσκεψής τους στο τοπικό σαλόνι τους.

Επιπλέον, πολλοί αναφέρουν την κομμωτική ως επάγγελμα από το οποίο είναι πιο πιθανό να λάβουν συμβουλές, με τους κουρείς να κατατάσσονται πάνω από μπάρμαν και προσωπικούς εκπαιδευτές.

Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, η ημέρα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία των κομμωτών είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει και να δείξει μεγαλύτερη εκτίμηση για τον τοπικό σας κομμωτή.